Τα μεταξωτά εσώρουχα Still Want My X είναι για όλα τα κορίτσια

Τα μεταξωτά βρακιά Still Want My X Facebook Twitter
Η άνεση και η ποιότητα αποτελούν τα δύο βασικότερα χαρακτηριστικά τους – ενώ το sexiness και το coolness τους συμπληρώνουν το ιδανικό design, για κάθε μέγεθος και σωματότυπο.
0

Αναζητώντας τη φράση «Still Want My X» στο Google, μέχρι πρόσφατα εμφανιζόταν μια μακριά λίστα από τίτλους όπως «Τι να κάνω αν έχω ακόμα συναισθήματα για τον/την πρώην μου» ή «Είναι φυσιολογικό να αγαπώ ακόμα τον/την πρώην μου μετά από τόσο καιρό;» ή ακόμα και «14 λόγοι που δεν μπορείς να ξεπεράσεις τον/την πρώην σου». 

Ωστόσο, στην κορυφή της λίστας πλέον εμφανίζεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το site του ελληνικού brand Still Want My X, που ξεκίνησε ως μια αφορμή για να μιλήσουμε λίγο πιο ελεύθερα γι’ αυτά που σκεφτόμαστε και να νιώσουμε ακόμα πιο ελεύθερα με το σώμα μας – αυτό, άλλωστε, ήταν το όραμα της δημιουργού τους, Σοφίας Ελλένα. 

«Το όνομά ξεκίνησε σε μία περίοδο της ζωής μου ψιλο-δύσκολη, και τότε άρχισα να ρωτάω διάφορες γυναίκες κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας εάν παντρεύτηκαν τον έρωτα της ζωής τους ή όχι. Έμεινα έκπληκτη όταν σχεδόν όσες ρώτησα μου είπαν ότι με τον έρωτα της ζωής τους δεν παντρεύτηκαν, αλλά παντρεύτηκαν με τον επόμενο, που συνήθως ήταν και πιο “κατάλληλος”. Τότε ακόμα δεν ακουγόντουσαν πολλά για πρώην στα media και έτσι σκέφτηκα ότι αυτό το συναίσθημα του να θέλεις τον πρώην σου, με διαφορετικές έννοιες για την κάθε κοπέλα, δεν ήταν κάτι που το λέγαμε. Γι’ αυτό ήθελα αυτό το όνομα να είναι και μία αρχή στο ότι αυτό που νιώθουμε μπορούμε να το λέμε ακόμα κι αν δεν υπάρχει σαν έκφραση. Ήταν δηλαδή μια παρακίνηση προς όλες τις γυναίκες να εκφραστούν. Να πουν αυτό που θέλουν, όχι αυτό που περιμένουν οι άλλοι να ακούσουν».

Το σωστό εσώρουχο μπορεί να σε προστατέψει και να κάνει την καθημερινότητά σου πιο άνετη. Τα μεταξωτά εσώρουχα μπορούν να μειώσουν τις επισκέψεις στον γιατρό σου για μικροενοχλήσεις και άλλα γυναικολογικά θέματα.

Όταν η Σοφία ξεκίνησε να σχεδιάζει εσώρουχα υψηλής ραπτικής ή αλλιώς Haute Underwear για όλους τους σωματότυπους την περασμένη χρονιά, το γενικότερο κλίμα της βιομηχανίας της μόδας είχε ξεκινήσει να στρέφεται προς τη μοναδικότητα μιας δημιουργίας ενός ανεξάρτητου brand, σε αντίθεση με το "καρμπόν" του fast fashion. Ταυτόχρονα, το συναίσθημα της αβεβαιότητας λόγω των συνθηκών της πανδημίας γέννησε ένα νέο κύμα δημιουργικότητας ανάμεσα σε απανταχού designers και καλλιτέχνες, όπως και μια τάση προς οτιδήποτε πραγματικά local.

Τα μεταξωτά βρακιά Still Want My X Facebook Twitter
Τα SWMX κατασκευάζονται από φυσικά υφάσματα, κυρίως από μετάξι ή βαμβάκι, και ράβονται σε ένα στούντιο στο Κουκάκι από τη Σοφία.

Βέβαια, αυτό το συναίσθημα της αβεβαιότητας ήταν κάτι που η Σοφία το είχε νιώσει ήδη λίγο νωρίτερα – και κάπως έτσι ξεκίνησαν τα Still Want My X. Έχοντας σπουδάσει Αρχιτεκτονική στο Λονδίνο και στη Νέα Υόρκη και έχοντας εργαστεί ως εικαστικός δίπλα σε σημαντικά ονόματα του χώρου της τέχνης στην Ελλάδα, αποφάσισε –πολύ ξαφνικά, όπως λέει– να τα αφήσει όλα και να ασχοληθεί με τον χώρο της γυναίκας, της μόδας και της δημιουργίας.

«Τρία χρόνια πριν, ξαφνικά παραιτήθηκα από μια πολύ ιδιαίτερη θέση στο Μέγαρο Μουσικής. Εκείνη τη μέρα, ξαφνικά πάλι, άνοιξα το κινητό μου και άρχισα να ψάχνω σχολές μόδας στην Αθήνα. Δεν ξέρω πώς μου ήρθε, δεν θυμάμαι τι έγινε, μάλλον αυτή η αβεβαιότητα εκείνης της μέρας ήταν τόσο σημαντική για μένα που έπρεπε αμέσως να βρω το επόμενό μου βήμα χωρίς πολλά πολλά. Μέχρι να αρχίσει η σχολή, ήξερα ήδη ότι με ενδιαφέρουν μόνο τα εσώρουχα και λίγο πριν τελειώσει έκανα τα χαρτιά γέννησης του ονόματος, γιατί σαν προληπτική φοβόμουν ότι κάτι θα γίνει».

Τα SWMX κατασκευάζονται από φυσικά υφάσματα, κυρίως από μετάξι ή βαμβάκι, και ράβονται σε ένα στούντιο στο Κουκάκι από τη Σοφία. Η φιλοσοφία τους βασίζεται στη στήριξη της ελληνικής βιομηχανίας της μόδας και παραγωγής, απέχοντας από την εκμετάλλευση εργατικών χεριών – και σίγουρα διαφέρει αρκετά από εκείνη των περισσότερων εταιρειών εσωρούχων μαζικής παραγωγής. Η άνεση και η ποιότητα αποτελούν τα δύο βασικότερα χαρακτηριστικά τους – ενώ το sexiness και το coolness τους συμπληρώνουν το ιδανικό design, για κάθε μέγεθος και σωματότυπο.

Τα μεταξωτά βρακιά Still Want My X Facebook Twitter
Με μια γρήγορη ματιά στο Instagram account των Still Want My X, παρατηρεί κανείς ένα diversity που δεν συναντάμε συχνά σε φωτογραφίες εταιρειών εσωρούχων.

«Λόγω του ότι είμαι ένα μεγάλο κορίτσι, ακόμα και όταν επέλεγα το large σε άλλες εταιρείες εσωρούχων, μου ήταν αρκετά σφιχτά, οπότε ό,τι εσώρουχο και να φορούσα μου “έκοβε” τις όμορφες καμπύλες. Ύστερα, όσο πλησίαζα προς τα 30 άρχισα να έχω μια άρνηση προς τα πλαστικά εσώρουχα και έψαχνα εταιρείες με βαμβακερά μόνο. Εκεί, το πρόβλημα ήταν ότι τα εσώρουχα δεν είναι τόσο όμορφα και τόσο δυναμικά όσο το στυλ μου στα ρούχα. Ναι, είμαι λίγο παράξενη και δεν ήθελα με τίποτα να συμβιβαστώ σε μετριότητα – περνάω τον περισσότερο μου χρόνο σπίτι, οπότε τα πράγματα που χρησιμοποιώ και ευχαριστιέμαι είναι τα εσώρουχα και τα ρούχα σπιτιού».

Πόσο κοντά βρίσκεται ωστόσο ο όρος «ρούχα σπιτιού» με τον όρο «haute couture»; Η απάντηση βρίσκεται στις προδιαγραφές που πληροί ένα ρούχο –ή εσώρουχο στη συγκεκριμένη περίπτωση– για να μπορεί να συγκαταλέγεται στη συγκεκριμένη κατηγορία. Όπως μας εξηγεί η Σοφία, η λογική των SWMX είναι ίδια με εκείνη των οίκων υψηλής ραπτικής, οι οποίοι προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και μετά την εκάστοτε αγορά.

«Δηλαδή, αν πάθει κάτι το πανάκριβο σακάκι σου, μπορείς να το πας πίσω, να το στείλουν στο Παρίσι, να το επισκευάσουν και να στο ξαναστείλουν. Haute Underwear, λοιπόν, γιατί ακόμα και μετά την αγορά βρισκόμαστε εκεί για να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε απορία, συμβουλή ή πρόβλημα για το εσώρουχό τους και όχι μόνο. Τα κορίτσια που αγοράζουν είναι πλέον οι Still Want My X φίλες μας!»

Όσο για την επιλογή των υφασμάτων, χρειάζεται να είναι μεταξωτά και κατάλληλα για εσώρουχα – κάτι που δεν αποδεικνύεται εύκολη υπόθεση στην περίπτωση της Σοφίας. «Στην περίοδο της δεύτερης καραντίνας είχε εξαντληθεί όλο το μετάξι από την πόλη και έπρεπε να κάνω τη δικιά μου εισαγωγή από το εξωτερικό (ναι, πλήρωσα φόρο εισαγωγής και οι τιμές δεν ανέβηκαν, γιατί ξέρω ότι τα κορίτσια μου δυσκολεύονταν).»

Τα μεταξωτά βρακιά Still Want My X Facebook Twitter
«Εμείς ράβουμε για όλα τα κορίτσια που θέλουν να αγοράσουν, είτε είναι μικρόσωμα είτε είναι plus size, και εννοείται ότι στις φωτογραφίες που τα διαφημίζουμε θέλουμε να καταλάβει η κάθε κοπέλα πώς θα έδειχνε το κάθε σχέδιο επάνω της».

Όμως αυτό δεν αποτελεί εμπόδιο, πόσο μάλλον όταν τα SWMX σκοπεύουν να αλλάξουν εντελώς τις συνήθειές μας σε ό,τι αφορά τα υφάσματα που επιλέγουμε για ένα τόσο ευαίσθητο σημείο του σώματός μας. «Το σωστό εσώρουχο μπορεί να σε προστατέψει και να κάνει την καθημερινότητά σου πιο άνετη. Τα μεταξωτά εσώρουχα μπορούν να μειώσουν τις επισκέψεις στον γιατρό σου για μικροενοχλήσεις και άλλα γυναικολογικά θέματα», μας εξηγεί η Σοφία, η οποία δημιουργεί παράλληλα και μεταξωτά λαστιχάκια για τα μαλλιά, όπως και μεταξωτές μαξιλαροθήκες που υπόσχονται μια πιο λαμπερή επιδερμίδα.

Με μια γρήγορη ματιά στο Instagram account των Still Want My X, παρατηρεί κανείς ένα diversity που δεν συναντάμε συχνά σε φωτογραφίες εταιρειών εσωρούχων. «Ξεκίνησα τη δική μου σειρά εσωρούχων επειδή ακριβώς το νούμερό μου δεν εντασσόταν σε αυτά που βρίσκεις στην αγορά. Οπότε, ξέρω από πρώτο χέρι και από τις φίλες μου ότι τα σώματα που υπάρχουν είναι πάρα πολλά και διαφορετικά. Εμείς ράβουμε για όλα τα κορίτσια που θέλουν να αγοράσουν, είτε είναι μικρόσωμα είτε είναι plus size, και εννοείται ότι στις φωτογραφίες που τα διαφημίζουμε θέλουμε να καταλάβει η κάθε κοπέλα πώς θα έδειχνε το κάθε σχέδιο επάνω της».

«Τι πρέπει να ξέρω πριν παραγγείλω το SWMX εσώρουχό μου;» ρωτάω τη Σοφία. «Την περιφέρεια τον γοφών σου. Όλες τις άλλες πληροφορίες σού τις στέλνουμε μαζί με το εσώρουχο και είμαστε behind the DMs για να σε βοηθήσουμε!»

www.stillwantmyx.com

Instagram: @still_want_my_x

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ