1) Μα, για στάσου μισό λεπτό, προηγουμένως είπες: "Η αναρτηση αφορουσε την ταινια που βοηθησε τον Τσιπρα να κερδισει τις πρωτες εκλογες" και "Ηταν προεκλογικη περιοδος στην πρωτη φορα αριστερα και ειχε βγαλει ενας αγγλοφωνος δημοσιογραφος ταινια υπερ του συριζα." Και μετά λες ότι αναφέρεσαι στο "this is a cup", αλλά οι εκλογές ήταν Ιανουάριο του 2015 κι το documentary έκανε πρεμιέρα ένα χρόνο μετα (15/12/2015) και αφορούσε την "επτάμηνη διαπραγμάτευση της πρώτης κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ", συνεπώς ή κάτι έχω παρανοήσει εγώ ή κάτι έχεις παρανοήσει εσύ.2) "Πως θα νιωθε ενας αναρχικος απ τα εξαρχεια γι αυτο ;;;" Δεν είναι κάπως πατροναριστικό αυτό; Πόθεν/πώς ορίζεται πως i. ο στενσιλάς είναι "αναρχικός" in the first place ii. ...και αν είναι (ή δεν είναι) γιατί οφείλει να λογοδοτεί οπουδήποτε, ιδεολογικώς. Δεν αντιλαμβάνομαι την προσκόληση σε μια μανιέρα/δόγμα και όχι μόνο δεν την αντιλαμβάνομαι, θεωρώ ότι δεν ισχύει και σε πολλές περιπτώσεις.3) Το ότι δύνανται να συμμετέχουν αλλοδαπής εθνοτικής καταγωγής άτομα (μετανάστες) στα κοινώς επονομαζόμενα "μπάχαλα" είναι μάλλον γνωστό (και αν το καλοσκεφτείς όχι ιδιαίτερα ανεξήγητο) ...αλλά το πώς οδηγηθήκαμε από τον υπονοούμενο αμερικανικό(;) στρατευμένο δάκτυλο και τα ξενόφερτα γκραφίτι (που έχουν στρατηγικώς τοποθετημένα νοήματα πολώσεως του πόπολου) στους εκ Αλβανίας εκπορευόμενους και στους Αλγερινούς μετανάστες, δεν το πολυκατάλαβα. Ίσως υπονοείται ότι όλα αυτά τα άτομα αποτελούν πιο επιρρεπές "υλικό" στο να κάνουν "προβοκάτσια" απ' ότι οι Έλληνες, το γένος ...που την Ελλάδα αγαπούν πολύ άλλωστε.
Σχολιάζει ο/η