Τα κορίτσια που γέμισαν τα κεφάλια της Αθήνας με scrunchies Facebook Twitter
Στα late '80s-early '90s, η Sarah Jessica Parker έχει απαθανατιστεί από τον φωτογραφικό φακό να κυκλοφορεί με αυτό το άνετο αξεσουάρ, να το συνδυάζει με mom jeans και oversized σακάκια, με όλες αυτές τις γραμμές και τις τάσεις που βλέπουμε να επανεμφανίζονται. Φωτ.: Ron Galella, Ltd./Ron Galella Collection via Getty Images/Ιdeal Image

Τα κορίτσια που γέμισαν τα κεφάλια της Αθήνας με scrunchies

0

Αν ανήκετε στο φανατικό κοινό του «Sex and the City», ίσως να θυμάστε ότι μπορούσε να κοπεί η αναπνοή της Carrie Bradshaw και μόνο στη σκέψη ότι μια ισχυρή γυναίκα της Νέας Υόρκης θα μπορούσε να κυκλοφορεί φορώντας scrunchie στα μαλλιά. Βέβαια, στην πραγματική ζωή, στα late '80s-early '90s, η Sarah Jessica Parker έχει απαθανατιστεί από τον φωτογραφικό φακό να κυκλοφορεί με αυτό το άνετο αξεσουάρ, να το συνδυάζει με mom jeans και oversized σακάκια, με όλες αυτές τις γραμμές και τις τάσεις που βλέπουμε να επανεμφανίζονται. 

Και δεν το έχει φορέσει μόνο εκείνη. Η Madonna και η Janet Jackson τίμησαν τα scrunchies, ενώ αργότερα ταυτίστηκαν με τον χαρακτήρα της Michelle Tanner στο «Full House», της Kelly Taylor στο «Beverly Hills 90210», με το boho στυλ της Phoebe στα «Φιλαράκια». Στο ίδιο δημοφιλές sitcom υπάρχει σκηνή στην οποία ο Joe μπαίνει βράδυ στο δωμάτιο της Rachel κι εκείνη, μη έχοντας δει ποιος είναι, τον απειλεί πως θα του επιτεθεί με το «όπλο» της, ενώ αυτός της απαντά «Put the scrunchie down!». 

Το πρώτο scrunchie εφευρέθηκε το 1963 από έναν άντρα με το όνομα Philips E. Meyers, αλλά δεν έκανε αίσθηση – δεν γνωρίζουμε πολλά για την εμφάνισή του τότε. Εκείνη που το απογείωσε ήταν η Rommy Revson, μια πιανίστρια και τραγουδίστρια σε νυχτερινά κλαμπ, που είχε κουραστεί από τα πλαστικά και με μεταλλικά στοιχεία λαστιχάκια, τα οποία ταλαιπωρούσαν και κατέστρεφαν την τρίχα της.  

Στο αποκορύφωμά τους, οι πωλήσεις scrunchies στις ΗΠΑ ανέρχονταν στα 100 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Η τελευταία εταιρεία που αγόρασε τα δικαιώματά τους το 2005 επένδυσε 250 εκατομμύρια δολάρια και η Revson κατάφερε να κάνει γείτονές της τους Bill Gates και Michael Bloomberg.

Ενώ έκανε house-sitting σε μια πολυτελή οικία του Χάμπτονς, αναζητώντας τρόπο προκειμένου να τα βγάλει πέρα οικονομικά και αντλώντας έμπνευση από το παντελόνι της πιτζάμας της –συγκεκριμένα από την ελαστική μέση και το καλυμμένο από ύφασμα λάστιχο-, έφτιαξε κάτι εξίσου βολικό για τα μαλλιά της το 1986. Όταν κατάλαβε πως είχε στα χέρια της κάτι που μπορούσε να πουλήσει, η Revson επισκέφτηκε έναν κατασκευαστή υφασμάτων που της έφτιαξε ένα δειγματολόγιο γεμάτο πολύχρωμα scrunchies.

Εκείνη το πήρε και άρχισε να προσπαθεί να το πουλήσει στα καταστήματα λιανικής της Νέας Υόρκης. Στο μεταξύ, είχε κάνει αίτηση για πατέντα, η οποία τελικά κατοχυρώθηκε τον Σεπτέμβριο του 1987. Το πρωτότυπο μαύρο-χρυσό scrunchie με τη navy κλωστή που δημιούργησε εκτίθεται, μαζί με τη ραπτομηχανή της, στο Μουσείο Smithsonian. 

Από την πασαρέλα του Mansur Gavriel και brands όπως τα Prada και Versace, που κυκλοφόρησαν τα δικά τους, μέχρι τις μεγάλες εταιρείες μαζικού ρουχισμού, τα scrunchies έκαναν δυναμικά την επανεμφάνισή τους στα late '10s και άρχισαν να φοριούνται από τα VSCO girls μέχρι τις αδερφές Hadid. Ο οίκος Balenciaga τα έφτιαξε με δέρμα αρνιού, τα κοστολόγησε περισσότερο από 200 δολάρια και δικαιολόγησε την υπέρογκη τιμή τους λέγοντας ότι πρόκειται για βραχιόλια που μπορούν να φορεθούν και ως αξεσουάρ μαλλιών. Το 2019, στην τελετή των Όσκαρ, ο Jason Momoa φόρεσε ένα scrunchie ασορτί με το ροζ βελούδινο Fendi κουστούμι του. 

Jason Momoa Facebook Twitter
Το 2019, στην τελετή των Όσκαρ, ο Jason Momoa φόρεσε ένα scrunchie ασορτί με το ροζ βελούδινο Fendi κουστούμι του. Φωτ.: Daniele Venturelli/WireImage/Ideal Image

Ας έρθουμε όμως στο εγχώριο Ιnstagram και στην αγορά που αυτό διαμορφώνει, εκεί όπου πλέον είναι όλο και περισσότερα τα brands που ασχολούνται με αυτό και μόνο το αξεσουάρ μαλλιών. 

Μεγαλωμένη μέσα στις κλωστές, η Μαριαλένα Μπίμπιζα είχε γιαγιά μοδίστρα και ένιωθε πάντα ότι θα ασχοληθεί κάποια στιγμή με τη ραπτική. «Τα scrunchies προέκυψαν από δική μου προσωπική ανάγκη. Είμαι σγουρομάλλα και ποτέ ένα απλό λαστιχάκι δεν ήταν αρκετό για να κρατάει τα μαλλιά μου. Επίσης, λόγω του υφάσματός τους, προστατεύουν πολύ περισσότερο την τρίχα, αναδεικνύουν όμορφα τα μαλλιά, αλλά μπορούν να φορεθούν και ως κόσμημα, στο χέρι. Πιστεύω πως δίνουν χαρακτήρα και στο πιο απλό ντύσιμο». Τα scrunchies του Vukamvilia έχουν vintage επιρροές, η δημιουργός τους αγαπά το σατέν και τα floral prints.

vukamvilia scrunchies Facebook Twitter
Τα scrunchies του Vukamvilia έχουν vintage επιρροές, η δημιουργός τους αγαπά το σατέν και τα floral prints.
vukamvilia scrunchies Facebook Twitter
Vukamvilia scrunchies

Τα scrunchies Steph' Oh! γεννήθηκαν στο lockdown. H άνοιξη βρήκε τη Στέφανι Στεφανίδη στο Λονδίνο με ατίθασα μαλλιά και με μια φράντζα που είχε μακρύνει πολύ. Μπήκε σε ένα online κατάστημα για να αγοράσει scrunchies και τότε σκέφτηκε να τα φτιάξει μόνη της.

«Δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για να βρω ένα παλιό ύφασμα. Μόλις έραψα στο χέρι το πρώτο, δεν μπορούσα να σταματήσω. Αμέσως έκοψα ό,τι ρούχο και πιτζάμα δεν χρειαζόμουν και ανακύκλωσα τα υφάσματα, φτιάχνοντας scrunchies. Όταν, δειλά-δειλά, ανέβασα σε Instagram stories μου το νέο μου χόμπι, άρχισα να λαμβάνω μηνύματα από φίλες και γνωστές ότι θέλουν κι εκείνες να τους φτιάξω. Επέλεξα, λοιπόν, να δημιουργήσω ένα brand αποκλειστικά αφιερωμένο σε αυτό το αξεσουάρ, καθώς είναι ένα αντικείμενο που έχουν σχεδόν όλες οι γυναίκες στο σπίτι τους – αν όχι scrunchie, σίγουρα ένα λαστιχάκι μαλλιών». 

«Θα τα δεις φορεμένα με τόσους τρόπους, σε χαλαρές ρομαντικές αλογοουρές, στους κότσους των yogis, σε σφιχτές κοτσίδες σαν αυτές της Ariana Grande, με preppy ή '60s φορέματα ή ακόμα και σε κοπέλες με έντονα ροκ στοιχεία στην εμφάνισή τους, με δερμάτινα jacket και έντονο eyeliner. Αυτό και μόνο με εμπνέει να βρίσκω συνέχεια υφάσματα και νέα χρώματα, για να καλύπτω όσο περισσότερα γούστα γίνεται». Η Στέφανι προτείνει να φορέσουμε τα scrunchies πάνω από Dr. Martens, ενώ θέλει να δει και τους άντρες να τα χρησιμοποιούν. 

Steph'Oh! Facebook Twitter
Όλα τα Steph'Oh! μπορούν να προσαρμοστούν σε κάθε στυλ και κάθε περίσταση. Το μόνο που πρέπει να διαθέτεις είναι φαντασία.

Χαρακτηρίζει τα αξεσουάρ της «γενναιόδωρα». «Επιλέγω να χρησιμοποιώ αρκετό ύφασμα, ώστε να είναι πλούσια και φουσκωτά. Κάθε χρώμα και κάθε υφή των υφασμάτων βέβαια διαμορφώνει διαφορετικό στυλ στο καθένα. Η σειρά "The Puffy Clouds" από ταφτά φοριέται άνετα με αέρινα καλοκαιρινά φορέματα αλλά και με κορμάκια και κολάν που παραπέμπουν στην πιο edgy στυλιστικά δεκαετία. Τα "Velvetiness" από βελούδο μού θυμίζουν τις πρωταγωνίστριες του παλιού Χόλιγουντ. Αυτά θα μπορούσαν άνετα να συνδυαστούν με ένα μαύρο φόρεμα, ένα καλσόν 15-20 denier, πέδιλα και έντονο κόκκινο κραγιόν. Όλα τα Steph'Oh! μπορούν να προσαρμοστούν σε κάθε στυλ και κάθε περίσταση. Το μόνο που πρέπει να διαθέτεις είναι φαντασία».  

Η Δήμητρα Πολυχρονοπούλου τελείωσε σχέδιο μόδας, ενώ παράλληλα εργαζόταν σε ένα σχολείο ως εκπαιδευτικός. Μια μέρα απλώς κατέβηκε στο κέντρο για να αγοράσει υφάσματα, εμπριμέ και χρωματιστά, οτιδήποτε έβλεπε και της έφτιαχνε τη διάθεση, χωρίς να τα προορίζει για κάτι συγκεκριμένο. Όταν πια έφτασε σπίτι, άπλωσε τα ψώνια της στον πάγκο εργασίας της και σκέφτηκε πόσο θα ήθελε να δημιουργήσει κάτι πριν κοιμηθεί. «Ο χρόνος ήταν πολύ περιορισμένος για να φτιάξω ρούχο κι έτσι αποφάσισα να φτιάξω ένα scrunchie για κάθε ύφασμα που είχα επιλέξει. Μόλις τα ολοκλήρωσα, έκανα ένα story με αυτά στον προσωπικό μου λογαριασμό. Από τότε δεν έχω σταματήσει να ράβω». 

circle of karma scrunchies Facebook Twitter
Η επιστροφή στην αισθητική των '80s και των '90s έκανε τα scrunchies να εμφανιστούν ξανά και να πρωταγωνιστήσουν στις καθημερινές, ακόμα και στις πιο επίσημες εμφανίσεις μας.
circle of karma scrunchies Facebook Twitter
Circle of Karma

Όπως παρατηρεί η δημιουργός του Circle of Karma, τα τελευταία χρόνια αυξάνεται το κοινό των thrift shops και η αγάπη για τα second-hand ρούχα. «Η επιστροφή στην αισθητική των '80s και των '90s έκανε τα scrunchies να εμφανιστούν ξανά και να πρωταγωνιστήσουν στις καθημερινές ή ακόμα και στις πιο επίσημες εμφανίσεις μας. Λόγω της πληθώρας σε σχέδια, χρώματα, υφάσματα και μεγέθη μπορούν να φορεθούν απ’ όλες και με τα πάντα. Ένας λόγος που τα κάνει τόσο αγαπητά είναι πως χαρίζουν στυλ, ενώ το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνουμε έναν γρήγορο κότσο τα μαλλιά μας. Τι πιο δελεαστικό για κάποια που τρέχει όλη μέρα να νιώθει περιποιημένη μέσα σε λίγα λεπτά;»


 

Η fashion blogger Αννούσα Μελά διατηρεί το Αnamesa concept store στο 24 της οδού Νίκης, στο Σύνταγμα. Παράλληλα, έχει δημιουργήσει ένα brand μόνο με αξεσουάρ μαλλιών, το Old School Twist. «Η ιδέα προέκυψε πριν από σχεδόν πέντε χρόνια, όταν επισκέφθηκα ένα καφέ της Κοπεγχάγης κι εκεί είδα μερικά vintage scrunchies τοποθετημένα σε ένα σημείο. Ήταν κάτι παλιό που έμοιαζε νέο, εκείνη η μικρή λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά». Το brand της ξεκίνησε με είκοσι τεμάχια και πλέον ανανεώνει κάθε εβδομάδα τις συλλογές του.

«Πριν από δύο χρόνια τα scrunchies σταμάτησαν να είναι απλώς ένα αξεσουάρ μαλλιών και μετατράπηκαν σε δημοφιλές αντικείμενο του Instagram. Σε μια εποχή που αναδύεται η ανάγκη για μοναδικότητα καθημερινά, καμία μόδα δεν φεύγει, λέει τη δική της ιστορία κι αν γοητευτείς από αυτή, την προσαρμόζεις στα δικά σου δεδομένα».

Για τη fashion blogger, όσα φτιάχνει είναι «ακατέργαστα χαρούμενα». «Όλα ταιριάζουν μεταξύ τους, αλλά στέκονται και μόνα τους. Δύο καλοκαίρια πριν τα φορέσαμε ως anklets, φέτος προτείνουμε scrunchies layering, δημιουργώντας το εφέ της μπουτονιέρας σε ρούχα. Εναλλακτικά, αγαπημένη μου πρόταση είναι να φοράμε δύο σε μία αλογοουρά». Μαζί με τον καφέ και τα εναλλακτικά ροφήματα που προσφέρει το concept store της στο κέντρο, μπορείτε να παραγγείλετε και τα scrunchies της – θα τα βρείτε μέσω Wolt. 

old school twist Facebook Twitter
Old school twist
old school twist Facebook Twitter
Το brand της ξεκίνησε με είκοσι τεμάχια και πλέον ανανεώνει κάθε εβδομάδα τις συλλογές του.

Η Αλεξάνδρα Διονά βρίσκεται πίσω από το A Shiny Day, το blog που προωθεί την DIY κουλτούρα με tutorials και tips για έναν δημιουργικό και βιώσιμο τρόπο ζωής. Με μια περιήγηση σε αυτό θα μάθετε πώς να βάψετε ένα παλιό σας T-shirt με φυτικά χρώματα από κουρκουμά ή αβοκάντο, πώς να επαναχρησιμοποιήσετε ένα πλαστικό μπουκάλι, μετατρέποντάς το σε διακοσμητικό βάζο για το σπίτι σας, ή πώς να ψωνίσετε πιο οικολογικά. Ανάμεσα στα άρθρα του υπάρχουν εύκολες ιδέες για χειροτεχνίες και διαδικτυακά σεμινάρια – το πρώτο σεμινάριο που έκανε αφορά τα scrunchies για τα μαλλιά.

«Αφορμή γι' αυτό ήταν η αδυναμία μου στα μεγάλα, αφράτα scrunchies από ιδιαίτερα υλικά. Ξεκίνησα με γυαλιστερά scrunchies που δεν ήταν απλώς λαστιχάκια αλλά statement pieces και πλέον υπάρχει σεμινάριο και για πλεκτά. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να φοράμε εντυπωσιακά αξεσουάρ που έχουμε δημιουργήσει μόνοι μας γιατί, εκτός από τη χαρά της δημιουργίας, μπορούμε να τα φτιάξουμε όπως ακριβώς τα φανταζόμαστε εμείς».

Το σύντομο διαδικτυακό σεμινάριο πλεκτού scrunchie που τρέχει τώρα στο ashinyday.com έχει αναλυτικές οδηγίες, απευθύνεται σε αρχάριους και σε πιο εξοικειωμένους με το βελονάκι και καθώς είναι e-course, μπορεί κανείς να το προσαρμόσει στους ρυθμούς του, ακόμα και να παραγγείλει από το blog όλα τα υλικά που θα χρειαστεί για να φτιάξει το δικό του πλεκτό scrunchie. 


Πίσω στα τέλη της δεκαετίας του '80,  η γυναίκα που δημιούργησε τα scrunchies, η Rommy Revson, λίγο αφότου είχε εξασφαλίσει το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, συναντήθηκε με τον ιδιοκτήτη της Riviera Trading Company, που πουλούσε ακριβά κλιπ μαλλιών και αξεσουάρ σε πολυτελή πολυκαταστήματα, όπως το Macy's και το Bloomingdales. Εκείνος γέλασε με το scrunchie της και της είπε πως οι γυναίκες δεν θα το φορούσαν ποτέ. Εκείνη του ζήτησε να υπογράψει ότι δεν θα προσπαθούσε να αντιγράψει το σχέδιό της αργότερα.

Λίγα χρόνια αργότερα τον μήνυσε για αντιγραφή, κάτι που του κόστισε 2,4 εκατομμύρια δολάρια. Η Revson, που αρχικά δεν μπόρεσε να βρει πωλητές λιανικής να αγοράσουν το προϊόν της, μέσα σε δύο χρόνια το έβλεπε σε όλο το Μανχάταν, σε κάθε γωνιακό κατάστημα και στην Πέμπτη Λεωφόρο. Κυνήγησε δικαστικά για πέντε χρόνια όσους την αντέγραψαν. Στο αποκορύφωμά τους, οι πωλήσεις scrunchies στις ΗΠΑ ανέρχονταν σε 100 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Η τελευταία εταιρεία που αγόρασε τα δικαιώματά τους το 2005 επένδυσε 250 εκατομμύρια δολάρια και η Revson κατάφερε να κάνει γείτονές της τους Bill Gates και Michael Bloomberg.

a shiny day scrunchies Facebook Twitter
Πιστεύω ότι δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να φοράμε εντυπωσιακά αξεσουάρ που έχουμε δημιουργήσει μόνοι μας γιατί εκτός από τη χαρά της δημιουργίας, μπορούμε να τα φτιάξουμε όπως ακριβώς τα φανταζόμαστε εμείς.
a shiny day scrunchies Facebook Twitter
A Shiny Day
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η νοσταλγία του καλοκαιριού

Μόδα & Στυλ / Jacquemus: Ο μοντερνιστής με καρδιά μικρού παιδιού, έφερε τη μόδα του στην Ελλάδα

Με το ολοκαίνουριο κατάστημά του στο Nammos Beach της Μυκόνου, τον χαιρετίζουμε, αναγνωρίζοντάς τον ως βασιλιά της καλοκαιρινής ανεμελιάς σε κάθε σικ προορισμό στη Μεσόγειο.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Το ήθος της χειρονομίας

Μόδα & Στυλ / Η νέα καμπάνια της Bottega Veneta και το ήθος της χειρονομίας

Καλλιτέχνες και τεχνίτες μπλέκουν τα χέρια τους για χάρη του οίκου, δημιουργώντας ένα εγχειρίδιο χειρονομιών γεμάτο εσωτερικότητα, χορογραφημένο από τη Λενιώ Κακλέα, που μιλά στη LiFO από το Παρίσι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Σοφία Κοκοσαλάκη: Η Κρήτη μέσα της (or Greek Drama)

Μόδα & Στυλ / Η Σοφία Κοκοσαλάκη που πορεύτηκε χωρίς logos, εντυπωσιασμούς και εύκολο marketing

Το ανεξάρτητο κορίτσι της μόδας από την Κρήτη, που δημιούργησε το δικό της Grecian chic στυλ, με αναφορές στην ελληνική ιστορία, τη λαϊκή παράδοση και τον μινωικό πολιτισμό, άφησε πίσω της μια διαχρονική κληρονομιά που αξίζει να γιορτάζεται.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Μόδα & Στυλ / H Soraya Oronti φαίνεται να έχει μια κάποια εμμονή με τα αμάξια

Η Soraya Oronti είναι μια σχεδιάστρια 25 ετών που κατάγεται από τη Λεμεσό της Κύπρου. Μένει σε ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη, αλλά έχει αλλού το ατελιέ της. Εμπνέεται από την αισθητική και το ήθος των Iannis Xenakis, Hussein Chalayan και HR Giger. Σπούδασε στο Λονδίνο και ήταν από τους βασικούς διοργανωτές του pop-up φεστιβάλ εγχώριας μόδας και τέχνης SOLACE. Μέσα από τις σουέντ μαύρες μπότες πυγμαχίας φοράει νέον πρασινο-πορτοκαλί κάλτσες.
ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΙΤΗ
75’ με τη Lysa Cooper

Μόδα & Στυλ / «Αν ζούσαν άνθρωποι σαν τον Basquiat, δεν θα υπήρχε όλη αυτή η μετριότητα»

Προσωπική φίλη του Jean-Michel Basquiat και θρυλική στυλίστρια, η Lysa Cooper, σε μια συνέντευξη-χείμαρρο στη LIFO, περιγράφει την εποχή όπου η τέχνη δεν κυνηγούσε νούμερα, αναγγέλλει την επικράτηση της ασημαντότητας, κατακεραυνώνει τον Τραμπ και παραδέχεται πως η ίδια απλώς ήταν εκεί «όταν συνέβαιναν όλα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή».
M. HULOT
Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

Μόδα & Στυλ / Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

H πιο ισχυρή παρέλαση διασημοτήτων και brands στον κόσμο ή, για άλλους, η άποψη της «Vogue» για τον κόσμο, τιμά σήμερα τους Μαύρους Δανδήδες της ιστορίας με ένα show που υπόσχεται άψογο tailoring, διαμάντια και φρου φρου. Λίγο πριν συντονιστείτε στο livestreaming της βραδιάς, δείτε μαζί μας τι σημαίνει το φετινό θέμα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Μόδα & Στυλ / «Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργός των brands «No Thinkin» και «Tanpire», μιλά για την εμπειρία της από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Πώς διαχειρίστηκε τα hate comments στα social media και τι συμβουλεύει άλλες γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της;
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ