Ωραία μας τα λέει ο κ Economides αλλά με μια μικρή έρευνα στο Internet για την καμπάνια Think Different, δεν αναφέρεται πουθενά το ονομα του στα credits της καμπάνιας. Ξέρω οτι για τη υλοποίηση μιας καμπάνιας υπάρχουν εμφανείς και αφανείς ήρωες, αλλά αν έχεις φάει σουσι με τον Στηβ Τζομπς σε meetings για τον σχεδιασμό μιας τέτοιας στρατηγικής καμπάνιας, τουλάχιστον θυμωνεις όταν το όνομα σου δεν αναφέρεται στα επίσημα credits. Το να δουλεύεις στην ίδια διαφημιστική εταιρία την ίδια χρονική στιγμή με την υλοποίηση μιας ιστορικής καμπάνιας δεν σε κάνει απαραίτητα μέρος της. Υπάρχουν αναρίθμητα links για την ιστορία αυτής της καμπάνιας, παραθέτω δυο.http://www.forbes.com/sites/onmarketing/2011/12/14/the-real-story-behind-apples-think-different-campaign/7/http://theinspirationroom.com/daily/2005/apple-think-different/Δεν ξέρω αν ο κ. Economides λέει αλήθεια η ψέματα αλλά κάποιος θα έπρεπε να ερευνήσει τα λεγόμενα του πριν τα δημοσιεύσει.
Σχολιάζει ο/η