Ο Kris και ο Jason έχουν κόλλημα με τα sneakers

Kris Vallas και ο γιος του Jason Facebook Twitter
Bασικά, από μικρός μου άρεσαν τα παπούτσια. Σαν κάποιος να μου είπε «ξεκίνα να μαζεύεις, θα γίνει μόδα». Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Κρις, ποιο ήταν το πρώτο συλλεκτικό sneaker που απέκτησες;
Ο πρώτος έρωτας ήταν το Airmax 1 Safari Atmos (1987) ‒ όχι συλλεκτικό τότε. Μετά βγήκε το Airmax ’97, γνωστό και ως Millennium επειδή ξαναβγήκε το 2000, και από τότε, το 1997, δεν ξαναέβαλα καμία άλλη μάρκα εκτός από Nike.

— Πώς αποφάσισες να γίνεις συλλέκτης;
Όπως είπα παραπάνω, κόλλησα με αυτά τα μοντέλα και με τη Nike επειδή είχα έρωτα με τον Tζόρνταν τότε και το σήμα της εταιρείας σημαίνει «νίκη» στα ελληνικά, από τη Nίκη της Σαμοθράκης! Το 2000 είχα την τύχη να με πάρουν ως γυμναστή στη Nike για να κάνω τα events τους και να ασχολούμαι με το influencer marketing. Εκεί έμεινα ως το 2018! Αργότερα έκλεισε η Nike Greece, αλλά εγώ συνεχίζω να μεγαλώνω τη συλλογή μου!

Στη συλλογή μου έχω περίπου 550 ζευγάρια sneakers, 130 η γυναίκα μου και 55 ο γιος μου, που είναι πέντε χρονών, όλα της Nike.

— Πόσα ζευγάρια sneakers έχεις αυτήν τη στιγμή στην κατοχή σου;
Περίπου 550: 130 η γυναίκα μου και 55 ο γιος μου, που είναι πέντε χρονών, όλα της Nike. Να τονίσω πως δεν είναι όλα συλλεκτικά, έχω και πολλά κανονικά παπούτσια, αλλά είμαι λάτρης γενικά της εταιρείας, σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.

— Έχεις κάποιο αγαπημένο που δεν θα αποχωριστείς ποτέ;
Να πω ένα συγκεκριμένο, δύσκολο, σίγουρα όμως αγαπώ πολύ και ξεχωρίζω όλα τα Airmax 1 Atmos Safari και Patta Para.    

Kris Vallas και ο γιος του Jason Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Θα ολοκληρωθεί ποτέ η συλλογή σου, πιστεύεις;
Δεν νομίζω, κι αυτό για δύο λόγους. Πρώτον η εταιρεία έχει «ξεφύγει» και βγάζει πολλά ωραία παπούτσια και με πολλά collabs (Off White, Patta Para, Concepts Union) και δεύτερον ο Jason, ο γιος μου, έχει κολλήσει το μικρόβιο της Nike ήδη, οπότε φαντάζομαι, αφού είναι και πολύ της μόδας, θα το συνεχίσει!

— Τι είναι αυτό που σε κάνει να θέλεις να συλλέγεις sneakers; Τι σκέφτεσαι να κάνεις με όλα αυτά τα ζευγάρια;
Bασικά, από μικρός μου άρεσαν τα παπούτσια. Σαν κάποιος να μου είπε «ξεκίνα να μαζεύεις, θα γίνει μόδα» ‒ βέβαια, έχω δεχτεί πολύ bullying από το 2000 μέχρι και το 2016-17, με φράσεις του τύπου «πού πας με τα σπορτέξ», «ντύσου καλά» κ.λπ. Πάντα ήθελα να έχω πολλά Nike, σε όλα τα σχέδια και χρώματα, για να ταιριάζουν με τα ρούχα μου. Θα ήθελα να μαζέψω όσα πιο πολλά γίνεται και να κάνω ένα μουσείο, το Shoezeum. Επίσης, έχω ξεκινήσει ήδη να κάνω NFTs με μια μεγάλη εταιρεία ποτών.   

— Με τι άλλο ασχολείσαι στην καθημερινότητά σου;
Είμαι μάνατζερ στα Hall of Brand/Saintsoles και personal trainer. Επίσης είμαι σε μια εταιρεία με ποτά, τα Thesuperdrinks, έχω ένα κλαμπ στην Ίο και ασχολούμαι με τη συλλογή μου και λίγο με το Instagram. Είμαι πατέρας και δουλεύω και μία-δύο μέρες στο Rock & Roll και στο Balthazar. Αυτά τα λίγα!

— Τι φοράτε σήμερα και πόσο κοστίζει;
Φοράμε και οι δύο sneakers Nike Dunk Chicago και Dunk Panda (περίπου €300 και €280 αντίστοιχα).

— Πού πηγαίνετε τώρα;
Στον παιδότοπο!

Kris Vallas και ο γιος του Jason Facebook Twitter
Φοράμε και οι δύο sneakers Nike Dunk Chicago και Dunk Panda (περίπου €300 και €280 αντίστοιχα). Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

@krisvallas77

To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ