Επίσης η Λουίζ Μπρουκς ασχολήθηκε με την θεωρία και την ιστορία του κινηματογράφου, με κείμενά της να έχουν φιλοξενηθεί σε κάποια από τα σημαντικότερα έντυπα που ασχολούνταν επιστημονικά με το φιλμικό μέσο, όπως το Sight&Sound και το Cahiers du Cinema.Για σκηνοθέτες, παραγωγούς, διευθ. φωτογραφίας κλπ. ήταν αρκετά συχνό φαινόμενο, είτε η μετάβαση από την επισταμένη θεωρία στην δημιουργική ενασχόληση είτε αντίστροφα, για ηθοποιό όμως η περίπτωση της Μπρουκς ήταν και είναι (νομίζω) μοναδική. Γεγονός που επιβεβαιώνει, αν μη τι άλλο, ότι η σχέση της με το κινηματογραφικό μέσο και τις τεχνικές του ήταν πολύ στενότερη από εκείνη των συναδέλφων της (σταριλίκι, ματαιοδοξία, για να επέλθει η απότομη προσγείωση αν κάτι δεν πήγαινε καλά κλπ.). Ειδικά σε μια εποχή που οι αστέρες του σινεμά θεωρούνταν επί γης θεοί, που με την λάμψη και την αστερόσκονή τους επιβεβαίωναν το αφήγημα του αμερ. ονείρου και έκαναν κατιτί πιο υποφερτές τις μίζερες ζωές του πόπολου(sic)...
Σχολιάζει ο/η