Για την εξόδιο λειτουργία επιεικώς στ’ αχαμνά μας μαζί με το θεσμό της Ελλαδικής Εκκλησίας και του παπάδες της. Ειναι κατ’ αρχάς λυπηρό ο κος Αλακιώτης να λέει από τη θέση που (πως?) κατέχει ότι γνωρίζει τις τιμές απο το Ιντερνετ !!! και τον αριθμό των αποτεφρώσεων στο εξωτερικό από τα γραφεία κηδειών. Οι τιμές είναι επιεικώς διπλάσιες και οι αποτεφρώσεις θα μπορούσε να ερωτηθούν τα αποτεφρωτήρια της Βουλγαρίας. Δεν αναφέρεται το κόστος μεταφοράς των συγγενών και της διαμονής τους σε παραδίπλα ξενοδοχεία όταν με διάφορες δικαιολογίες τους υποχρεώνουν να περιμένουν πάνω από μια μέρα.Αυτό που πρέπει να διερευνηθεί είναι τα οικονομικά συμφέροντα πίσω από τη βιομηχανία ταφής-νεκροταφείων-γραφείων κηδειών-δήμων, και τη θηριώδη φοροκλοπή. Οι συγγενείς δεν έχουν χρόνο και κέφι να ζητούν αποδείξεις, οι τάφοι γίνονται από υλικά και μάρμαρα απο προηγούμενες εκταφές που χρεώνονται κανονικά και προφανώς στα βιβλία παρουσιάζονται ως κόστος, το ίδιο με λουλούδια και στέφανα, οι νοσοκόμες τσακώνονται ποια θα ειδοποιήσει το "δικό της" γραφείο κηδειών να πάρει και το κατιτί της, οι παπάδες να τρέχουν να διαβάσουν τον αποθανόντα στα 9-40μερα και ακόμα να πηδάνε πάνω απο μνήματα μη χάσουν το 50ευρω. Το business model της βιομηχανίας ταφής πρέπει να διερευνηθεί κα να καταδειχτούν τα βήματα και ποιοι ενέχονται και έχουν επίσημες η ανεπίσημες οικονομικές απολαβές από υπηρεσίες απο το θάνατο μέχρι και την εκταφή. Αυτοί είναι και οι κύριοι πολέμιοι της αποτέφρωσης. Η Εκκλησία είναι μόνο ο ένας, περισσότερο εμφανής, παράγοντας. Οι πολιτεία και πολιτικοί καθώς και οι δημοτικοί άρχοντες συνήθως σκέφτονται το πολιτικό κόστος. Ηθικοί και όχι μόνο εκβιασμοί από το γάμο, στη γέννα, στην αρρώστια, στο θάνατο. Καιρός κάποιος να βάλει χέρι να τους λιγοστέψει η ακόμα και να τους εξαφανίσει. Αν κάποτε επιτραπεί η αποτέφρωση να φροντίσει η πολιτεία το βασικό κόστος να είναι κάτω από έλεγχο και όχι αναγωγή-εξομοίωση του κόστους ταφής η αποτέφρωσης στο εξωτερικό.
Σχολιάζει ο/η