O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter
1

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter
Ο Θανάσης Κρίκης

Ο Θανάσης Κρίκης γεννήθηκε στην Καστοριά και στις αρχές του 90 έγινε πολίτης της Νέας Υόρκης για να σπουδάσει στο Parsons School of Design. Τελείωσε τη Σχολή με πτυχίο στο σχέδιο μόδας και το illustration και συνέχισε σαν φοιτητής στο Κολέγιο St. Martins. Τελικά ασχολήθηκε με τη μόδα, αλλά προς μια εντελώς διαφορετική κατεύθυνση.

Οι πρώτες του δουλειές ξεκίνησαν στην Αμερική, αλλά από το 2005 και έπειτα ο χρόνος του μοιράζεται μεταξύ Ελλάδας και Λονδίνου. Θεωρείται από τους πλέον επιτυχημένους φωτογράφους μόδας και έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα διεθνή έντυπα σε αξιοζήλευτες παραγωγές.

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

Ο φακός της κάμεράς του έχει απαθανατίσει κορυφαία μοντέλα με δημιουργίες μεγάλων σχεδιαστών, αλλά και πορτρέτα όπως αυτό του Jean Paul Gaultier και της Αdele Exarchopoulos. Πριν από μερικές εβδομάδες φωτογράφισε την Rosie Tapner, ένα από τα πλέον ανερχόμενα μοντέλα, για το εξώφυλλο και τo εντιτόριαλ του Numero Russia. Toν Απρίλιο κυκλοφορεί και μια ακόμη διεθνούς ακτινοβολίας συνεργασία του με το Harper's Bazaar Brazil. O Θανάσης Κρίκης φωτογράφισε σε παγκόσμια αποκλειστικότητα το supermodel Daiane Conterato και την Φθινοπωρινή συλλογή του Valentino πριν ακόμη και από την αμερικανική Vogue.

Toυ ζητήσαμε ένα σχόλιο του για την ψηφιακή εποχή της φωτογραφίας, να μας εξομολογηθεί τις αδυναμίες του και φυσικά να μοιραστεί με το LIFO.gr τις αγαπημένες του φωτογραφίες από την αρχή της καριέρας του έως σήμερα.

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

 

"H πρώτη μου επαφή με τη φωτογραφία ήταν όταν σε μικρή ηλικία παρακολουθούσα περιοδικά. Έχω σπουδάσει σχεδιαστής μόδας στο Central Saint Martin’s του Λονδίνου άλλα δεν ασχολήθηκα και πολύ. Ίσως γιατί πρωτίστως μου άρεσε να κάνω εικόνες. Πραγματικά, στη σχολή το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να κάνω ωραία illustrations. Tο ρούχο εξυπηρετούσε την εικόνα. Έγινα στιλίστας και μέσα από κει πήρα σταδιακά τη μηχανή στο χέρι."

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter


"Κάθε ιστορία που φωτογραφίζω είναι σημαντική για μένα. Η μόδα είναι ο καθρέφτης της ιστορίας και με πληροί το γεγονός ότι παίζω ένα σημαντικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία."

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter


"Τεράστια προσωπική ικανοποίηση ήταν όταν ξεκίνησα τις πρώτες μου συνεργασίες στο εξωτερικό και η εξέλιξη της δουλειάς μου."

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter


"Η αλήθεια είναι ότι όλο και περισσότερο νοσταλγώ το φιλμ. Νοιώθω όμως ότι στον ορυμαγδό της ινσταγκραμο - ηλεκτρονικής ευδαιμονίας αναδεικνύεται το πραγματικό ταλέντο."

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter


"Στην Αθήνα σήμερα δεν μου αρέσουν και πολλά σημεία γιατί απεχθάνομαι το γκραφίτι. Αγαπώ ωστόσο τη Πλάκα, τη δυνατότητα που έχεις σ΄αυτό το τόπο να απολαμβάνεις το ωραίο σου φαγητό σε υπαίθριους χώρους σχεδόν όλο το χρόνο, και πανω από όλα, τα καλοκαίρια στο μικρο αγαπημένο μου Καστελλοριζο."

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter


"Ένα αγαπημένο μου θέμα για φωτογράφιση πέρα από τη μόδα, είναι να απαθανατίζω ανθρώπους επαγγελματίες ή βιοπαλαιστές με τα ρούχα της καθημερινότητας τους. Οχι snapshots! Πόζες, ύφος κανονικά..."

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

 

"Απεχθάνομαι τα snapshots, όλοι αυτό κάνουν σήμερα, έλεος πια.

Θέλω αυτό που έκανε ο August Sander, τώρα."

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter


"Θα πέθαινα να φωτογράφιζα τη βασίλισσα Ελισάβετ τη 2η και δε θα ήθελα με
τίποτα να φωτογραφίσω τη Naomi Cambell."

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter
Νatalia Vodianova

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

 

O Θανάσης Κρίκης σιχαίνεται τα snapshots και νοσταλγεί το φιλμ Facebook Twitter

 

 

 

 

____________

Όλο το φωτογραφικό υλικό παραχωρήθηκε από τον Θανάση Κρίκη για χρήση και προβολή αποκλειστικά στο LIFO.gr

Περισσότερες φωτογραφικές δουλειές του στο thanassiskrikis.com

 

Μόδα & Στυλ
1

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

1 σχόλια
"Στην Αθήνα σήμερα δεν μου αρέσουν και πολλά σημεία γιατί απεχθάνομαι το γκραφίτι"έτσι φίλε μου καλέ, συνάδελφε Θανάση, αγαπημένοι δρόμοι, από το σπίτι στο Παγκράτι, στη Πλάκα, ένα διαρκές σίχαμα σε όλους τους τοίχους, μια ασχήμια να επιβάλλεται στην πόλη και να σε κάνει να θες να φύγεις ή να κοιτάς μόνο ψηλά στον ουρανό, εκεί που δε φτάνει ο θυμός και η οργή, το απαίδευτο χέρι που λερώνει τη ματιά μας καθημερινά.