Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter
0

Η Λισαβώνα έχει γίνει τουριστικός προορισμός όχι μόνο για αυτούς που θέλουν να δουν τον Ατλαντικό ή να ακούσουν  αλλά και για όσους θέλουν να δουν στριτ-αρτ. Στον  απόηχο της παγκόσμιας αύξησης του ενδιαφέροντος για την τέχνη στους δρόμους, μια μορφή τουρισμού αναπτύσσεται σταθερά. Οι  γκράφιτι εκδρομές, και οι περιηγήσεις στην street art. Όπως η Νέα Υόρκη έχει γίνει ένας μαγνήτης για τους καλλιτέχνες, το ίδιο ισχύει και για τη Λισαβώνα. Άπειρες σέλφις και φωτογραφίες στο ίνσταγκραμ μπροστά σε γκράφιτι έχουν γίνει η τελευταία μόδα. Ο Street Art φωτογράφος Stephen Kelley έκανε το δικό του σαφάρι  τον περασμένο μήνα στη Λισαβώνα και ιδού τα αποτελέσματα.

 

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

Η street art στη Λισαβώνα είναι τουριστικός προορισμός Facebook Twitter

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Morning Wood: Η Αθήνα ξυπνάει καυλωμένη. Ανάγνωση με το ποτήρι γάλα σου…

Living / Morning Wood: Η Αθήνα ξυπνάει ερεθισμένη. Ανάγνωση με το ποτήρι γάλα σου…

Το πρωί τούς ξυπνά με φιλιά. Τους χαϊδεύει απαλά τα μαλλιά. Και μετά; Σεξ. Μετά αυνανισμός. Μετά παρτούζα. Τουρίστες, φίλοι ή και εντελώς άγνωστα σ’ εμάς πρόσωπα φωτογραφίζονται και μιλούν, δίχως ντροπές.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΣΕΛΗΝΗ ΒΑΡΔΑ
Περιμένοντας την Αποκάλυψη σε πολυτελή πυρηνικά καταφύγια / Περιμένοντας το τέλος του κόσμου σε καταφύγια που μοιάζουν με σουίτες

Living / Περιμένοντας την Αποκάλυψη σε πολυτελή πυρηνικά καταφύγια

Η ζήτηση για υπερπολυτελή πυρηνικά καταφύγια έχει αυξηθεί κατακόρυφα. Αν και εξακολουθούν να απευθύνονται σε λίγους, τα σύγχρονα κρησφύγετα, θυμίζουν περισσότερο δωμάτια πεντάστερων ξενοδοχείων παρά ζοφερά bunkers κι εκτός από ασφάλεια παρέχουν άνεση υψηλής ποιότητας.
THE LIFO TEAM
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Living / Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ομολογεί ότι τα social media έχουν τελειώσει

Καταθέτοντας στη δίκη της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου κατά των μονοπωλιακών πρακτικών της εταιρείας του, ο ιδιοκτήτης της Meta παραδέχτηκε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ελάχιστη σχέση έχουν πια με τη διαπροσωπική επικοινωνία.
THE LIFO TEAM
Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια;

Living / Παχύφυτα και κάκτοι: Πού θα βρεις τα καλύτερα και τα πιο σπάνια

Ένα φυτώριο στο Καπανδρίτι, είναι το απόλυτα εξειδικευμένο μέρος για να αποκτήσεις πανέμορφους κάκτους, αγαύες και κρασούλες σε περίεργα σχήματα και χρώματα – φυτά που δεν θα σε ταλαιπωρήσουν με τη φροντίδα τους.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Living / Γιατί κάποιοι άνθρωποι θυμούνται τα όνειρα τους περισσότερο από άλλους

Σύμφωνα με νέες έρευνες, παράγοντες όπως η ηλικία, η ροπή στην ενδοσκόπηση, ακόμα και οι εποχές του χρόνου αποτελούν παράγοντες που επηρεάζουν σημαντικά την ικανότητα να ανακαλούμε τα όνειρά μας.
THE LIFO TEAM
Ο γάτος του μαγαζιού

Living / Ο γάτος του μαγαζιού

Υπεύθυνοι face control, ταμείες, props στη βιτρίνα, support στον πελάτη, επιθεωρητές. Παίρνουν το ρόλο τους στα σοβαρά και είναι φυσικά λόγος για να ξαναπάει κανείς. Γυρίσαμε το κέντρο της Αθήνας, βρήκαμε τις γάτες που ζουν στα μαγαζιά της, τις φωτογραφίσαμε και τις παρουσιάζουμε.
ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
«Συστήνεται και η κράτηση τραπεζιού». Τα πιο δημοφιλή Game night events της πόλης.

Living / H Aθήνα παίζει Bingo: Αυτά είναι τα πιο δημοφιλή game night events της πόλης!

Από bingo nights, όπου έχει «εμφανιστεί» η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, μέχρι γεωγραφικά κουίζ που μπορεί να καταλήξουν σε ζεϊμπέκικα, αυτές είναι οι πιο παιχνιδιάρικες βραδιές της πόλης – και έχουν και τους μόνιμους θαμώνες τους.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
 Vinted over Instagram: Η μανία του reselling αλλάζει το παιχνίδι στα social media

Living / Η μανία με τα ηλεκτρονικά βιντατζάδικα και η παγίδα της δήθεν «καθαρής» ντουλάπας

Δύο κορίτσια που ξέρουν απ' έξω και ανακατωτά το Vinted και το Vestiaire Collective μας αποκαλύπτουν μυστικά που θα κάνουν τις αγορές μας πιο στοχευμένες και έξυπνες, καθώς και τις αδυναμίες τους που προκύπτουν κατά το κυνήγι του επόμενου θησαυρού.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ