LIVE!

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter
6


 

Απ' ότι φαίνεται  το 2014 είναι η χρονιά όπου ο Harmony Korine (Kids, Gummo, Spring Breakers) αγκάλιασε και τον κόσμο της μόδας.

 

Η αρχή έγινε με ένα εντελώς "ερασιτεχνικό" βίντεο για λογιαριασμό της Supreme, πριν από τρεις περίπου μήνες, ενώ ο αμφιλεγόμενος σκηνοθέτης δεν δίστασε να δοκιμάσει και το ταλέντο του ως σχεδιαστής, σχεδιάζοντας ένα (επειικώς ακαλαίσθητο) illustration που κοσμεί την τελευταία σειρά τσαντών του οίκου Agnès B.

 

Τώρα όμως, ο Korine κάνει το μεγάλο άνοιγμα προς την υψηλή ραπτική σκηνοθετώντας το καινούριο διαφημιστικό κλιπ του αρώματος Dior Addict για τον μεγάλο παριζιάνικο οίκο Christian Dior.

 

Στο βίντεο, που κρατάει ενάμιση λεπτό, βλέπουμε το μοντέλο Sasha Luss σε έναν κόσμο που θυμίζει Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων, γεμάτο λουλούδια και υπέροχες -υποθέτουμε- μυρωδιές, υπό τους ήχους των έτερων προβοκατόρων Die Antwoord.

 

Μία τριμερής συνεργασία που - σίγουρα, δεν την περιμέναμε.

 

Για να δούμε

 


 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Αν δεν αηδιάζετε εύκολα, ορίστε και το βίντεο για την Supreme που λέγαμε παραπάνω.

Συμμετέχει και ο "μάγος" David Blaine (κι εδώ κολλάει η ανατριχίλα)

 


 

 

Μόδα & Στυλ
6

LIVE!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Φωτογραφία / Στις φωτογραφίες του Γιούργκεν Τέλερ όλοι μεταμορφώνονται σε καθημερινά πρόσωπα

Διεθνώς αναγνωρισμένος φωτογράφος, είδωλο των ’90s, πρότυπο των ’00s, ένας τύπος που φορά γυαλιστερά σορτσάκια σε φλούο χρώματα, σύζυγος και πατέρας, ντροπαλός ονειροπόλος ή Γερμανός παραμυθάς της εικόνας; Με αφορμή την έκθεσή του που ξεκινά σήμερα στο Onassis Ready ανατρέχουμε στο έργο ενός από τους σημαντικότερους φωτογράφους της εποχής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
CHECK Τρυφερή είναι η νύχτα

Εβδομάδα Μόδας / Τρυφερή είναι η νύχτα για τον Haider Ackermann

Με τι λόγια να περιγράψει κανείς τη συλλογή του Οίκου Tom Ford που είδαμε μόλις; Μαγνητική, αισθησιακή, υπαινικτική, θανατηφόρα κομψή, θεατρική; Ποιητικές λέξεις για εικόνες που στην πραγματικότητα ήταν αβάσταχτα σέξι.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Μόδα & Στυλ / Saint Laurent: Αγάπη από νάιλον και δέρμα

Με σχεδιαστές και corporate στελέχη να αισθάνονται πάνω τους το εξαιρετικό ειδικό βάρος αυτής της παρισινής σεζόν, και τις επιδείξεις να μοιάζουν με διαγωνισμό εντυπώσεων, η εβδομάδα μόδας για την άνοιξη του 2026 εγκαινιάστηκε με μια σαγηνευτική επίδειξη του Anthony Vaccarello για τον οίκο Saint Laurent.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

4 σχόλια
Για την ακρίβεια, ο Korine ήδη το 2011 είχε γυρίσει το "περίπου διαφημιστικό" φιλμάκι Snowballs για τον νεοϋορκέζικο οίκο Proenza Schouler. Ένα πράγμα, πιο επιτηδευμένα awkward δηθενιά πεθαίνεις. Την ίδια δε χρονιά, είχε συνεργαστεί και με τους Die Antwoord στο 15λεπτο ταινιάκι Umshini wam (Πρόκειται για τίτλο πολεμικού τραγουδιού των Ζουλού). Άααααααλλη δηθενιά κι αυτή. Αμφότερα βρίσκονται εύκολα στο YouTube.
ωραία κάνε και "εσύ" (όπου "εσύ" ο οποιοσδήποτε θεωρεί πως έχει ταλέντο έλληνας σκηνοθετης) επιτηδευμένες awkward δηθενιές, κ μετά να σε δούμε να κάνεις ταινίες μεγάλες παραγωγές και διαφημίσεις μεγάλων οίκων. Δεν είναι όλα τόσο απλά, ο τύπος έκανε δικιά του σχολή στον ανεξάρτητο κινηματογράφο. Εγώ βλέπω τα πρώτα 2-3 δευτερα από ταινίες του κ τις καταλαβαίνω με τη μία. Τόσο απλό κ όμως τόσο δύσκολο.
Επειδή τον διάλεξε ο Dior εγώ πρέπει να συγκινηθώ; Μπορεί να έχω άδικο και να το έκανε γιατί διέκρινε τη φοβερή & τρομερή ιδιοφυΐα του. Μπορεί να έχω δίκιο, & να τον προσέλαβε γιατί είναι μόδα, γιατί είναι "ακραίος" σκηνοθέτης που έγινε γνωστός στο mainstream κοινό γυρίζοντας ταινία με τη Selena Gomez. Και αν υπάρχει κάτι που συνηγορεί στη δεύτερη άποψη, είναι αυτό που πολύ σωστά παρατηρείς παρακάτω: Η διαφημιση δεν έχει κάτι από το ύφος του, μπορούσε να την έχει κάνει οποιοσδήποτε. Μήηηπως λοιπόν το έκανε απλώς για το θόρυβο; Για να προσθέση λίγο edge στην 70 ετών ταμπέλα του;Έλληνας σκηνοθέτης; Χαίρω πολύ. Αν ο Λάνθιμος είχε κάνει τις δικές του awkward ταινίες στην Αμερική ή τη Γαλλία, μια χαρά θα τον κυνηγούσαν οι οίκοι. (Πράγμα που δεν αποκλείεται, τώρα που θα κάνει ταινία με αναγνωρίσιμους στο διεθνές κοινό ηθοποιούς. Και θα το έκανε μια χαρά, αφού από εμπορικά βιντεάκια ξεκίνησε.) Ο Κορίν είναι αμερικάνος, οπότε δεν τίθεται καν θέμα ανταγωνισμού.