Σε καμία άλλη χώρα του κόσμου το τραίνο δεν πολεμήθηκε τόσο πολύ όσο στην Ελλάδα. Εν έτει 2014 η Πελοπόννησος δεν έχει σιδηροδρομικό δίκτυο τη στιγμή που σε όλες τις άλλες ευρωπαικές και όχι μόνο χώρες το τραίνο προβάλλεται ως το καλύτερο και το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς. Με απλή λογική καταλαβαίνει κανείς ότι ένα τραίνο μπορεί να μεταφέρει όσο κόσμο μεταφέρουν δέκα ή και δεκαπέντε λεωφορεία, με ασφάλεια, οικονομικά και οικολογικά. Φανταστείτε μόνο τι επιβάρυνση δέχεται το περιβάλλον από την κατασκευή ενός αυτοκινητοδρόμου και πόσο λίγο επηρεάζει τη φύση η κατασκευή μιας σιδηροδρομικής γραμμής. Ωραία η ιδέα να μετατραπεί ο ΣΣ Πελοποννήσου σε μουσείο αλλά καλό θα ήταν να μην καταντήσει μουσειακό είδος το τραίνο στην Ελλάδα για το χατήρι των ΚΤΕΛατζήδων.
Σχολιάζει ο/η