ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Με τον ιδιο σεβασμο επιτρεψατε μου να σας επισημανω οτι ισως δεν διαβασατε προσεκτικα το κειμενο μου.Δεν ασχοληθηκα με την "οδηγικη παιδεια"του μεσου ελληνα,οπως εσεις αναφερετε,αλλα με την "οδηγικη κοινωνικη συμπεριφορα".Ητοι με τις αντιδρασεις του "μεσου οδηγου" ως μελος της κοινωνιας των οδηγων.Η παντελης αδιαφορια για τους κανονες οδικης κυκλοφοριας συνιστα αυτοχρημα και περιφρονηση προς τα δικαιωματα των αλλων οδηγων(και πεζων)τα οποια ο ΚΟΚ καλειται να προασπισει.Με υπερτερα,φυσικα,αυτα της αρτιμελειας και της ιδιας της ζωης.Οταν,κατα συνεπεια,αυτη η "περιφρονηση"προς αλλους ,και η νοοτροπια του "ιδιοκτητη του δρομου"συνοδευεται και απο επιθετικοτητα ,φραστικη(συνηθως)η και σωματικη(βια),αυτο ειναι προβλημα κοινωνικης συμπεριφορας,οχι οδηγικης παιδειας.Ειμαι βεβαιος οτι και εσεις,οπως και εγω,δεν θα εχετε εμπλακει σε "αντιπαραθεσεις"αυτης της μορφης.Αλλα για ν α το πετυχουμε αυτο πρεπει να "καταπινουμε"οποιαδηποτε προσβολη,και οποιαδηποτε "οδηγικη παρασπονδια" τριτου απο την οποια εχουμε γλυτωσει παρα τριχα την σωματικη μας ακεραιοτητα.Διοτι αν διαμαρτυρηθουμε ,εστω και απολυτως κοσμια και εχοντας απολυτο δικιο,η πιθανοτητα να δεχθουμε περαιτερω επιθεση καποιας μορφης απο αυτο το ειδος των "ελληναραδων οδηγων",και δει "δικυκλιστων"το οποιο περιεγραψα,ειναι μεγαλη.Ας τελειωσω με μια "ευθυμη",πλην απολυτως σχετικη με το θεμα,"νοτα".Η πρωτη μου "επαφη",πολυ νεος,με αυτο που αποτελει"ευρωπαικη οδηγικη κοινωνικη συμπεριφορα"ηταν σε καποια βορειοευρωπαικη χωρα.Οταν παρακολουθησα,χωρις,βεβαια,να πιστευω στα ματια μου,δυο οδηγους αυτοκινητων οι οποιοι ειχαν εμπλακει σε ενα "μικροτρακαρισμα" ,να διαφωνουν ευγενικα,πλην ανυποχωρητα,επι πεντε-δεκα λεπτα.Με επιχειρηματα.Διοτι εκαστος εξ αυτων υποστηριζε οτι ηταν ΑΥΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ και οχι ο αλλος οδηγος,αρα και ωφειλε ΑΥΤΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ να κανει την σχετικη δηλωση "ευθυνης" στην ασφαλεια του - οχι ο αλλος !!!θεωρω οτι οι οποισδηποτε μορφης συγκρισεις ειναι ασκοπες !
Σχολιάζει ο/η