Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter
15

Από το Γιώργο Γέρου

 

Όταν το πρώτο κατάστημα της Aberbrombie & Fitch άνοιξε τις πόρτες του κοντά στη Savile Row στο Λονδίνο το 2007, κάποιοι το αντιμετώπισαν με σκεπτικισμό. Θεωρήθηκε ότι το προφίλ της εταιρείας δεν ταίριαζε στον δρόμο όπου ράβονται μερικοί από τους πιο καλοντυμένους ανθρώπους στον κόσμο, ένα μέρος που έχει συνδεθεί με την κομψότητα και τις άρτιες τεχνικές ραπτικής.

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter


Οι τοπικές επιχειρήσεις κατέστησαν απολύτως σαφές ότι το Αμερικάνικο εμπορικό σήμα δεν ήταν ευπρόσδεκτο στην περιοχή όπου ράβονται τα καλύτερα κατά παραγγελία ενδύματα στη χώρα, από το 1864.

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter


Μόλις λοιπόν ολοκληρώθηκε το κατάστημα της Αbercrombie & Fitch στην οδό Vigo στο Mayfair, η εταιρεία επιβεβαίωσε τους φόβους των γειτόνων της «ότι θα βλάψει τη διακεκριμένη φήμη της περιοχής»,  κάνοντας ένα πάρτι εγκαινίων που θύμιζε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης, με δυνατή μουσική, ημίγυμνα μοντέλα και πλήθη εφήβων.

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter


Οι δυσαρεστημένοι ράφτες όμως αυτή τη φορά ήταν προετοιμασμένοι - έστησαν πόδι - και με διαδηλώσεις, αναφορές και συνεχή άσκηση πίεσης οδήγησαν στην απαγόρευση μιας αντίστοιχης εκδήλωσης εγκαινίων για το νέο κατάστημα.

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter


Η απόφαση που εκδόθηκε από το δημοτικό συμβούλιο ορίζει ότι δεν επιτρέπεται κανένα «θορυβώδες» άνοιγμα που θα προκαλέσει έντονη δημοσιότητα - ενώ φυσικά η εταιρεία έχει ασκήσει έφεση κατά των σκληρών περιορισμών.

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter


Οι τοπικές επιχειρήσεις όμως είναι αποφασισμένες να πλήξουν και την έγκριση για το άνοιγμα του καταστήματος στον ιστορικό δρόμο, όπου μέχρι σήμερα δεν στεγάζεται κανένα «high street» εμπορικό σήμα.

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter



Ο Mark Henderson, πρόεδρος της Gieves & Hawkes και του Savile Row Bespoke Association δήλωσε στην Evening Standard: «Το άνοιγμα ενός Αμερικάνικου καταστήματος για παιδιά στο κέντρο της Savile Row θα είναι για εμάς σαν μαχαιριά στο στομάχι.»

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter


«Αυτός ο δρόμος είναι μοναδικός. Υπάρχουν 100 ράφτες στα εργαστήρια μας.  Η Abercrombie είναι λαμπρή σε αυτό που κάνει, αλλά τα Τ- shirts δεν είναι Savile Row.»

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter


«Έχουμε πελάτες που είναι διασημότητες, έρχονται με λιμουζίνα και έρχονται μέχρι εδώ για να ψωνίσουν με την ησυχία τους. Αυτός ο δρόμος δεν πρέπει να γίνει ένα μέρος όπου θα μαζεύονται να τους δουν σαν να είναι στο κόκκινο χαλί.»

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter


«Οι πελάτες μας είναι περισσότερο Tatler και Country Life και όχι περιοδικό Hello!»

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter

 

Ο εκδότης Gustav Temple δήλωσε πως... «Εδώ δεν είναι μέρος για T-Shirt και παντελόνια cargo»

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter


Το μέλλον του καταστήματος πρόκειται να αποφασιστεί μετά από μια δημόσια έρευνα από το Δημοτικό Συμβούλιο.

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter



Η Abercrombie & Fitch, αρνήθηκε να σχολιάσει.

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter

 

Καλοντυμένοι ράφτες εναντίον ημίγυμνων μοντέλων Facebook Twitter

 

Ποιός θα βγεί νικητής; Οι υπέρμαχοι του κομψού ντυσίματος, ή οι οπαδοί του (σχεδόν) καθόλου ντυσίματος;

 

Μόδα & Στυλ
15

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

12 σχόλια
Μα μπορεί να συγκριθεί το 'sur-mesure' εξατομικευμένο ρούχο-έργο τέχνης, φτιαγμένο με πολύ γούστο και μεράκι τόσο από το ράφτη του όσο και από τον παραλήπτη του, με τη μαζική, ολοκληρωτική, ισοπεδωτική κακογουστιά και ποιοτική φτήνια των A&F; Δείτε την ποικιλία στη φινέτσα των ραφτών και την απόλυτη επιφανειακότητα στο στρατό των παρατεταγμένων αγοριών. Η απόσταση είναι τόση, όση χωρίζει τις μεταξωτές κορδέλες από τα φύκια...