ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Προσωπικά, σε όσες πόλεις του εξωτερικού εχω επισκεφτεί, το μέτρο αυτό ισχύει. Είναι πολύ πιο δύσκολο να μη κόψεις εισιτήριο και δε σημαίνει οτι δε γίνονται και κανονικοί ελεγχοι τακτικά. Οι οποίοι συνήθως δε γίνονται από έναν-δύο ελεγκτες σε κάθε λεοφορείο, αλλα από καμια δεκαρια μαζί σε ένα λεοφορείο τη φορά για μην υπάρχει κίνδυνος και για αυτούς και για τον οδηγό. Προφανως ο οδηγός δε θα μάθει Krav Maga για να συλλάβει κάποιον που δεν κόβει, αλλά σιγουρα αυτοι που δεν κόβουν εισιτήρια θα μειωθουν κατα πολύ. Επίσης το γεγονός οτι οι επιβάτες απο άλλη πόρτα μπαινουν και από άλλη πορτα βγαίνουν ευνοεί το να μη γίνεται πανικός σε κάθε στάση και ποτέ δεν έχω νιώσει οτι η διαδικασία αυτή καθυστερει σημαντικά. Τέλος, επιχειρηματολογία τύπου "η πληρωμή εισιτηρίων γίνεται μόνο για χάρη της τροίκας", ιδίως όταν ξεστομίζεται απο οδηγούς, νομίζω ξεπερνά τα όρια της λογικής και χρήζει ενδελεχούς έρευνας απο ειδικούς.
Σχολιάζει ο/η