ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Valisia, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Valisia, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει; Facebook Twitter
Αφετηρία μου είναι πάντοτε η μουσική και στη συνέχεια οπτικοποιώ τα συναισθήματα, τις αναμνήσεις και τις εικόνες που μου γεννά σε συνδυασμό με το χάος που επικρατεί μέσα μου. Φωτo: Άρης Αθάνατος
0

— Valisia, είσαι σχεδιάστρια μόδας, art director, μουσικός και DJ. Πώς συνδέονται όλα αυτά;

Δεν τα αντιλαμβάνομαι καθόλου ως ξεχωριστές ιδιότητες. Θεωρώ ότι το ένα είναι φυσική συνέχεια του άλλου. Κάπως αλληλοτροφοδοτούνται, είναι μέρος ενός κύκλου, σίγουρα όχι φαύλου.

— Επηρεάζει η μουσική τα designs σου και το αντίστροφο;

Ξεκάθαρα ναι. Γενικά, θεωρώ ότι υπάρχει μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ μουσικής και μόδας. Σχεδιαστές μόδας εμπνέονται από τη μουσική ή την περσόνα ενός μουσικού ή πολλές φορές ένα μουσικό κίνημα προσδιορίζεται από τις στυλιστικές του επιλογές, βλέπε punk, new romantic και πολλά άλλα. Αφετηρία μου είναι πάντοτε η μουσική και στη συνέχεια οπτικοποιώ τα συναισθήματα, τις αναμνήσεις και τις εικόνες που μου γεννά σε συνδυασμό με το χάος που επικρατεί μέσα μου.

— Πότε ξεκίνησε το brand σου 2WO+1NE=2; Με τι αφορμή;

Μαζί με την πολύ καλή μου φίλη Στέλλα Παναγοπούλου ξεκινήσαμε τo 2WO+1NE=2 το 2017. Η αφορμή ήταν ότι πολύ απλά θέλαμε να κάνουμε αυτό που αγαπάμε περισσότερο, να δημιουργήσουμε δηλαδή μια δική μας διαχρονική και distinct ταυτότητα.

Γενικά, θεωρώ ότι υπάρχει μια αμφίδρομη σχέση μεταξύ μουσικής και μόδας. Σχεδιαστές μόδας εμπνέονται από τη μουσική ή την περσόνα ενός μουσικού ή πολλές φορές ένα μουσικό κίνημα προσδιορίζεται από τις στυλιστικές του επιλογές, βλέπε punk, new romantic και πολλά άλλα.

— Από πού εμπνέεσαι μουσικά και στυλιστικά;

Με διεγείρει οτιδήποτε αποπνέει δράμα, επιβλητικότητα, δυναμικότητα και φλερτάρει με το σκοτάδι, το ανδρόγυνο και ενίοτε το γκροτέσκο.

— Τι πρότζεκτ δουλεύεις αυτόν τον καιρό;

Πολλά και διάφορα. Το πιο σημαντικό είναι ότι με το συγκρότημά μου Strawberry Pills έχουμε μπει στο σούντιο και δουλεύουμε το δεύτερο άλμπουμ μας, ενώ με το 2WO+1NE=2 ετοιμάζουμε την παρουσίαση της επόμενης συλλογής μας σε συνεργασία με την καλλιτέχνη Ελίζα Σορόγκα.

— Τι σημαίνει να έχει κανείς «προσωπικό στυλ»;

Σημαίνει ότι έχεις προσωπικό χαρακτήρα, αισθητική και φυσική κομψότητα.

Valisia, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει; Facebook Twitter
Συνήθως, αυτό το οποίο μας ελκύει είναι και αυτό που ενστερνιζόμαστε αισθητικά. Φωτo: Άρης Αθάνατος

— Πώς θα χαρακτήριζες την αισθητική σου;

Ουσιαστικά είναι ένα συνονθύλευμα όσων με εμπνέουν μουσικά και στυλιστικά και περιέγραψα στην παραπάνω ερώτηση. Συνήθως, αυτό το οποίο μας ελκύει είναι και αυτό που ενστερνιζόμαστε αισθητικά.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Custom made 2WO+1NE=2 σακάκι και φούστα, μαζί με ένα vintage κορμάκι της μητέρας μου, σε συνδυασμό με τα διαχρονικά αγαπημένα μου Aumorfia αξεσουάρ. Δυστυχώς, την αξία τους δεν μπορώ να την προσδιορίσω με ακρίβεια, τα 2WO+1NE=2 δεν έχουν κοστολογηθεί, ενώ τα αξεσουάρ είναι δώρο, πάλι custom made, από την ταλαντούχα δημιουργό του Aumorfia, Θεανώ Ποταμιάνου.

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Στο showroom, γιατί είμαστε εν μέσω ενός φωτογραφικού πρότζεκτ με τον μοναδικό εικονοπλάστη Γιώργο Μαυρόπουλο.

@valisiaodell

Μόδα & Στυλ
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ