ThE Project Garmentsπροχειρο

Facebook Twitter
0

THE PROJECT GARMENTS

Τρεις νέοι άνθρωποι που τους συνέδεε κοινή επαγγελματική πορεία στον γνωστό οίκο μόδας Louis Vuitton στην Ιταλία, ο ένας δραστηριοποιημένος στις πωλήσεις, ο άλλος στο μάρκετινγκ και ο τελευταίος στο σχέδιο, τρεις διαφορετικές οπτικές γωνίες που τους βοήθησε να πάρουν πολυδιάστατες αποφάσεις για το μέλλον τους, δημιούργησαν το THE PROJECT GARMENTS. Μια εταιρία που κατασκευάζει ρούχα καθημερινά που μπορούν να φορεθούν άπειρες φορές, σε πολύ καλές ποιότητες με καλή εφαρμογή και μοντέρνα σχέδια, value for money, στυλ που δηλώνει την παρουσία του χωρίς να χρειάζεται να είναι κραυγαλέο. Ο ένας εκ των τριών είναι Έλληνας, αν και δεν πολυέχει σημασία καθώς οι τρεις συνεργάτες πιστεύουν στη δυναμική κάθε χώρας που συνδυαστικά μπορεί να προσδιορίσει το τέλειο προϊόν. Τα ρούχα τους έχουνε τουλάχιστον 20 διαφορετικά παραγωγικά στάδια σε τουλάχιστον 7 χώρες σε όλη τη γη. Με το τελικό στάδιο της ραφής να γίνεται στην Ιταλία.


Οι ηλικίες που έχουν δείξει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, όπως είναι φυσικό, είναι μεταξύ 20 με 40, αν και αυτό δε σημαίνει ότι δεν απευθύνονται σε μεγαλύτερες ή μικρότερες ηλικίες. Τα ρούχα τα χαρακτηρίζει πρωτίστως η διαδικασία παραγωγής τους ξεκινώντας από την κατασκευή των υφασμάτων. Ακολουθεί η εύρεση τεχνικών επεξεργασίας του συγκεκριμένου πανιού για να καταλήξουμε στο ρούχο που μπορεί να φτιαχτεί από το αποτέλεσμα αυτού του υφάσματος. Η έμφαση δίνεται σε αυτό που ο αγοραστής αγγίζει - και είναι αυτό που φοράνε και οι ίδιοι. Άλλωστε, το μότο της ομάδας είναι ότι «Αυτό που εκφράζει την εποχή μας είναι η μοναδικότητα των αγορών μας σε αντίθεση με τα 80s και τα 90s που η μαζικοποίησης ήταν το κλειδί της επιτυχίας: personalization που οι καταναλωτές απαιτούν από το κάθε brand. Ποιότητα και value for money είναι και θα πρέπει να είναι η ραχοκοκαλιά των σύγχρονων εταιριών».


Η εταιρία επίσης είναι ευαισθητοποιημένη στην καμπάνια διάσωσης των ρινόκερων, κάτι που είναι αποτέλεσμα πολλών παραγόντων, προσωπικών ευαισθησιών και βιωμάτων. Θέτοντας εξαρχής στην προσωπική τους όπως και στην εταιρική τους ατζέντα την οικολογία και την φιλανθρωπία. Με το The Project Rhino βάζουν τα θεμέλια για τους επόμενους στόχους τους. Θεωρούν ότι παρόλο που η οικολογία δεν είναι από τα πρώτιστα ενδιαφέροντα του Έλληνα παρατηρείται καθημερινά μία αλλαγή με εξαιρετική ταχύτητα και σε αυτό θα προσπαθήσουν να συμβάλουν όσο μπορούν με τις δυνάμεις τους.


Οι ίδιοι εξηγούν : «Εντέλει η κρίση αποδείχτηκε μεγάλη βοήθεια για τη γενιά των νέων επιχειρηματιών προσφέροντας χώρο και χρόνο για να ακουστούν τέτοιου είδους προσπάθειες, να προσδιοριστεί η ταυτότητά μας και να βγούμε εξυπνότεροι και πιο δυνατοί από αυτήν, με όρεξη για δουλειά και δημιουργικότητα. Άρα σαν αποτέλεσμα ανακαλύπτουν προσπάθειες σαν και την δικιά μας που πριν 10 χρόνια μέσα στο γενικό buzz μεταξύ Dolce Gabbana Dsquared και Prada δεν θα είχαν ξεμυτίσει».

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Jacob Elordi φωτογραφίζεται από τη Sofia Coppola ως πρεσβευτής της Cartier

Μόδα & Στυλ / Ο Τζέικομπ Eλόρντι φωτογραφίζεται από τη Σοφία Κόπολα ως πρεσβευτής της Cartier

Η σκηνοθέτιδα της «Priscilla» ξανασυναντά τον ηθοποιό στη Νέα Υόρκη, για να αποτυπώσει μέσα από τον φακό της την τρυφερότητα των βραχιολιών της νέας συλλογής «Love Unlimited» της Cartier.
THE LIFO TEAM
Η Grace Wales Bonner στην Hermès, o Kim Jones στον Bosideng. Αρχίζει μήπως να το ξαναβρίκει η μόδα;

Μόδα & Στυλ / Η Grace Wales Bonner στην Hermès, o Kim Jones στον Bosideng. Αρχίζει μήπως να το ξαναβρίσκει η μόδα;

Μια Αφρο-ευρωπαία στον ιστορικό γαλλικό οίκο και ένας παλαίμαχος σχεδιαστής της πολυτέλειας σε κινεζικό κολοσσό του retail. Η πολυτέλεια αλλάζει περιεχόμενο και ταξιδεύει. Επιτέλους! 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Φωτογραφία / Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Διεθνώς αναγνωρισμένος φωτογράφος, είδωλο των ’90s, πρότυπο των ’00s, ένας τύπος που φορά γυαλιστερά σορτσάκια σε φλούο χρώματα, σύζυγος και πατέρας, ντροπαλός ονειροπόλος ή Γερμανός παραμυθάς της εικόνας; Με αφορμή την έκθεσή του που ξεκινά σήμερα στο Onassis Ready ανατρέχουμε στο έργο ενός από τους σημαντικότερους φωτογράφους της εποχής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
CHECK Τρυφερή είναι η νύχτα

Εβδομάδα Μόδας / Τρυφερή είναι η νύχτα για τον Haider Ackermann

Με τι λόγια να περιγράψει κανείς τη συλλογή του Οίκου Tom Ford που είδαμε μόλις; Μαγνητική, αισθησιακή, υπαινικτική, θανατηφόρα κομψή, θεατρική; Ποιητικές λέξεις για εικόνες που στην πραγματικότητα ήταν αβάσταχτα σέξι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ