Βρε βλαχακι, 1.Για την Μπεχτελ δεν μιλαμε για το ταλεντο της αλλα το "τεστ" που ανεφερες, οποτε δεν καταλαβαινω την υπερασπιστικη γραμμη "ναι εχει ταλεντο σε αλλα πραγματα απο αυτο πουασχοληθηκαμε"2. Το επιχειρημα της εμπορικοτητας δεν ειναι απαντηση στην κριτικη ποιοτητας (αν ειναι ετσι τοτε οι ιστοριες του Λανθιμου είναι χειροτερες απο οτι η Ζηνα και Κλη-κλης)3. Η τριλογια που μ'αρεσει περισσοτερο είναι αυτη με τζαρ-τζαρ αλλα! γνωριζω πως είναι ενοχη απολαυση καθως είναι τρελα κακογραμμενη. Για καποιο παρανοικο λογο σε ολους τους ανθρωπους αρεσει και η ποιοτητα και η σαβουρα απλα είμαστε ειλικρινεις ως προς τις απολαυσεις μας.4. Φισερ είναι πολυ καλη ηθοποιος και ο ρολος της καλογραμμενος με μια δυο εξαιρεσεις.5. Οχι δεν το νομιζω, αλλα ενα μυαλο εχω μερικες φορες ξεχναω. Οπως και να εχει η βασικη λογικη ισχυει και στην περιπτωση αυτη, μερικοι φιλοι πειραξαν μια ταινια γιατι ετσι, σιγα τα οα. Αυτο μπορει να το κανουν και μερικες φιλες με ταινιες αφαιροντας π.χ ολους τους αντρες, ετσι για την τρολια.6. Πριν καν βγει η ταινια η πρωταγωνιστρια ειχε ηδη ξεκινησει το επιθετικο μαρκετινγκ με σημαια τον οι κακοι λευλοι φεμινισμο, είναι απολυτα λογικο να χωρεψουν τον χορο και τα τρολς, Αυτο ομως δεν απαντα γιατι στην Wonder Woman τα ιδια τρολς δεν χωρεψαν μεχρι πρωιας, ο λογος ότι αν και η τελευτεταια είχε ξεκαθαρα girl empowerment σκηνες ήταν 1ον το μαρκετινγκ ειρινικο, 2ον καλογραμμενες, δηλαδη η wonder woman δεν βγαζει λογιδρια αλλα οταν πανε οι αντρεες του 1940 να την αντιμετωπισουν ως γυναικουλα τους αγνωει και κανει charge, βλεποντας αυτο οι αντρες (με ξεκαθαρες σεξιστικες συμπεριφορες λογο εποχης) κανουν την λογικη επιλογη, θα την ακολουθουν στις μαχες γιατί είναι ξεκαθαρα καλυτερη τους, κοινως χωρις να παρουσιασει τους αντρες ως villain, χωρις να τους παρουσιασουν ως καρικατουρες καταφεραν να βαλουν την πρωταγωνιστρια να αντιμετωπιζει σεξισμο και να τον νκαει. Στην Cpt Marvell εχεις τους αντρες (σεξιστες) μονιμως κακιασμενους χωρις κανενα αλλο στοιχειο προσωπικοτητας αλλα την πρωταγωνιστρια με πραγματικα αρνητικα στοιχεια, κακιασμενη, επαρμενη, αλλαζονας, ναρκισσος κτλ. και μαλιστα οχι ως αρχικα στοιχεια που κατα την εξιστοριση θα τα αλλαξει αλλα....ως η τελειωποιηση της προσωπικοτητας της.Αυτες ακριβως οι συζητησεις γινονται και για τους αντρικους ρολους αλλα δεν εχουν την ιδια clickbait ικανοτητα οποτε οι δημοσιογραφοι δεν γραφουν μπαραζ αρθρα "αααααα ακουσατε ακουσατε τι γραψανε για την ταινια batman vs superman οι κακοι τοξικοι θεατες". Κυριολεκτικα εχουν ευθυνη για αυτη την γιγαντωση μιας πρακτικης (τρολλ, κριτικης κτλ σε ταινιες με γυναικες πρωταγωνιστριες) διοτι υπαρχει μεροληπτικη εκ μερους των mainstream media καλυψη των τρολλς, παρουσιαζοντας το εσφαλμενα ως προβλημα ιδιαιτερως εμφυλο.Το Batwoman θα φαει τρολια οχι επειδη ειναι γυναικα αλλα επειδη εχει γραφτει με αλλαζονια και επαρση (το οποιο είναι ενα ανερχομενο κακο trope για πρωταγωνιστες που εφαρμοζεται κυριως σε γυναικες), για το ονομα του οποιοδηποτε θεου, αντικαταστησαν τον γηραιο σοφο μπατλερ με νεο μαυρο και φλουφλη, ειναι προσβλητικο και για τον ρολο αλλα και τον νεο ηθοποιο, θα κανουμε εναν σοβαρο ρολο comic relief και θα χρησιμοποιησουμε εναν μαυρο ηθοποιο για αυτο τσεκαροντας και το τικ diversity και ρατσιστικο trope μαυρος/comic relief, οτι κανανε και στο γυναικειο ghostbusters με την διαφορα ότι επειδη ο ηθοποιος είναι ατρας θα τον κανουμε και σεξιστικα comic relief. Τι θα διαβασουμε απο τα mainstream media; τοξικοι λευκοι αντρες αααααααα, τα τρολλς! τα τρολλς! σωστε τα γυναικοπεδα!Αποδειξη περι clickbait; διαβασε τον τιτλο του αρθρου για ολοκληρες σεζον είχε δυο βασιλισες,μια wannabe βασιλισα και εναν ωιμε τι τραγικη φιγουρα που ειμαι αντρα, οι δυο πεθαναν και τωρα εχει μια βασιλισα και εναν βασιλια και εναν αντρα να κανει καμπινγκ με τα φιλαρακια του με αναλυωτο το ωιμε τι τραγικη φιγουρα που ειμαι, κανενα τρολλ δεν βγηκε τοσες sezon "ααα ολες τι θεσεις εξουσιας τις εχουν οι γυναικες ααααα" αλλα τωρα ακους "πατριαρχια". Πως λειτουργουν τα τρολλς; βλεπουν ποιοι/ες είναι σε ετοιμοπολεμη κατασταση σε συνδοιασμο με επαρση, τους/τις τσιγκλανε, εκεινοι/ες τσιμπανε το δολωμα και μετα τους/τις ισοπεδωνουν, Δηλαδη τα τρολλς δεν εχουν να κανουν με το θεμα της αντιπαραθεσης ουτε με το ποιος/α ειναι σε κατασταση πολεμου, εχει να κανει με την σαδιστικη χαρα να τσαντισεις εναν/μια τσαντιλα. Για αυτο και στις πολιτικες/εκλογικες αντιπαραθεσεις δεν μιλαμε για τρολλς αλλα για πληρωμενες πενες διοτι εκει το θεμα της αντιπαραθεσης είναι το αντικειμενο του ενδιαφεροντος απο ολες τις πλευρες δηλαδη και των "τρολλς". Γιατι το "mama" εφαγε την τρολια της χρονιας; γιατι ηταν κακο τραγουδι; σιγα απειρα τα κακα τραγουδια, αλλα τοτε; επειδη ο τραγουδιστης ήταν επαρμενος και γιατι τα mainstream media μας επρηξαν με δαυτον. Τα τρολλς για να λειτουργησουν χρειαζεται να ισχυουν δυο συνθηκες, επαρση/αλλαζονια/ναρκισσισμος και πρηξιμο απο τα mainstream media, λυπαμε αλλα ο social media φεμινισμος αυτη την εποχη πληρει και τα δυο, σε αντιθεση με τον κλασσικο φεμινισμο (που δεν είναι θυμα των τρολλς), κανεις δεν τρολαρει τις δομες της Προνοιας για τις γυναικες, τι τρολλαρουν; πολυεθνικες και πολυεκατομυριουχες με ψευδαισθησεις φεμινιστικου μεγαλειου,
Σχολιάζει ο/η