# Το νηπιαγωγείο του γιου μου είχε πρόσφατα ένα πρότζεκτ, κατά το οποίο τα παιδιά χωρίστηκαν σε 1 ομάδα αγοριών και μία ομάδα κοριτσιών για μια εβδομάδα. Οι αίθουσες που κάνανε μάθημα είχαν διαμορφωθεί σε "αγορίστικη" και "κοριτσίστικη", με τα αντίστοιχα παιχνίδια και δραστηριότητες. Μόνο που τα αγόρια κάνανε μάθημα στην κοριτσίστικη και αντίστροφα. Ο στόχος ήταν να απελευθερωθούν τα παιδιά από τα στερεότυπα, να νιώσουν ελεύθερα να παίζουν με ότι θέλουν και να αποδεχτούν τη διαφορετικότητα. Πχ τα κορίτσια τα πήγαν σε κάτι έργα οδοποιίας και τους έδωσαν φτυαράκια και κράνη να δουλέψουν με τους εργάτες. Είχα πάρει δώρο στο γιο μου κουζίνα όταν ήταν 2, γιατί του άρεσε να μαγειρεύουμε μαζί. Ας μην έχουμε προκαταλήψεις. Τα παιδιά μαθαίνουν από εμάς, αν ο μπαμπάς μαγειρεύει ή φροντίζει το μωρό, το παιδί αυτόματα θα σκεφτεί ότι είναι (και) ανδρική δουλειά κάτι τέτοιο. Από το δικό μας παράδειγμα μαθαίνουν, και από τον μιμητισμό τους.
Σχολιάζει ο/η