Η Joy Κουμεντάκου χρειάζεται μόνο 20 λεπτά για να ετοιμαστεί κάθε μέρα

Η Joy Κουμεντάκου χρειάζεται μόνο 20 λεπτά για να ετοιμαστεί κάθε μέρα Facebook Twitter
Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
0

— Joy, αν έπρεπε να περιγράψεις τον εαυτό σου με πέντε λέξεις, ποιες θα επέλεγες;

Αισιόδοξη, χρωματιστή, ενθουσιώδης, αυθόρμητη και, φυσικά, πολύπλευρη.

— Θέλω να μάθω κι άλλα για σένα. Πες μου τι έχεις κάνει στη ζωή σου.

Ξεκίνησα από τον χώρο της διαφήμισης, έχοντας σπουδές στο μάρκετινγκ, και στην πορεία έστησα την πρώτη μου διαφημιστική εταιρεία. Μετά εξελίχθηκα από marketer σε χειροτέχνη και σχεδιάστρια μόδας. Τώρα συμμετέχω σε διάφορα πρότζεκτ που βοηθούν νέους σχεδιαστές να πετύχουν στον χώρο της μόδας


— Πόσο συχνά αλλάζεις στυλ στα μαλλιά;

Είμαι αρκετά σταθερή, διατηρώντας τα τελευταία δύο χρόνια το αγαπημένο μου swirl ή κύμα, ή χωνάκι, ή κρουασάν ή όπως αλλιώς το βαφτίζουν κατά καιρούς οι φίλοι μου.


— Τώρα, ας πούμε, σε τι φάση (μαλλιών) σε βρίσκουμε;

Στην πιο όμορφη. Τα μαλλιά μου είναι πλέον υγιέστατα και πιο πορτοκαλί από ποτέ.

— Να υποθέσω ότι το αγαπημένο σου χρώμα είναι το πορτοκαλί;

Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το φούξια! Είναι γλυκό και αθώο και ταυτόχρονα δυναμικό.

— Πώς θα χαρακτήριζες το στυλ σου;

Έχει χιουμοριστική διάθεση με digital prints που περνάνε μηνύματα για να ξυπνήσουν την καλή διάθεση όσων περπατούν στην γκρίζα πόλη με σκυφτό το κεφάλι.


— Και τη διανοητική σου κατάσταση;

Πώς θα τη χαρακτηρίσεις εσύ αν σου πω ότι θέλω να μοιράσω χαρά σε όλο τον κόσμο;

— Πού συχνάζεις στην Αθήνα; Έχεις κάποιο μέρος που αγαπάς πολύ;

Αγαπώ το κέντρο της Αθήνας και λατρεύω να βλέπω όμορφες ιδέες να ξεπετάγονται με αισιοδοξία, όπως το Πορτατίφ στη Σίνα.


— Πόση ώρα σου πήρε να ετοιμαστείς σήμερα;

Αν εξαιρέσεις το χτένισμα, που κάνει πάντα ο κομμωτής μου, δεν χρειάζομαι πάνω από 20 λεπτά για να βγω τέλεια!

— Τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Μεταξωτό πουκάμισο (€120), παντελόνα Logomania (€150), plexi τσάντα από τη συλλογή MBJK, γόβες MBJK by V.K Conis (€180) και δαχτυλίδι Aelia by Fotini Kostouli (€105).

Info:

Η Joy θα μιλήσει στις 13/10 στο World of Crafters (worldofcrafters.gr) σε νέους επιχειρηματίες από τον χώρο της χειροτεχνίας και της μόδας ενώ παράλληλα τρέχει το δικό της brand με το όνομα MBJK (Made By Joy Koumentakou) και projects που βοηθούν νέους σχεδιαστές να πετύχουν στο χώρο της μόδας, όπως το Ready for Fashion Show, ένα fashion services platform, και το καινοτόμο -για την Ελλάδα- Business of Fashion Academy.

Instagram: @joykoumentakou

 

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ