Όλη αυτή η συζήτηση είναι σε λάθος δρόμο. Η εκκλησία όπως και κάθε διαφορετικός θεσμός ή οργάνωση έχει διαφορετικές απόψεις για το κάθε τι συμβαίνει στο κόσμο. Αυτό για μένα δεν είναι κακό.Το θέμα δεν είναι να αλλάξει κάποιος τις ιδέες του αλλά το κατά πόσο είναι θεμιτό αυτές οι απόψεις να επιβάλλονται στο σύνολο του κράτους. Στην Ελλάδα αυτό είναι μπερδεμένο και τώρα προσπαθούμε να το ξεμπλέξουμε. Όσο για την ουσία του θέματος έχω να θέσω τον εξής συλλογισμό. Για όσους δεν το ξέρουν τη μόνη μορφή σεξ που η εκκλησία αποδέχεται είναι μέσα σε γάμο που έχει συναφθεί με θρησκευτικό τρόπο αλλά ακόμα και εκεί το ζευγάρι θα πρέπει να χει στο νου του την τεκνοποιία. Δηλαδή στην ουσία η εκκλησία αποδέχεται το σεξ ως μέσο διαιώνισης του είδους. Οποιαδήποτε άλλη μορφή απαγορεύεται. Είτε είναι προγαμιαίο, είτε είναι αυτοϊκανοποίηση ή με χρήση προφυλακτικού κτλ. Θέλουμε λοιπόν τώρα εμείς ξαφνικά η εκκλησία να κάνει το άλμα και ενώ απαγορεύει ας πούμε σε ένα ζευγάρι μία μέρα πριν το γάμο να κάνουν σεξ, την ίδια αυτή εκκλησία να πει ΟΚ στο γάμο (άρα και στο σεξ) μεταξύ δύο ανδρών ή γυναικών. Συγνώμη αλλά αυτό θα ήταν το άλμα της χιλιετίας. Λογικό δεν είναι πρώτα να αποδεχθεί τα πιο "εύκολα" όπως είναι το προγραμιαίο σεξ μεταξύ ετεροφύλων και μετά από κάποιο καιρό να πάει και στους ομοφυλόφυλους; Οπότε καταλήγοντας λέω και πάλι ο καθένας μπορεί να έχει όποια άποψη για τα φιλοσοφικά, κοινωνιολογικά ή θρησκευτικά θέματα θέλει αρκεί να μην μπορεί να την επιβάλει θεσμικά στο σύνολο των ανθρώπων μιας χώρας.
Σχολιάζει ο/η