Καταρχάς μερικά στοιχεία:-Σύμφωνα με την τελευταία απογραφή το Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης έχει πληθυσμό 790 χιλ. και η Περιφερειακή Ενότητα 1,1 εκ. Ανίστοιχα, η Πάτρα έχει 214 χιλ και η ΠΕ Αχαϊας 310 χιλ., το Ηράκλειο 174 χιλ και ο νομός 304 χιλ. Από που βγαίνει το 1/7;Για το κατά πόσο είναι ευνοημένη η Θεσσαλονίκη σε σχέση με την υπόλοιπη εκτός Αθηνών Ελλάδα, αρκεί το ακόλουθο παράδειγμα. Το αεροδρόμιο του Ηρακλείου, η πύλη της σημαντικότερης τουριστικής περιοχής της χώρας, έχει πολύ περισσότερες αφίξεις από το Μακεδονία και εφέτος έφθασε τα επίπεδα του Ελ. Βελ. Αυτά σε ένα αεροδρόμιο που από καιρό έχει ξεπεράσει τη χωρητικότητα του. Τα σχέδια όμως για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι είναι παγωμένα τη στιγμή που στο λιγότερο σημαντικό Μακεδονία γίνονται έργα αξίας 200 εκ. ευρώ.Όσο για τα σχόλια σου για τα έργα που ανέφερα:-Για τον Προαστιακό έγινε ηλεκτροκίνηση και νέα χάραξη της γραμμής σε ορισμένα σημεία-Η Εγνατία περιλαμβάνει ένα μεγάλο κομμάτι που περιβάλει τη Θεσσαλονίκη και επιτρέπει την παράκαμψη της πόλης. Επίσης μετέτρεψε περιοχές όπως οι Σέρρες σε προάστειο της Θεσ-Ο Δήμαρχος σας στη συνέντευξη από πάνω λέει για το πόσο σημαντικός είναι ο τουρισμός για την ανάπτυξη της πόλης. Αν θεωρείς πως έργα αστικής ανάπλασης όπως η Νέα Παραλία δεν κάνουν την Θεσσαλονίκη πιο ελκυστικό τουριστικό προϊόν απλά θα διαφωνήσουμε.Όσο για τα υπό κατασκευή, ελπίζω το 2021 που με τα χειρότερα σενάρια θα τελειώσει το Μετρό, το έργο με το πιο αμφίβολο χρονοδιάγραμμα από τα 3 που ανέφερα, να ζείς να το χαρείς.
Σχολιάζει ο/η