Απεργία την Πρωτομαγιά

Φαινομενικά μία θετική είδηση...ειδικά για όσους δεν είναι εκπαιδευτικοί ή δεν έχουν παιδιά/μαθητές. Αλλά όχι. Ειναι ψιλοπεριττά (έλεος, τα αγγλικά διδάσκονται πόσα χρόνια στα επόμενα σχολεία, ας κοιτάξουν εκεί να βελτιώσουν το επίπεδο που όλα τα παιδιά όλων των ηλικιών θεωρούν την ώρα των Αγγλικών ώρα για παιχνίδι....και τέλος να γίνει επιτέλους αποφοιτώντας απ το Λύκειο έστω να σου έχει δοθεί η ευκαιρία για απόκτηση δωρεάν ενός πτυχίου επιπέδου Β2 Lower, το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας ας πούμε, έτσι για να ενισχυθεί ο δημόσιος χαρακτήρας του σχολείου αλλά σιγά μη το κάνουν!) , δεν χρειάζονται στο Νηπιαγωγείο βασικά. Καποιες μικροβελτιώσεις ας γίνουν και να δώσουν έμφαση οι Νηπιαγωγοί Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης. Εδώ πέρα απ ότι βλέπουμε μάλλον κάποιες ειδικότητες πιέζουν να μπουν και στο Νηπιαγωγείο... Μια χαρά λειτουργεί σε γενικές γραμμές το Ελληνικό Νηπιαγωγείο, σκοπός του είναι η Αγωγή άλλωστε, η συμπεριφορά και το παιχνίδι, ας φροντίσουν απλώς να υπάρχει πάντα επαρκές προσωπικό, μην κλείνουν μικρές μονάδες στην επαρχία αναγκάζοντας νήπια να πάνε μακρυά και ερημώνοντας χωριά (καλό θα ήταν να επανιδρυθούν κάποια ολιγοθέσια Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία, δεν κοστίζουν πολύ και συχνά το κόστος μαθητικης μετακίνησης κοστίζει παραπάνω απ ότι να υπήρχαν και 1-3 εκπαιδευτικοί στα σχολεία αυτά). Οι ειδικότητες και προγράμμα σπουδών με βάση συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα δεν εχουν θέση, η ΔΟΕ παραδόξως ασκεί σωστή κριτική αυτή τη φορά. Παιχνίδι θέλουν τα παιδιά και διάφορες βιωματικές δράσεις να μαθαίνουν. Είναι που είναι το Λύκειο προθάλαμος Πανεπιστημίου, ας μην είναι και το Νηπιαγωγείο προθάλαμος.... Δημοτικού! Η Κεραμέως ας ασχοληθεί με πιο σημαντικά πράγματα διότι ως τώρα οργάνωση και ιδιαίτερη σπουδή έχει επιδείξει σε ορισμένα συγκεκριμένα θέματα που την καιούν όπως είναι η ιδιωτική εκπαίδευση, τα Κολλέγια, τα του "Θρησκευμάτων" και άλλα γνωστά.
Σχολιάζει ο/η