"Ειναι η πίστη που εχει καθε άνθρωπος που θα εχει βιωματα που θα καθορίσει το τι θα δει... πχ πριν μια εβδομαδα εμφανίστηκε μια τυπισσα που λεει σε ενα τροχαίο που ειχε, της εμφανίστηκε η Παναγια... Αν ηταν μουσουλμανα προφανώς θα εβλεπε κατι αναλογο με αυτη τη θρησκεία..."Όχι, δεν είναι όλα τα βιώματα σχετικά με την πίστη του καθενός. Πλήθος τα αντιπαραδείγματα, τυχαίνει άθεοι να βιώνουν διάφορα, πιστοί μιας θρησκείας να βιώνουν διάφορα που περιγράφονται σε άλλη κοκ. Αλλά και να ήταν όλα ανάλογα της πίστης καθενός, που ξαναλέω δεν ισχύει, πάλι αυτό δεν μπορεί να είναι λόγος να ακυρωθούν τα βιώματα ως βιώματα. Γιατί η εμπειρία μας στο φυσικό κόσμο είναι ότι συνηθέστερα επικοινωνούν γνωστοί παρά άγνωστοι, αλλά και ως προς άγνωστους πιο πιθανό είναι να επικοινωνήσουν όσοι έχουν κοινές ασχολίες και ενδιαφέροντα. Άλλωστε, επειδή είναι μεταφυσικά, πολλές φορές οι ερμηνείες είναι καθαρά υποκειμενικές, αλλά όχι πάντα. Άλλο είναι το "είδα έναν μαυροφορεμένο μοναχό", άλλο το "είδα τον Παΐσιο". Πρόκειται για μέρη αχαρτογράφητα, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν."Μιλάμε τωρα για καθαρα βιωματα θρησκευτικά, οχι αλλου τυπου..."Τι εννοείς;"Και επειδή ειναι μεταφυσικά κανένας δεν μπορεί να πει οτι αυτα προήλθαν εκτός της ψυχοσύνθεσης του κάθε ανθρωπου..." Κάποιες φορές κάποιοι μπορούν, αλλά όπως είπα σαν ομάδα δεν γίνονται πιστευτοί, γιατί αν ο πιστός Α αναφέρει ένα βίωμα που αφορά τον πιστό Β και ο Β το επιβεβαιώσει ο άθεος Γ το πιθανότερο είναι να βρει αυθαίρετες "εξηγήσεις" για να μην τους λάβει υπόψη ή να πει ότι το κάνουν για να τον προσηλυτίσουν.
Σχολιάζει ο/η