Με το άρθρο σας απαντάτε πολύ εύστοχα στο συχνό ερώτημα "γιατί διδασκόμαστε το x μάθημα, αφού δεν θα μου χρησιμέυσει πουθενά στο μέλλον;" που θέταμε σχεδόν όλοι ως μαθητές, και καλούμαστε μετά να απαντήσουμε στους μικρότερους. Μπορεί πχ στην καθημερινότητά μας να είναι χρήσιμη η απλή αριθμητική και όχι η άλγεβρα, αλλά κανείς δεν βγαίνει χαμένος από την προσπάθεια να αφομοιώσει δυσκολότερες δομές (και μιλώ ως σκράπας στην άλγεβρα). Για κάποια αντικείμενα που διδασκόμαστε, το κέρδος δεν είναι απαραίτητα η γνώση που (δεν) θα σου μείνει, αλλά η διανοητική διαδικασία που απαιτείται για να τα μάθεις.
Σχολιάζει ο/η