@ ΓράφωνΤο ειρωνικό χιουμοράκι ήταν εμφανές νομίζω. Και δεν με πείραξε. Αντιθέτως, το βρήκα επιτυχημένο. Δεν νομίζω ότι είσαι "κακός" και δεν σε βλέπω τόσο στερεοτυπικά. Γίνεσαι όμως τόσο απόλυτος και τόσο ισοπεδωτικός και τόσο στερεοτυπικός μερικές φορές (όπως στο αρχικό σου σχόλιο)που χάνεις το δίκιο σου και δίνεις το δικαίωμα μόνος σου σε κάποιον να ερμηνεύσει αυτά που λες όπως "φαίνεται" ότι τα λες. Γιατί όντως, μερικά από αυτά που λες μπορούν να παρερμηνευθούν εύκολα. Εκεί σκαλώνω. Και αυτό εννοούσα πρόσφατα όταν σου είπα ότι πρέπει να προσέχεις κι εσύ τι γράφεις και πως το γράφεις για να μην παρεξηγείσαι, χωρίς φυσικά να αυτολογοκρίνεσαι. Οι χαρακτηρισμοί δεν κρύβουν προσωπική εμπάθεια απέναντι σου. Απλώς μερικές φορές δυσκολεύομαι να κρατήσω τα προσχήματα, ειδικά όταν διαβάζω πράγματα που προσομοιάζουν τρομακτικά με ακροδεξιά ρητορική (π.χ. οι αλλοδαποί μαθητές που μπαινοβγαίνουν στα σχολεία της Κυψέλης, η εθνική "καθαρότητα" που κινδυνεύει, το ότι "μας ενώνει κάτι βαθύτερο από το Σύνταγμα και την υπακοή σε αυτό"). Ρητορική που επικαλείται μάλιστα την δημοκρατία και την νομιμότητα, όπως κι εσύ. Αυτά δημιουργούν αμφιβολίες ως προς το "ποιόν" σου και ως προς το τι πραγματικά εννοείς και με κάνουν να σκέφτομαι αυτό που έγραψε ο κ. Σεβαστάκης σε πρόσφατο άρθρο του για τον Μπολσονάρο:"...ενώ η ακροδεξιά είναι ξένη προς την έννοια του κράτους δικαίου και της δημοκρατικής νομιμότητας, σφετερίζεται και διαστρέφει αυτές τις αξίες και τις πουλάει μαζί με τα δικά της «όνειρα αυτοδικίας» και στρατοκρατίας". https://www.lifo.gr/print/second_thoughts/210686/to-aytarxiko-fthinoporo-tis-vraziliasΣου το ξαναλέω, τις αμφιβολίες αυτές τις δημιουργείς εσύ. Και, αν μη τι άλλο, είμαι τουλάχιστον ειλικρινής, ακόμα κι αν η ειλικρίνεια μου σε ενοχλεί. Άλλωστε, μου το έχεις αναγνωρίσει κι εσύ ο ίδιος αυτό παλαιότερα σε μια κουβέντα που είχαμε για τις Σκουριές.
Σχολιάζει ο/η