ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Η πρώτη παράγραφος αφορά το δικό σου 21.12.2018 | 17:37 και λέω ότι οι αρχικές αναφορές, πράγματι, προκύπτουν από ακροδεξιό site και, μάλιστα, μη ειδησιογραφικό (δλδ blog). Επιπροσθέτως, αναρωτιέμαι για την εξέλιξη της υπόθεσης της δύστυχης αυτής γυναίκας και αν η εργαλειοποίησή της, από ακροδεξιούς, είχε κάποιο -ας το πούμε- "έναυσμα" που να ανήκει σε πραγματικά/διαπιστωμένα στοιχεία (π.χ. εθνικότητα δραστών) ή αν ελλείψει στοιχείων (καταγραφών, μαρτύρων, γιατί εγώ προσωπικά δεν βρίσκω περισσότερα στοιχεία από αυτά που αναφέρονται στα links που έβαλα πριν) και εκμεταλλευόμενοι ακριβώς αυτό το γεγονός της ανυπαρξίας στοιχείων, η εν λόγω δολοφονηθείσα ήταν "βολική" για δημιουργία αντίστοιχης παραφιλολογίας. ---Θυμίζω δε, ότι αν δεν υπήρχαν οι καταγραφές video για τον ζακ, μια υπόθεση που έλαβε χώρα μέρα μεσημέρι στο κέντρο της πόλης, σε πολυσύχναστο σημείο με ανοιχτά μαγαζια, η υπόθεσή του από την μεριά των Αρχών θα είχε κλείσει και στο μυαλό του κόσμου θα παρέμενε στην αρχική αφήγηση: "το πρεζάκι που ψόφησε αφού κόπηκε από τα γυαλιά της τζαμαρίας του καταστήματος που προσπάθησε να ληστέψει". Μερικοί δεν καταλαβαίνουν το εξωφρενικόν και το απαράδεκτον της συγκάλυψης και της καταστρατήγησης των standard procedures. Πρόβλημά τους. Θεωρώ ακόμη, και δεν έχω απολύτως κανένα θέμα να το πω ευθαρσώς ότι δεν τους νοιάζει που η υπόθεση ενός θύματος δεν έλαβε -ίσως- την δημοσιότητα που θα όφειλε, που δεν κατέστη δυνατόν να διαλευκανθεί ελλείψει στοιχείων ή που αντιμετωπίστηκε με βαρεμάρα απ' τις Αρχές, τους κόπτει περισσότερο που ένα άλλο θύμα, ένα θύμα που δεν γουράρουν, λαμβάνει μία κάποια δημοσιότητα. Είναι υποκριτές του χειρίστου είδους.
Σχολιάζει ο/η