Το κακο που εκανε η χουντα στον ελληνικο κινηματογραφο φαινεται παρατηρωντας το επιπεδο του αμεσως πριν το 67. Ο Φοβος, Μεχρι το Πλοιο, Προσωπο με Προσωπο, Οι Βοσκοι, και αλλες ταινιες, εδειχναν οτι υπηρχε ταλεντο και θεληση για να γινουν μεγαλα πραγματα. Η χουντα ομως μπουκωσε το λαο με Φωσκολο, Πρεκα, Βουγιουκλακη και ποδοσφαιρο (αυτα που ζηταγε δηλαδη) κι εκοψε τα χερια στους δημιουργους.Απο την αλλη, οταν επεσε η χουντα, ξελυσσαξαν πολλοι σκηνοθετες και το τραβηξαν στο αλλο ακρο, με πολλες αυνανιστικες, ακαταλαβιστικες ταινιες, που εδωσαν κακη χροια στις εννοιες "κουλτουριαρικος" και "νεος ελληνικος κινηματογραφος".
Σχολιάζει ο/η