Απεργία την Πρωτομαγιά

θα μπορούσε να είναι μια πολύ ψύχραιμη απάντηση αν ο κύριος δημοκίδης δεν αγνοούσε ότι στο ΤΕΙ που πέρασε το παιδί, υπάρχει ένα τουλάχιστον εργαστήριο πρακτικό στο κάθε εξάμηνο, σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα του τμήματος αυτού. Μη δίνουμε λοιπόν εύκολες απαντήσεις. Δύσκολα για κάτι τέτοιο μπορεί να βρεθεί λύση τύπου χρησιμοποίησης κάποιου ηλεκτρονικού μέσου για παρακολούθηση. Αν μπορεί κάποιος να εγγυηθεί ότι γίνεται, πάσο.Σε κάποιο σημείο ο Δημοκίδης λέει ότι η εκπαίδευση συμφέρει γιατί μειώνεις την εγκληματικότητα με λιγότερη σπατάλη χρημάτων. Ευτυχώς που αναλύουμε τα πράγματα μέ φίλτρα οικονομικής ωφέλειας και όχι ανθρωπισμού... Δηλαδή αν με τα ίδια λεφτά για εκπαίδευση, δεν μειωνόταν η εγκληματικότητα, θα λεγαμε κλάιν ποιος νοιάζεται ας την παραλείψουμε?? Παραμερίζουμε τόσο εύκολα και αγόγγυστα τα ανθρωπιστικά τμήματα της θεωρητικής κοινωνιολογίας-εγκληματολογίας επηρεασμένα από την έρευνα του Φουκώ πάνω στον εγκλεισμό και την τιμωρία (και το πώς η τελευταία ανάλογα με τις εγκαθιδρυμένες καταστάσεις και το βαθμό στον οποίο επιβάλλεται, μόνο αναμόρφωση και κοινωνική προσαρμογή δεν φέρνει).Πάντως ο Δημοκίδης είναι ο μόνος στη lifo που εκλογίκευσε το όλο θέμα και στήριξε την εκπαίδευση του παιδιού με απλές σκέψεις και χωρίς σούξου μούξου μανταλάκια, κάτι αναμενόμενο από μια σχετικά ώριμη και ψύχραιμη γραφή.Θα ήθελα να τον δώ όμως να γράφει και για την αθλιότητα των φυλακών Γ (που πολλοί λένε για ανάλογες φυλακές και στις ΗΠΑ, τάχα μου τάχα προς υπεράσπιση των φυλακών Γ, λές και μια γεωγραφική αναφορά σε μια ήπειρο αποτελεί επιχείρημα. πρέπει αυτοί να είναι λάτρεις και των θανατικών ποινών των ΗΠΑ απέναντι σε παραβατικούς σαν τον Ρωμανό). Θα ήθελα επίσης να καταλάβω το λόγο που μερικοί συγκεκριμένοι στάνταρ σχολιαστές που έχω παρατηρήσει, όταν μαίνονται και παραπαίουν για την παραβατικότητα , δεν το κάνουν για την παραβατικότητα όλων είτε αυτός είναι ρωμανός, είτε είναι ο φοιτητής των σκουπιδιών, είτε είναι όμως και ο φορτσάκης ή η κυβέρνηση. όχι...το κάνουν μυωπικά και επιλεκτικά. Η νομιμότητα και η ανομία, ή θα είναι για όλους ή για κανέναν.
Σχολιάζει ο/η