Πολύ περισσότερο Νίκο με απασχολεί η μαθητική διαρροή ακόμη και από το Δημοτικό. Σήμερα, ένας περίπου έλληνας στους δέκα δεν έχει τελειώσει το Δημοτικό (δηλαδή περίπου ένα εκατομμύριο, όσοι και οι ψηφοφόροι της ακροδεξιάς ...) (βλ. http://www.tanea.gr/news/greece/article/4761337/?iid=2). Παρόμοια κατάσταση επικρατεί και στη μέση εκπαίδευση (βλ. http://kesyp-ampel.att.sch.gr/Math_Diarroi_PI.pdf).Παράλληλα, η Ελλάδα είναι τελευταία σε ώρες διδασκαλίας στη Μέση Εκπαίδευση σε σχέση με τα υπόλοιπα κράτη-μέλη του ΟΟΣΑ (βλ. http://www.tovima.gr/society/article/?aid=512596). Στη χώρα των αμόρφωτων ποιός θα διαβάσει τα υψηλής ποιότητας άρθρα του Σπίνουλα και του Καβαθά περί υψηλής τεχνολογίας υπλογιστών και αυτοκινήτων;Μόνο με μόρφωση θα έλθει η πολυπόθητη ανάπτυξη και θα ξανανθίσουν περιοδικά όπως οι 4Τ, η Πτήση και το RAM. Ελπίζω να αυξηθούν οι λίγοι καλοί δάσκαλοι και σφίγγοντας τα δόντια να πολεμήσουν για την αναβάθμιση της παιδείας σε όλα τα επίπεδα ...
Σχολιάζει ο/η