Η νέα καμπάνια της Lacta παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες αγάπης και μας καλεί να δούμε πέρα από τα στερεότυπα

Η νέα καμπάνια της Lacta παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες αγάπης και μας καλεί να δούμε πέρα από τα στερεότυπα Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Η αγάπη είναι άμεσα συνδεδεμένη με την αποδοχή. Το να αγαπάμε κάποιον, σημαίνει πως τον αποδεχόμαστε γι' αυτό ακριβώς που είναι, ανεξάρτητα από το φύλο, την ταυτότητα, την καταγωγή, το χρώμα, την σεξουαλικότητα ή την εξωτερική εμφάνιση. 

Η αγάπη έχει πολλές διαφορετικές πτυχές και δε γνωρίζει από στερεότυπα. Δυστυχώς, όμως, οι κοινωνικές προκαταλήψεις υπάρχουν και πολλές φορές πληγώνουν. Η ευθύνη του καθενός μας είναι να πάρει θέση, να σταματήσει τη διαιώνιση των κοινωνικών αυτών στερεοτύπων και να καταρρίψει τα τείχη που έχουν χτιστεί απ' τους ίδιους τους ανθρώπους, μέσα από την ειλικρίνεια και φυσικά, την αγάπη.

Η νέα καμπάνια της Lacta παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες αγάπης και μας καλεί να δούμε πέρα από τα στερεότυπα Facebook Twitter

Αυτή τη στάση παίρνει η Lacta με τη νέα της καμπάνια, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα κατά κάθε προκατάληψης και καλώντας μας να δούμε την αγάπη προς όλους. Αγκαλιάζοντας τη διαφορετικότητα και αναδεικνύοντας τις διαφορετικές πτυχές της αγάπης, η νέα τηλεοπτική ιστορία της εταιρείας παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες ανθρώπων γύρω μας που μοιράζονται ένα κοινό.

 

Στις έξι ιστορίες, που παρουσιάζονται αποσπασματικά, βλέπουμε διάφορα περιστατικά bullying, ρατσισμού και απόρριψης. Είναι περιστατικά που συνεχίζουν να συμβαίνουν δίπλα μας μέχρι και σήμερα. Αλλάζοντας όμως «φίλτρο», παρατηρούμε πως τελικά η κάθε ιστορία δεν είναι αυτό που πιστέψαμε εκ πρώτης όψεως, καταλήγοντας μία πραγματική ιστορία αγάπης και αποδοχής.

Η νέα καμπάνια της Lacta παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες αγάπης και μας καλεί να δούμε πέρα από τα στερεότυπα Facebook Twitter

Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Lacta κατάφερε να αναδείξει ένα απλό, αλλά πολύ σημαντικό μήνυμα: το «Δες την Αγάπη». Η σημασία του μηνύματος αυτού, άλλωστε, ήταν και ο λόγος που η καμπάνια έλαβε ιδιαίτερη προσοχή στα social media, γεγονός το οποίο έδωσε μία εξαιρετικά θετική και ελπιδοφόρα νότα όσον αφορά την αποδοχή και τη διαφορετικότητα. Η ξεχωριστή προσέγγιση της καμπάνιας αντανακλά το πώς μικρές, καθημερινές στιγμές μπορούν να έχουν μεγάλο αντίκτυπο στη ζωή ενός ανθρώπου, που μπορεί να δώσει αλλά και να πάρει αγάπη, όπως κάθε άλλος.

Η νέα καμπάνια της Lacta παρουσιάζει καθημερινές ιστορίες αγάπης και μας καλεί να δούμε πέρα από τα στερεότυπα Facebook Twitter

Είναι στο χέρι μας να επιλέξουμε τα προσωπικά μας «φίλτρα» και να δούμε πέρα από κάθε στερεότυπο που έχει ριζωθεί στην κοινωνία μας. Η καμπάνια της Lacta παίρνει ξανά θέση απέναντι στις προκαταλήψεις, καλώντας μας να δούμε την αγάπη όπως πραγματικά είναι.

Living
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσους πόντους πιάνει η αύρα σου; Η νέα μονάδα μέτρησης του cool έχει αναφορές στον Αριστοτέλη

Living / Πόσους πόντους πιάνει η αύρα σου; Η νέα μονάδα μέτρησης του coolness έχει αναφορές στον Αριστοτέλη

Οι «πόντοι αύρας» που σαρώνουν στο TikTok ταιριάζουν με την καταγεγραμμένη αγάπη της γενιάς Z για την αστρολογία και άλλα «συμπαντικά» και «ενεργειακά» συστήματα πεποιθήσεων, αλλά και με θεωρίες περί αρετής και ηθικής της κλασικής αρχαιότητας.
THE LIFO TEAM
Οι Ολυμπιακοί πέρα από τους Ολυμπιακούς

Αφιέρωμα Ολυμπιακοί Αγώνες / Οι Ολυμπιακοί Αγώνες πέρα από τα αθλήματα

Πέρα από τα ρεκόρ και τα μετάλλια, το βλέμμα του παγκόσμιου κοινού θα είναι προσεχώς στραμμένο σε πολλά ακόμη ενδιαφέροντα και αξιοπερίεργα που θα εκτυλίσσονται στη γαλλική πρωτεύουσα το προσεχές διάστημα.
ΦΙΛΙΩ ΡΑΓΚΟΥ
Άγχος, πορνό και ψεύτικες φωτογραφίες: Τι κάνει έναν άνδρα να λέει ψέματα για το μέγεθος του πέους του;

Living / Άγχος, πορνό και ψεύτικες φωτογραφίες: Τι κάνει έναν άνδρα να λέει ψέματα για το μέγεθος του πέους του;

Η τάση του cockfishing, του να στέλνει δηλαδή κανείς «επιμελημένες» ή ψεύτικες εικόνες του πέους του, εξαπλώνεται όλο και περισσότερο σ’ έναν κόσμο όπου η πορνογραφία έχει υποκαταστήσει απολύτως τη σεξουαλική αγωγή.
THE LIFO TEAM
Ακόμα και σήμερα ο κόσμος χλευάζει τους χορτοφάγους

Living / Ακόμα και σήμερα ο κόσμος χλευάζει τους χορτοφάγους

Οι χορτοφάγοι εξακολουθούν να κάνουν κάποιους ανθρώπους να αισθάνονται άβολα, επειδή επιλέγουν κάτι άλλο από την κουλτούρα της αφθονίας και συνεπώς αντιμετωπίζονται σα να προσβάλλουν το status quo, ή τουλάχιστον μια πολύ βασική ανθρώπινη παρόρμηση: την επιδίωξη της απόλαυσης με οποιοδήποτε κόστος.
THE LIFO TEAM
Πώς έβαλα σε τάξη το εσωτερικό μου αχούρι μετά την απώλεια

Living / Πώς έβαλα σε τάξη το εσωτερικό μου αχούρι μετά την απώλεια

Η Τζούλη Αγοράκη, μετά τον θάνατο του πατέρα της, προσπαθεί να βρει παρηγοριά σε ό,τι της το υπόσχεται. Ακολούθησε γνωσιακές και πνευματικές εμπειρίες και ισχυρίζεται ότι ο πόνος έγινε πιο απαλός.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Μπορεί το χρήμα να νικήσει τον θάνατο; Τι κάνουν οι πλούσιοι για να ζήσουν για πάντα

Tech & Science / Μπορεί το χρήμα να νικήσει τον θάνατο; Τι κάνουν οι πλούσιοι για να ζήσουν για πάντα

Ο Πίτερ Διαμαντής, ο ελληνικής καταγωγής μεγαλοεπιχειρηματίας στους τομείς της τεχνολογίας και της υγείας, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των δισεκατομμυριούχων που αγωνίζονται να κερδίσουν τη μακροζωία, αν όχι την αιώνια ζωή.
LIFO NEWSROOM