Βλαχακι αναφορικα με το: αλλά για άτομα που θεωρούν ότι οι πρωταγωνίστριες στις ταινίες τους "απειλούν" και δη αυτές που "περνάνε" το τεστ της Μπέχτελ (το οποίον δεν είναι, καν, νέο κατασκεύασμα). Πηγή: www.lifo.grΜα ολη αυτη η "απειλη" ξεκινησε απο την θεωρια ότι εαν δεν υπαρχουν γυναικες και λοατ δημιουργηται κοινωνικη "απειλη", λογικο είναι να ισχυει ή εστω να νοιωθουν ότι ισχυει και για το αντρικο φυλο.Τι εννοω δεν μπορει να λες "απειλη" για τους αντρες αλλα απειλη για γυναικες και λοατ.Το προβλημα με τις "φεμινιστικες" ταινιες είναι ότι είναι τρελα κακογραμμενες σε σχεση με τις ταινιες που απλα εχουν γυναικες πρωταγωνιστριες π.χ. captain marvel vs wonder woman, παραδοξως αντιδραση δεχτηκε μονο η cpt marvel και οχι η wonder woman, οι ιδιοι τοξικοι ανθρωποι τις ειδαν.Ασχετα ομως απο αυτα το πιο σοβαρο προβλημα με τον υποτιθεμενο φεμινισμο του holywood είναι ότι δεν θεωρει τις γυναικες και τους λοατ ικανους να ηγηθουν σε πρωτοτυπες ιστοριες εξ ου και η πλειοψηφια αυτων είναι " τι εκανε με αντρες πρωταγωνιστες παταγο; θα το ξαναγυρησουμε με γυναικες" αν αυτο το θεωρηται προοδο, να την χαιροσαστε.Underworld, Residend evil, alien, wonder woman, Torchwood κτλ, αγαπηθηκανε απο τους τοξικους λευκους αρρενες, γιατί; επειδη ηταν πρωτοτυπες ιστοριες και οχι φτηνη απομιμηση με τον μανδυα του ακτιβισμου.Ειδες το τρειλερ της batwoman; πηρε το ονομα, φημη, στολη, τεχνολογια, πιθανον και τα λεφτα απο τον αρρενα batman και στο τελος εχει το θρασος να λεει "δεν θα αφησω κανεναν αντρα να παρει τα ευσημα για τον κοπο μιας γυναικας" αυτο είναι κακη συγγραφη γιατι δινει βαση στο woman και όχι στο bat που μεχρι τωρα ήταν το κυριαρχο στοιχειο της εξιστορισης, το ότι είναι λεσβια με κοντα μαλλια δεν αρκει για μια καλη ιστορια (οπως και ετεροφυλος αντρας), ξερεις ποσες ταινιες με ετεροφυλους αντρες πρωταγωνιστες εχουν παει ακλαυτες; χιλιαδες, ξαφνικα εαν μια γυναικα αντι να εκθιαστει κατακριθει εχουν τοξικοτητα. Τετοιες συζητησεις τις εχουμε παντα κατω απο κακες ταινιες/σειρες/επεισοδια.Προσωπικα οταν ακουω ταινια να συνοδευεται με ακτιβιστικο λεξιλογιο ξερω ότι θα είναι μαπα λογο εξιστορισης και όχι της βιολογιας των πρωταγωνιστικων ρολων και ειναι λογικο ο/η ακτιβιστης εχει δωθει στην κατηχηση όχι στην εξιστοριση. Κοινως δεν μπορει κανεις να κανει και κατηχηση και Τεχνη, λειτουργουν τελειως διαφορετικα. Αποδειξη είναι οι διαλογοι σε ταινιες που πολυ "αφιλοκερδος" ντυθηκανε τον φεμινισμο/λοατ.Οι ταινιες που δεχονται "αντρικη" κατακραυγη είναι κακογραμμενες ταινιες που επελεξαν ξεκαθαρα προβοκατορικα επιθετικο μαρκετινγκ για να είναι ψηλα στην προβολη (και σαν χανοι μασανε το δολωμα του μαρκετινγκ, απλη θεωρια των μαζων είναι, οι μαρκετινιστες την παιζουν στα δαχτυλα τους). Αναφορικα με την ποιοτητα της αντιδρασης αυτο που θα πω είναι ότι είναι αντιστοιχη του μαρκετινγκ (και αυτο που επι της ουσιας επιθυμει).Ξερεις γιατί η Rey ειναι τυπικο δειγμα mary sou και όχι καλογραμμενος ρολος; Σε τι ακριβως εχει αποτυχει; σε τιποτα, αυτο είναι κακογραμμενος ρολος, το προβλημα είναι ότι γραφτηκε ετσι ακριβως επειδη ειναι γυναικα, ο πρωκατοχος της απετυχε περισσοτερες φορες απο ότι πετυχε και αυτη η μορφη εξιστορισης είναι που τον εκανε θρυλικο, πρωτη μαχη με τον κακο της ιστοριας; εχασε απο τον vader, αυτο στον κοσμο της εξιστορισης δημιουργει στον θεατη το αγχος, τι θα γινει μετα, στην επομενη μαχη; στην επομενη ταινια; όταν ομως εχεις την πρωταγωνιστρια να πετυχενη απο την αρχη τα παντα και να μην αποτυγχανει ποτε τοτε δημιουργεις στον θεατη ασφαλεια και κατα συνεπεια πληξη. Κυριολεκτικα κανανε σκοντο στην εξιστοριση επειδη ο πρωταγωνιστικος ρολος ήταν γυναικα, και αυτο το σκοντο εχει αρχισει και γινεται trope κι αν μη τι αλλο είναι προβληματικο για να μην πω προσβλητικο, αντιστοιχες ταινιες με αντρες και αυτο το trope πανε ακλαυτες συνηθως. Βριαν του GoT: αν και ρεαλιστικα πανισχυρη εχει αποτυχει περισσοτερες φορες απο ότι εχει πετυχει κι αυτο είναι που την εχει κανει να εχει καθολικη απηχηση. Το προβλημα είναι ότι γινεται ταση οταν η αφηγηση είναι κακη το τμημα μαρκετινγκ να υποσχεται ακτιβισμο.Για να απαντησω σε μια παλια αλλα επικαιρη ερωτηση του κ.Δημοκιδη, δεν χρειαζονται περισσοτεροι ρολοι αλλα καλητεροι(αλλα πως να κανεις καλητερους ρολους όταν το μυαλο ε΄των δημιουργων δεν είναι η αφηγηση αλλα να περασουμε τα ακαδημαικα διαγωνισματα τυπου Μπέχτελ) Μεχρι στιγμης θυσιαζεται η ποιοτητα για τον καλο ακαδημαικο βαθμο.
Σχολιάζει ο/η