''...τα πανεπιστήμια μας είναι υποβαθμισμένα διεθνώς χωρίς ελπίδα ανάκαμψης''. Διαφωνώ, πάντα υπάρχει ελπίδα ανάκαμψης, αρκεί να το θελήσουμε.''τα συμφέροντα των καθηγητών οι οποίοι εξελίσσονται με δικά τους κριτήρια ψηφίζοντας ο ένας τον άλλο χωρίς αξιολογήσεις, και δεύτερο τα συμφέροντα των κομμάτων τα οποία ψαρεύουν ψηφοφόρους μέσα από φοιτητές και μαθητές''. Διαφωνώ εν μέρει (ας μην χρησιμοποιούμε γενικεύσεις-δεν είναι ούτε όλοι οι καθηγητές καρεκλοκένταυροι, ούτε όλοι οι φοιτητές κομματόσκυλα). ''το πρόβλημα πρέπει να τεθεί υπ' όψιν της Βουλής'' Εδώ γελάμε.''Ας μελετηθούν οι ήδη υπάρχοντες τρόποι λειτουργίας των μεγάλων ιδρυμάτων της Ευρώπης και της Αμερικής και να εφαρμοστεί ένας νόμος αυστηρός ο οποίος να καθορίζει τις υποχρεώσεις φοιτητών και δασκάλων''. Κανένας νόμος δεν θα δημιουργήσει την παιδεία που μας λείπει...εάν εμείς οι ίδιοι δεν επιμείνουμε στην απόκτησή της.Βασικά η όλη επιστολή είναι κατα κύριο λόγο, γεμάτη γενικεύσεις και αοριστολογίες. Τα σωστά επιχειρήματα δεν βασίζονται σε εκφράσεις τύπου: ''είναι γεγονός''. Τίποτα δεν είναι γεγονός, παντού υπάρχουν καλοί και κακοί καθηγητές και φοιτητές, όπως υπάρχουν καλά και κακά τμήματα.όσο για τους βουλευτές ας σώσουν καλύτερα τον ευατό τους και ας αφήσουν την παιδεία, γιατί σε λίγο δεν θα υπάρχει μέγαρο που να μπορεί να τους σώσει...