Tα κινηματογραφικά όνειρα του Οίκου Fendi

0

Ο ιταλικός οίκος Fendi έχει συνεργαστεί εκτενώς με μεγάλους κινηματογραφιστές από τις αρχές της δεκαετίας του 1970. Ο Luchino Visconti, ο Martin Scorsese και ο Wes Anderson ήταν μερικοί από τους κινηματογραφικούς συμμάχους του οίκου. Οι ίδιοι συμμετείχαν δυναμικά και στην δημιουργία της ταινίας που προβλήθηκε στην έκθεσή Making Dreams, το 2013 με αφορμή τα εγκαίνια της νέας μπουτίκ Fendi στο Μιλάνο.

 

Η σημερινή κινηματογραφική εκδοχή του Making Dreams είναι μικρότερη σε διάρκεια, ονομάζεται Αμφιθέατρο και ουσιαστικά είναι ένας οπτικός χαιρετισμός στα θρυλικά κινηματογραφικά στούντιο της Τσινετσιτά. Το Αμφιθέατρο επιμελούνται οι creative directors, Patrick Kinmonth και Antonio Monfreda.


«Όταν ήμουν μικρό κορίτσι οι προβολές ταινιών ήταν ένα μεγάλο γεγονός από μόνες τους» λέει η διευθύντρια του πολυτελούς οίκου Silvia Venturini Fendi, για να κάνει τη σύνδεσή της με την ταινία τονίζοντας πόσο σημαντική είναι η σχέση κινηματογράφου και μόδας. «Ο κινηματογράφος έμπαινε στα σπίτια μας και αυτό αντιμετωπιζόταν με θρησκευτική ευλάβεια».


Ο οίκος Fendi έχει επιμεληθεί ενδυματολογικά πολλές εμβληματικές ταινίες συμπεριλαμβανομένων των James Bond Never Say Never Again (1983), το The Age of Innocence (1993) του Scorsese και το I am Love (2009) του Luca Guadagnino.

©Nowness

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ