ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΑΪΟΥ

Το συγκεκριμένο μέτρο είναι απλώς ηλίθιο. Για να είμαι ειλικρινής δε περίμενα κάτι διαφορετικό από τη συγκεκριμένη κυβέρνηση και εξηγούμαι ευθύς αμέσως. Όσοι χρησιμοποιούν λεωφορεία στη καθημερινότητα τους (όσοι το σκέφτηκαν αυτό απορώ και εάν ξέρουν τη χρώμα έχουν τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ) γνωρίζουν ότι αρκετά από αυτά γεμίζουν σε συγκεκριμένες στάσεις με πολύ κόσμο (π.χ. τερματικοί σταθμοί του μετρό ή σταθμοί με μεγάλη κίνηση όπως ο Ευαγγελισμός). Εάν ανέβουν 30-40 άτομα σε μία στάση ο οδηγός εάν χρειάζεται 10 δευτερόλεπτα να ελέγξει σωστά το εισιτήριο ή τη κάρτα (και όχι απλώς να ρίξει μία γρήγορη ματιά) τότε πρακτικά ο οδηγός χρειάζεται 5-6 λεπτά για να τους ελέγξει. Εάν αυτό επαναληφθεί σε 4-5 στάσεις στη διαδρομή του λεωφορείου τότε ο χρόνος του δρομολογίου αυξάνεται γύρω στα 30 λεπτά επιπλέον. Οπότε ενώ τα περισσότερα δρομολόγια λεωφορείων είναι γύρω στη 1 ώρα ξαφνικά θα αυξηθεί ο χρόνος κατά 50% οπότε ένα ήδη αργό μέσο μεταφοράς προσπαθούν να το κάνουν ακόμα πιο αργό. Επιπλέον όταν ο οδηγός θα ανοίγει τις πόρτες για να κατέβουν οι επιβάτες τι θα εμποδίζει τους λαθρεπιβάτες να ανέβουν; Τελικά η κοινή λογική δεν είναι όσο κοινή θέλουμε να πιστεύουμε στο Υπουργείο Μεταφορών.
Σχολιάζει ο/η