"Μέχρι στιγμής δεν έχουν βρεθεί στοιχεία που να πιστοποιούν την άμεση εμπλοκή της Ρωσίας" αρχικά ο Obama:https://www.youtube.com/watch?v=rYIek8TNM90και μετά η Clinton: https://www.youtube.com/watch?v=nkTRJgDkNFg η οποία μίλησε με σκληρότερη γλώσσα, "Putin has gone too far" και μάλιστα ζητάει την Ε.Ε. σε εμπάργκο κατά της Ρωσίας και με σθένος κυρίως (τί άλλο), της ενεργειακής απεξάρτησης από την Gazprom, έναν από τους βασικούς πυλώνες της Ρωσικής οικονομίας που ως γνωστόν βασίζεται κυρίως στην ενέργεια. Έχω παρακολουθήσει τις εξελίξεις στενά, άλλωστε έγραψα ουκ ολίγα post αυτές τις μέρες. Παρατηρώ μια στροφή στην θέση των ΗΠΑ, μια κάπως πιο μαλακή στάση σε σχέση με την ευθέως κατηγορηματική αρχική. Βιάστηκαν να κατηγορήσουν την Ρωσία; Καταρρέουν κάποια σενάρια; Βλέπουν ότι υπήρξε δόλος ή παραποίηση στοιχείων από Ουκρανικής πλευράς; Έχουν οι Ρώσοι δεδομένα που δεν αμφισβητούνται (δορυφορικές φωτογραφίες, δεδομένα Radar κτλ , κωδικούς των BUK της περιοχής); Καταλαβαίνουν ότι η Ε.Ε. ΔΕΝ πρόκειται να κάνει βήματα παραπάνω για επιβολή κυρώσεων στην Ρωσία γιατί προέχει το δικό της συμφέρον, που είναι η ενεργειακή, όπως επίσης, οι μεταξύ τους εμπορικές συναλλαγές (με αποκορύφωμα την άρνηση της Γαλλίας να μην πουλήσει τα Mistral στους Ρώσους, συμφωνία 1.1 δις ευρώ); Η μήπως τέλος, τα βρήκαν με την Ρωσία κάτω απο το τραπέζι;Την ίδια άποψη με εμένα (όχι με τέτοιου τύπου ερωτήματα βέβαια) είχε ο εμπειρογνώμων και επί σειρά ετών πρόεδρος της επιτροπής για την ασφάλεια των πτήσεων Ακριβός Τσολάκης χθες σε δελτίο ειδήσεων.Πολύ ενδιαφέρον επίσης έχουν φωνές από τις ΗΠΑ, όπως ο Ron Paul, πρώην γερουσιαστής, υποψήφιος Πρόεδρος μάλιστα για το 2012:http://time.com/3012968/malaysia-arilines-ukraine-crash-ron-paul/http://ronpaulinstitute.org/archives/featured-articles/2014/july/20/what-the-media-won%E2%80%99t-report-about-malaysian-airlines-flight-mh17.aspxπου ισχυρίζεται ότι δεν το έριξαν οι Ρώσοιή άρθρο της Washington Post:http://www.washingtonpost.com/news/checkpoint/wp/2014/07/17/what-would-it-take-to-shoot-down-mh17/που γράφει για την χρήση του BUK συστήματος και κάτι που ανέφερα σε άλλο post περί IFF: “However, Swiggart explained, advanced surface-to-air systems like the SA-17 are transponder aware, meaning they can detect if they are targeting an airliner. Civilian airlines are constantly broadcasting a four-digit transponder, known as an IFF code, that designates aircraft as civilian. The code would be detected by the SA-17 if the weapons system attempted to lock on or “paint” MH17.“It’s easy to tell the difference between a civilian aircraft or not, if you’re a skilled radar operator,” Swiggart said. “There’s really no excuse to shoot down an airliner unless you were trying to.”Η προπαγάνδα καλά κρατεί και από τις 2 πλευρές. Πολλά όμως καταρρίπτονται όπως η φωτό με το αρκουδάκι:http://rt.com/news/174332-ukraine-plane-photo-perverted/όπου ο αντάρτης κάνει.. τον σταυρό του μετά (και δεν χλευάζει αυτό που κράταγε).Του φορτηγού που φυγαδεύει το BUK:http://www.dailymail.co.uk/news/article-2699170/Is-BUK-missile-launcher-shot-MH17-smuggled-Russia-Motorist-captures-military-truck-carrying-BUK-M1-border-town.htmlπου αν παρατηρήσετε τις φωτογραφίες (και οι ίδιες έχουν κυκλοφορήσει παντού), το φορτηγό στις 20:45:41 είναι.. διαφορετικό από αυτό στις 20:46:51 (περίπτωση να το ξεφόρτωσε σε 1 λεπτό δεν υφίσταται).και τέλος, ότι πρόκειται για κατασκευασμένη “υποκλοπή”:https://www.youtube.com/watch?v=URnpjl4eIusπου ειδικοί επιβεβαιώνουν ότι είναι φτιαχτή.Αναμονή λοιπόν, για περισσότερα στοιχεία.
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon