Απεργία την Πρωτομαγιά

…το λεπόν: για να μην λέμε κουταμάρες και για να μην βαπτίζουμε το κρέας ψάρι, ο τρόπος που παρουσιάζονται όχι μία αλλά 3 φωτογραφίες του εν λόγω νεαρού-μοντέλου, "πλεκτές" μέσα στο άρθρο στο omofylofilia.gr, δλδ: φωτό-κείμενο-φωτό-κείμενο-φωτό-κείμενο ΣΑΦΩΣ και θα οδηγούσαν τον μέσο αναγνώστη στο να σκεφτεί ότι το εν λόγω άτομο είναι ο συνεντευξιαζόμενος.- Ταυτόχρονα, το περιβάλλον της φωτογράφησης (Bâter, Mont-Liban, που κάλλιστα θυμίζει ορεινά τοπία Ελλάδος και δη της νότιας) αλλά και τα χαρακτηριστικά του νεαρού-μοντέλου (που είναι απ’ τον γειτονικό μας Λίβανο) ενισχύουν την παραπάνω αίσθηση.Το ότι ο φωτογράφος (ξάδελφος του μοντέλου απ' ότι αντιλαμβάνομαι) έχει -σε πρακτικό επίπεδο- επιτρέψει την ελεύθερη χρήση των φωτό δεν σημαίνει ότι οφείλει να επιτρέπει την ΑΝΗΘΙΚΗ χρήση, δηλαδή την χρήση της φωτογραφίας για ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟΥΣ λόγους.Αν ήθελε να είναι σωστός ο κος "Γιώργος Δούκας" που υπογράφει το ...άρθρο στo omofylofilia.gr θα έπρεπε πρώτα να έχει το θάρρος να πει ότι έσφαλε και δεύτερον να μην προσπαθεί να μπαλώσει τα πράγματα μ’ αυτό: "The photos are definitely yours. They are taken from Unsplash where you uploaded them for unconditional reuse. If this is not granted, please modify the permissions on the repository. We’ve added a reference to you. Of course, the person shown is unrelated to the story."…τι πάει να πει ΟΦ ΚΟΡΣ, ΡΕ ΜΑΣΤΟΡΑ; Πού το είδες γραμμένο ότι χειριζόμαστε ένα άρθρο, έτσι, σε σχέση με το οπτικό υλικό που δείχνει πρόσωπα; Αν ήθελε να «ντύσει» το άρθρο ο "Γιώργος Δούκας" ας έβαζε μία φωτό (όχι τρεις – έλεος!) και να γράφει ΕΞΑΡΧΗΣ από που προέρχεται αυτή (απ' το διαδίκτυο δηλαδή).
Σχολιάζει ο/η