Το τέλος των τατουάζ;

Το τέλος των τατουάζ; Facebook Twitter
1

Το τέλος των τατουάζ; Facebook Twitter
Η ηθοποιός Melanie Griffith προχωρά σ΄ένα πολύκροτο διαζύγιο. Παράλληλα αφαιρεί και το τατουάζ που συμβόλιζε την αιώνια αγάπη της στον Λατίνο εραστή και εμφανίζεται σχεδόν προκλητικά με τον επίδεσμο να αποκαλύπτει πως το δέρμα της δεν φέρει πια το χάραγμα του " Αntonio".

Φυσικά και η ηθοποιός δεν είναι η μόνη που έκανε κάτι τέτοιο μιας και τα στοιχεία αποκαλύπτουν πως όλο και περισσότεροι αρχίζουν να γίνονται πελάτες των ινστιτούτων που κάνουν αφαιρέσεις τατουάζ.

Tα κέρδη από την αφαίρεση τατουάζ έχουν σημειώσει άνοδο 440% με το συνολικό ποσό να ανέρχεται στα $ 75.5 εκατομμύρια την τελευταία δεκαετία.


Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της εταιρείας IBISWorld, η βιομηχανία αφαίρεσης τατουάζ αναπτύσσεται διαρκώς και για τα επόμενα τέσσερα χρόνια έχει βάλει ως στόχο να αγγίξει τα $83.2 εκατομμύρια, συμβαδίζοντας με την αύξηση της συνολικής βιομηχανίας τατουάζ. Παράλληλα στο μέλλον αναμένεται να υπάρξει ολοένα και μεγαλύτερη ζήτηση σε στούντιο και κλινικές που θα υιοθετούν τις νέες μεθόδους αφαίρεσης και σύντομα ενδέχεται η αντιστοιχία να εξελιχθεί σε έναν ειδικό στην αφαίρεση για κάθε πέντε καλλιτέχνες του τατουάζ.

Το τέλος των τατουάζ; Facebook Twitter

Όπως αναφέρει ο Andy Brennan, επικεφαλής αναλυτής της IBISWorld, τα έσοδα από τη βιομηχανία τατουάζ, για το 2014, ανέρχονται συνολικά στα $ 3.4 δισεκατομμύρια, με έναν ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 2.9%, αφού η ζήτηση είναι μεγάλη και υπάρχει τεράστια ποικιλία σε πολύπλοκα σχέδια, όπως τα τρισδιάστατα. O ρυθμός αυτό όμως δεν πρόκειται να παραμείνει ανοδικός και σε μερικά χρόνια το πιθανότερο είναι αν εξασθενήσει.


Στην Αμερική υπάρχουν περίπου 8000 εταιρείες τατουάζ. Η αφαίρεση τατουάζ μπορεί να είναι επίσης μια δημόσια δήλωση, όπως η φωτογράφηση της Griffith με έναν επίδεσμο στο δεξί της χέρι και με ένα περίγραμμα καρδιάς τατουάζ, ενώ έδειχνε εμφανώς πως το όνομα του εν διαστάσει συζύγου της είχε σχεδόν σβηστεί.

Ο Michael Kulick, ένας πλαστικός χειρούργος του Σαν Φρανσισκο, επισημαίνει πως οι περισσότερες αφαιρέσεις τατουάζ γίνονται από ανθρώπους ηλικίας 30 με 40 ετών. ''Αυτό που στα 20 φαινόταν ελκυστικό και εντυπωσιακό μετά τα 30 αρχίζει να μην είναι'', αναφέρει.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 500 δολάρια και  ανεβαίνουν σύμφωνα με το μέγεθος, το χρώμα και το βάθος που έχει εισχωρήσει το μελάνι στο δέρμα. Το πιο εύκολο στην αφαίρεση χρώμα είναι το μαύρο ενώ τα παστέλ χρώματα και το κίτρινο είναι πολύ πιο δύσκολο να αφαιρεθούν.


Οι χωρισμοί αλλά και οι εταιρείες, οι οποίες απαιτούν οι υπάλληλοι τους να μην έχουν τατουάζ, έχουν οδηγήσει σε πολλές αφαιρέσεις. Ο Brennan λέει ότι η μεγάλη ζήτηση των τατουάζ οφείλεται στη μόδα και το lifestyle της εποχής. Aκόμη ένας σημαντικός λόγος που ε΄χει πια οδηγήσει αρκετούς στο να διορθώσουν τα εφηβικά σφάλματα είναι η τεχνολογία. Η αφαίρεση δεν είναι πια τόσο επίπονη, γίνεται πολύ πιο γρήγορα και σίγουρα πιο οικονομικά.


Ο Brennan λέει πως η προοπτική του να είναι σε θέση κάποιος να αφαιρέσει τα τατουάζ πιο εύκολα είναι πιο δελεαστική. «Οι επιχειρηματίες και οι εταιρείες συνέρρεαν στη βιομηχανία», λέει. Παρά το γεγονός ότι τα τατουάζ είχαν σχεδιαστεί για να διαρκέσουν μια ζωή, τα τελευταία χρόνια οι επιστήμονες στο Harvard Medical School, Brown University και το Πανεπιστήμιο Duke έχουν κατασκευάσει ημι-μόνιμα μελάνια.


Ο Johnny Ford, μουσικός και καλλιτέχνης τατουάζ στη Νέα Υόρκη δεν θέλει καν να ακούει για την αφαίρεση και προτείνει εναλλακτική."Αξιοποιήστε ακόμη περισσότερο τo τατουάζ. Είχα ένα τατουάζ με μια νεράιδα με φτερά και μια κιθάρα στο χέρι μου από τη δεκαετία του 1980. Μετά την 9/11, παντρεύτηκα και έκανα παιδί και σκέφτηκα ότι θα ήταν μια καλή ιδέα να ενταχθώ στο στρατό, αλλά δεν μπορούσα γιατί το τατουάζ είχε γυμνή γυναίκα. Στη Μέση Ανατολή αυτό θεωρείται ταμπού. Η λύση; Το είχα καλύψει με ένα κρανίο σχεδιασμένο με τριαντάφυλλα.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι απέγινε η «χημική γενιά» των Ελλήνων ρέιβερ;

Βιβλίο / Τι απέγινε η «χημική γενιά» των Ελλήνων ρέιβερ;

Μια «underground» συζήτηση με τον Λέανδρο Κυριακόπουλο περί ρέιβ, νέων τεχνολογιών και άλλων «δαιμονίων», με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου «Αναπαραστάσεις του ανοίκειου - νομαδισμός και αισθητική στην ρέιβ ψυχεδελική σκηνή» (εκδ. Νήσος).
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Κοινωνική Ντουλάπα δίνει δεύτερη ζωή στα ρούχα μας

Ο επόμενος κόσμος / Η Κοινωνική Ντουλάπα δίνει δεύτερη ζωή στα ρούχα μας

Ο Άρης Δημοκίδης ανακαλύπτει πώς μπορούν να αποκτήσουν νέα ζωή τα πολυφορεμένα ρούχα μας με την εξαιρετικά χρήσιμη δράση του Κοινωνικού Πλυντηρίου του SKIP, συζητώντας με την Ιωάννα Τσάτσαρη, Brand Manager του SKIP και την Κατερίνα Αλιφραγκή, Marketing Manager Laundry.
ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ Selini: Ο Ανδρέας δημιούργησε μόνος του ένα διατοπικό video game γεμάτο γρίφους από το διάστημα

Living / Selini: Ο Ανδρέας δημιούργησε μόνος του ένα διατοπικό video game γεμάτο γρίφους από το διάστημα

Κάνοντας πραγματικότητα το όνειρο του μικρού του γιου, ένας developer από την Ελλάδα αψηφά εδώ και έξι χρόνια αϋπνίες και ανασφάλεια για να δημιουργήσει ένα «διαστημικό» παιχνίδι.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 04/07 - ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΙ - Ποια είναι τα πιο εξωφρενικά αιτήματα των πλουσίων της Μυκόνου; Μια concierge απαντά

Άννα Κ. / Ποια είναι τα πιο εξωφρενικά αιτήματα των πλουσίων της Μυκόνου; Μια concierge απαντά

Η Ιωάννα Μουρταράκου, γνωστή concierge των διασήμων της Μυκόνου, μιλάει με την Αννα Κόκορη για τη χλιδάτη ζωή στο νησί, τις πολλές ώρες δουλειάς και τα εξωφρενικά αιτήματα των πλουσίων επισκεπτών
ΑΝΝΑ ΚΟΚΟΡΗ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ