Το λάθος που πιστεύω ότι κάνεις στον συλλογισμό σου είναι ότι για κάποιο περίεργο λόγο βάζεις την επιστήμη "απέναντι". Δεν ισχύει αυτό και στο υπέδειξα επανειλημμένως: Ανεξαρτήτως αντιδράσεων και αμφισβήτησης, ο έχων την παρατήρηση, ή έστω την μαρτυρία μιας τέτοιας, δύναται (αλλά ηθικά και υποχρεούται) να την διερευνήσει. Και εφόσον το πράξει με τον ορθολογιστικό, επιστημονικό και τεκμηριωμένο τρόπο, χωρίς αστήρικτα δεδομένα, θεωρίες και αξιώματα, μπορεί να δημοσιεύσει την μελέτη του και τα αποτελέσματα στα οποία οδηγήθηκε. Αν λοιπόν, έχει μαρτυρίες επικοινωνίας με άλλη διάσταση, ας το μελετήσει και ας παρουσιάσει τα αποτελέσματα. Οι μαρτυρίες όμως από μόνες τους, όπως μάλλον καταλαβαίνεις και εσύ, έχουν ελάχιστη έως ανύπαρκτη αξία για τους ευνόητους λόγους.Όπως ανέφερα και πιο πάνω, οι όποιες προστριβές παρουσιάστηκαν μεταξύ επιστημόνων, είχαν να κάνουν με ιδιαίτερες κοινωνιολογικές συνθήκες, οι οποίες προήγαγαν το δόγμα πάνω από την μέθοδο και την γνώση. Εξ' ορισμού λοιπόν, μιλάμε για περισσότερο οπαδούς και λιγότερο επιστήμονες.Η θρησκείες εν αντιθέσει, είναι εξ΄ορισμού δογματικές, έχουν οπαδούς και πιστούς και όχι άτομα που ερευνούν και είναι πρόθυμα να αλλάξουν την προσωπική τους αντίληψη, εφόσον η νέα γνώση το απαιτήσει. Κοινώς, η επιστήμη ακολουθεί την αλήθεια, ασχέτως αν κατά καιρούς, συγκεκριμένα άτομα ή ομάδες αντιστέκονται σε αυτήν για καθαρά εγωιστικούς λόγους. Στο τέλος, αργά ή γρήγορα επικρατεί η επικαιροποιημένη αλήθεια.Όσο για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, η θρησκεία όντως δεν προτρέπει άμεσα την βίαιη αντιπαράθεση - τουναντίον! Οι ηγεσίες της θρησκείας όμως, ωθούσαν και ωθούν προς αυτήν την κατεύθυνση. Δεν μπορείς ούτε κατά διάνοια να πεις φυσικά το ίδιο για την επιστήμη, έτσι?Και πράττεις ΜΕΓΑ σφάλμα όταν μιλάς για επιστήμη πίσω από πολέμους, όπλα και εκμετάλλευση φτωχών και αδυνάμων. Οι άνθρωποι, τα συμφέροντα τους και τα δόγματα τους τα προκαλούν αυτά. Τα όπλα δεν σκοτώνουν - πολύ δε περισσότερο η επιστήμη.
Σχολιάζει ο/η