nope. Και δεν είναι η μόνη ιστορία αστικής τρέλλας. Η μητρόπολη ήταν στα δικαστήρια για χρόνια με το μετρό για να 30 τετραγωνικά από την γωνία του Παπαφείου όπου θα έβγαιναν οι έξοδοι. Στην Δελφών δεν υπολόγισαν το πλάτος του δρόμου και χρειάστηκε επανυπολογισμός όταν κατάλαβαν οτι για να χωρέσουν οι γερανογέφυρες θα έπρεπε να γκρεμιστούν τα μπαλκόνια των γειτόνων. Στην Καλαμαριά το εργοτάξιο έφαγε την απόληξη του φρεσκοφτιαγμένου πεζόδρομου πριν καν κλείσει χρόνος.
Σχολιάζει ο/η