Γι' αυτό καιρό τώρα προτείνω κατάργηση των ενδοσχολικών εξετάσεων Μαΐου-Ιουνίου. Ο βαθμός β' τετραμήνου δεν δείχνει την αξία του μαθητή εκείνη τη στιγμή; Μαθήματα μέχρι τέλος Μαΐου και τέλος. Μετά βαθμολογίες και άλλα γραφειοκρατικά. Επίσης, προαγωγή ανεξαρτήτως βαθμού, ο οποίος όμως θα αποτυπώνει από 1-20 την πραγματική αξία του μαθητή, όχι για να περάσει την τάξη αλλά για να του δείξει (και στον κηδεμόνα) το επίπεδο που έχει εκείνη τη στιγμή. Ο μαθητής θα μάθει επειδή θα το θέλει και όχι επειδή θα τον εξετάσουμε για να περάσει. Απόρριψη μόνο από απουσίες με αρκετά μειωμένο όριο από το σημερινό. Και άλλα εύκολα, αλλά ένα πλαίσιο σχολίου δε φτάνει...Εκπ/κός Β'θμιας
Σχολιάζει ο/η