@ Ανώνυμος/η 19.10.2018 | 22:59 Πηγή: www.lifo.grΝομίζω ότι χάνεις το δίκιο σου όταν γίνεσαι τόσο ισοπεδωτικός και ανελαστικός. Δεν αντιλέγω ότι υπάρχουν υπερβολές και παραλογισμοί, δεν απορρίπτω όμως αδιακρίτως και άκριτα. Δεν είναι όλα άσπρο - μαύρο. Αν μια κοινωνία αντιμετωπίζει θέμα διάλυσης επειδή κάποιοι διεκδικούν κάποια δικαιώματα που πιθανόν δικαιούνται ως μέλη της κοινωνίας, τότε αυτή η κοινωνία έχει πολύ, πολύ βαθύτερο πρόβλημα, το οποίο ο εύλογος δικαιωματισμός προφανώς κάνει περισσότερο ευδιάκριτο. Και η αρχή της πλειοψηφίας δεν είναι πανάκεια όταν η πλειοψηφία εκμεταλλευόμενη την ισχύ της λειτουργεί αδίκως και καταπιεστικά προς τα επιμέρους υποσύνολα που ούτως ή άλλως υπάρχουν. Η πλειοψηφία δικαιώνει την ύπαρξη και την υπεροχή της όταν μπορεί (τουλάχιστον) να ανέχεται τις διαφορετικές από εκείνην μειοψηφίες και να τους αναγνωρίζει κατ' αρχήν το δικαίωμα ύπαρξης ως ισότιμων μελών της κοινωνίας. Το ότι η πλειοψηφία κάνει ότι γουστάρει δεν είναι ούτε δημοκρατία, ούτε πολιτισμός. Το ότι η πλειοφηφία έχει πάντα δίκιο δεν είναι γραμμένο πουθενά. Και δεν αποκλείει κανείς ότι η πλειοψηφία δεν μπορεί να αποτελείται από απαράδεκτα συντηρητικούς, φανατισμένους θρησκόληπτους, απολίτιστους ούγκανους, επιρρεπείς στον λαϊκισμό ή απλώς φασίστες ή οπαδούς οποιουδήποτε ολοκληρωτισμού. Τον Χίτλερ η πλειοψηφία τον έβγαλε στην εξουσία. Μην τα ξεχνάμε αυτά.ΥΓ 1: ενδιαφέρον το λινκ. "The moral energy surrounding identity has, of course, had many good effects. Affirmative action has reshaped and improved corporate life. Black Lives Matter has delivered a wake-up call to every American with a conscience. Hollywood’s efforts to normalize homosexuality in our popular culture helped to normalize it in American families and public life."https://tinyurl.com/y7xjqxv8ΥΓ 2: αυτό το "αυτά που σε πεισαν ότι είναι ιερά" δεν χρειαζόταν. Είναι αρκετά υποτιμητικό και προσβλητικό χωρίς λόγο. Δεν νομίζω ότι έχω δείξει ότι άγομαι και φέρομαι από τον οποιονδήποτε. Σου το ξαναλέω, χάνεις το δίκιο σου.ΥΓ 3: δεν είπα κάτι εγώ για τον Ρέντσι. ΥΓ 4: τι εννοείς όταν μιλάς για την αρχή της αναλογικότητας;
Σχολιάζει ο/η