ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Στο σημείο με τις γάτες συμφωνώ. Γενικά δε θεωρώ τέχνη το βασανισμό ζωντανού ζώου, όπως είχε γίνει και άλλοτε με σκυλιά που λιμοκτονούσαν.Διαφωνώ με την προώθηση μόνο της εγχώριας κουλτούρας, γιατί ζούμε σε ένα ευρωπαϊκό κράτος σε μία διεθνή εποχή, οπότε καλό κάνει να δούμε και άλλους καλλιτέχνες. Αλλιώς ειλικρινά σε λίγο μας βλέπω να ζητάμε οι θέσεις να καλύπτονται από Έλληνες μόνο. Οι όποιες θέσει. Και αυτό είναι δρόμος επικίνδυνος. Και η τέχνη είναι η πρώτη που πρέπει να φεύγει από τέτοιους δρόμους. Επίσης, όταν βλέπουμε το έργο ενός καλλιτέχνη, προφανώς βλέπουμε έναν αντικατοπτρισμό του ιδίου. Δεν αντιπροσωπεύει πχ ο Ελτον Τζον όλη την αγγλική κουλτούρα ή η Μαριόν Κοτιγιάρ τη γαλλική. Όταν αρχίζουν και εμπλέκονται επικλήσεις στην ηθική και στην παράδοση και τη μυθολογία και πώς εξευτελίστηκαν με τα "παλλόμενα πέη" ανατριχιάζω με το πόσο παρωχημένα σκέφτονται μερικοί. Δε ζούμε μέσα στην παρθενοπιπιά και στην τηλεόραση μια χαρά την ανεχόμαστε και την απολαμβάνουμε τη γύμνια, οπότε ας μην υποκρινόμαστε. Όσον αφορά στο λόγο που έγινε, το ότι προκάλεσε την κατακραυγή του μέσου Έλληνα, όπως και το έργο του Εθνικού Θεάτρου που αναγκάστηκε να κατέβει, είναι αρκετό σα λόγος. Πρέπει να πάμε λίγο μπροστά και να μάθουμε να αναγνωρίζουμε κάτι πέρα από το "Ιιιιι, έβγαλε γύμνια στη φόρα/προσβάλλει τα θεία/νομίζω ότι εξυμνεί την τρομοκρατία? Στην πυρά"Τέλος, το οικονομικό κομμάτι δεν καταλαβαίνω γιατί σας απασχόλησε αυτή τη φορά μόνο, και όχι σε άλλες περιπτώσεις όπου ξένοι καλλιτέχνες δούλεψαν κάπου αλλού από τη χώρα καταγωγής τους. Είανι λίγο υποκριτικό.
Σχολιάζει ο/η