Μαρίνα, τι φοράς σήμερα;

Μαρίνα Βερλέκη Facebook Twitter
Kαλύτερα να εκφραστούν για το στυλ μας οι γύρω μας, αυτοί που μας κοιτούν και πιάνουν τον παλμό μας. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Μαρίνα, τι σου δίνει έμπνευση για να ντυθείς κάθε πρωί;

Θα ακουστεί πολύ κλασικό, αλλά είναι ο καιρός! Είμαι αυτή η «γιαγιά» που κοιτάζει πάντα τη θερμοκρασία και αναλόγως επιλέγει τα ρούχα. Όσο πιο ψυχρός ο καιρός, τόσο το καλύτερο, νιώθω πιο καλοντυμένη με layering.

— Από πού αγοράζεις τα ρούχα σου;

Από thrift-shops, βιντατζάδικα και τη λαϊκή αγορά. Προσπαθώ να στηρίζω μικρά, ανεξάρτητα brands – αν είναι ελληνικά, ακόμα καλύτερα. Αποφεύγω τη fast-fashion αγορά εδώ και περίπου έναν χρόνο, είναι καιρός, νομίζω, όλοι μας να ενημερωθούμε για τις απάνθρωπες συνθήκες υπό τις οποίες κατασκευάζονται τα φτηνά ρούχα από μεγάλες αλυσίδες, χώρια που τα fast-fashion ρούχα δεν με καλύπτουν πια αισθητικά. 

Είμαι αυτή η «γιαγιά» που κοιτάζει πάντα τη θερμοκρασία και αναλόγως επιλέγει τα ρούχα. Όσο πιο ψυχρός ο καιρός, τόσο το καλύτερο, νιώθω πιο καλοντυμένη με layering.


— Στο Instagram σου βρίσκει κανείς πολλές φωτογραφίες από ταινίες. Τι σου τραβάει την προσοχή όταν φωτογραφίζεις;

Η ζωή στην πόλη. Η δική μου και των συνοδοιπόρων μου. Οτιδήποτε μου θυμίζει μια ταινία, ένα τραγούδι, μια ιστορία. Οι περίεργες, άβολες και φαινομενικά ετερόκλητες συνθέσεις. Από αυτές δεν αποτελείται και η αστική ζωή;

— Με τι πρότζεκτ ασχολείσαι αυτή την περίοδο;

Έχω κάμποσα ανοιχτά! Συνεργάζομαι στο κειμενογραφικό και brand management κομμάτι με διάφορες εταιρείες, από ρούχα και καλλυντικά μέχρι εστίαση, οπότε προσπαθώ να προσαρμόζομαι και να είμαι δημιουργική σε όλα – άλλωστε πάντα αισθάνομαι ότι κερδίζω κάτι. Ταυτόχρονα, καθώς γράφω, για μένα ή για τους άλλους, έχω δύο μικρά προσωπικά πρότζεκτ που είναι κάπως in the making, οπότε δεν θα τα αποκαλύψω ακόμη.

Μαρίνα Βερλέκη Facebook Twitter
Monki jacket (25 ευρώ), τοπ από Brick Lane Vintage Market του Λονδίνου (18 ευρώ), no label second-hand φούστα (8 ευρώ), ζώνη SOMF (15 ευρώ), μποτάκια Asos (35 ευρώ). Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Υπάρχει κάτι που δεν θα φύγει ποτέ από την ντουλάπα σου;

Πολύ θα ήθελα να πω το «μαύρο biker jacket». Είναι τόσο κουλ και δεν θα λείψει ποτέ, αλλά, αν πρέπει να διαλέξω μόνο ένα, ε, θα ήταν ψέμα αν δεν έλεγα ένα μαύρο skinny τζιν. 

— Πώς θα χαρακτήριζες το στυλ σου;

Οτιδήποτε και να σκεφτώ μου ακούγεται κάπως κρίντζι, οπότε καλύτερα να εκφραστούν για το στυλ μας οι γύρω μας, αυτοί που μας κοιτούν και πιάνουν τον παλμό μας.

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Monki jacket (25 ευρώ), τοπ από Brick Lane Vintage Market του Λονδίνου (18 ευρώ), no label second-hand φούστα (8 ευρώ), ζώνη SOMF (15 ευρώ), μποτάκια Asos (35 ευρώ).

— Πού πηγαίνεις τώρα;

Σπίτι, να φτιάξω ένα τσάι και να κάνω δουλειά στο pc!

@marinizma

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Vestiaire απαγορεύει 30 ακόμα διάσημες εταιρείες fast fashion

Διεθνή / Κορυφαίο app της μόδας κήρυξε πόλεμο σε περισσότερες από 30 εταιρείες fast-fashion

Σκοπός η καταπολέμηση της «σπατάλης της μόδας» που καλλιεργούν οι εταιρείες fast fashion, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει καμπάνια για συνειδητοποιημένες αγορές - Το μικρό τεστ που δείχνει ότι η εταιρεία από την οποία ψωνίζετε είναι άλλο ένα fast fashion brand
NEWSROOM
Στέφανος Χρυσάφης: Μέσα στο ατελιέ όπου δημιουργήθηκε το «Heliosphere Gown» της Beyoncé υπήρχε και ένας νέος Έλληνας σχεδιαστής

Μόδα & Στυλ / Στο ατελιέ όπου δημιουργήθηκε το «Heliosphere Gown» της Beyoncé υπήρχε και ένας νέος Έλληνας σχεδιαστής

Έχοντας ήδη εργαστεί για το παιδί-θαύμα της μόδας Vejas Kruszewski, ο Στέφανος Χρυσάφης βρέθηκε στο ατελιέ της sui generis Ολλανδής σχεδιάστριας Iris van Herpen για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο του 2023 κι έτσι έγινε μέλος της ομάδας που δούλεψε για περισσότερες από 700 ώρες πάνω στο φόρεμα που έκλεψε τις εντυπώσεις στο Renaissance World Tour. Δίνει τον δικό του ορισμό για την ηθική μόδα και μιλά για τις δυσκολίες τού να προσπαθεί κάποιος να αναδειχθεί σε αυτήν τη βιομηχανία σήμερα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Η Vogue, τα supermodels των 90s, και το Photoshop

Οπτική Γωνία / Η Vogue, τα supermodels των 90s, και το αχρείαστο Photoshop

Το φιλόδοξο εξώφυλλο του τεύχους του Σεπτεμβρίου πυροδότησε ποικίλες αντιδράσεις, ανάμεσα τους και την έντονη δυσαρέσκεια της κορυφαίας συντάκτριας μόδας Vanessa Friedman με το «εξωφρενικό σβήσιμο» της ηλικίας των διάσημων μοντέλων.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Οι βεντάλιες είναι ξαφνικά πολύ hot. Και αυτές που φτιάχνονται στην Αθήνα λέγονται Dida.

Μόδα & Στυλ / Οι βεντάλιες είναι παντού, και αυτές που φτιάχνονται στην Αθήνα λέγονται Dida

Από τον παρισινό οίκο Duvelleroy, που κάποτε κυκλοφόρησε διαφημιστικό φυλλάδιο με τίτλο «Η γλώσσα της βεντάλιας», μέχρι τους «New York Times» που έφτιαξαν τη δική τους λίστα με τις καλύτερες μοντέρνες εκδοχές τους, οι βεντάλιες είναι ξαφνικά πολύ hot, τις ανοίγουμε πια ανερυθρίαστα. Έχουμε κι εμείς στην Αθήνα ένα brand που ειδικεύεται στις βεντάλιες, αυτό της Νατάσσας Δουρίδα, που μας τις προσφέρει μοναδικές.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Άγγελος Μπράτης: «Δεν ζήτησα ποτέ να με αποκαλούν κύριο. Άγγελος συστήνομαι πάντα»

Μόδα & Στυλ / Άγγελος Μπράτης: «Δεν ζήτησα ποτέ να με αποκαλούν κύριο. Άγγελος συστήνομαι πάντα»

Σε μια μεγάλη συζήτηση με αφορμή το πρόσφατο show του, ο αγαπητός σχεδιαστής μιλά για τη σχέση του με την Ανάφη, για τη νέα εποχή της μόδας και για όσα τον εμπνέουν.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ