Τέτοιες σοβαρές δουλειές δεν γίνονται ΠΟΤΕ τηλεφωνικά Κυρία. Αφιερώνεις 1-2 ημέρες να περάσεις από τα κεντρικά, εκεί παίρνεις το απολογητικό ύφος και αφού πρώτα εμπεδώσεις τον αγώνα του υπαλλήλου με τις ελλείψεις προσωπικού και τη μηχανοργάνωση που όλο πέφτει και κρεμάει το σύμπαν, θέτεις ευγενικά και με χαμηλή φωνούλα το αίτημά σου. Αντιλαμβάνεσαι έγκαιρα την παγίδα και αποφεύγεις τον τοπικό ανταποκριτή, που δικαίως ανησυχεί για το ουρικό οξύ μετά τα φρέσκα φασολάκια που του έφεραν πεσκέσι στο γραφείο, απλά και μόνο από την πρώτη γκριμάτσα που κάνει στο άκουσμα της ερώτησης, ίσως του ζητάς πάρα πολλά και με τις ρυθμίσεις και τις τροποποιήσεις που αλλάζουν κάθε 2η ημέρα δικαιολογείται να φοβάται. Αυτά και καλή τύχη. Προσωπικά περίμενα 7 χρόνια μια εκκαθάριση
Σχολιάζει ο/η