Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter
6


 

Απ' ότι φαίνεται  το 2014 είναι η χρονιά όπου ο Harmony Korine (Kids, Gummo, Spring Breakers) αγκάλιασε και τον κόσμο της μόδας.

 

Η αρχή έγινε με ένα εντελώς "ερασιτεχνικό" βίντεο για λογιαριασμό της Supreme, πριν από τρεις περίπου μήνες, ενώ ο αμφιλεγόμενος σκηνοθέτης δεν δίστασε να δοκιμάσει και το ταλέντο του ως σχεδιαστής, σχεδιάζοντας ένα (επειικώς ακαλαίσθητο) illustration που κοσμεί την τελευταία σειρά τσαντών του οίκου Agnès B.

 

Τώρα όμως, ο Korine κάνει το μεγάλο άνοιγμα προς την υψηλή ραπτική σκηνοθετώντας το καινούριο διαφημιστικό κλιπ του αρώματος Dior Addict για τον μεγάλο παριζιάνικο οίκο Christian Dior.

 

Στο βίντεο, που κρατάει ενάμιση λεπτό, βλέπουμε το μοντέλο Sasha Luss σε έναν κόσμο που θυμίζει Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων, γεμάτο λουλούδια και υπέροχες -υποθέτουμε- μυρωδιές, υπό τους ήχους των έτερων προβοκατόρων Die Antwoord.

 

Μία τριμερής συνεργασία που - σίγουρα, δεν την περιμέναμε.

 

Για να δούμε

 


 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Harmony Korine και Die Antwoord για τον οίκο Dior Facebook Twitter

 

Αν δεν αηδιάζετε εύκολα, ορίστε και το βίντεο για την Supreme που λέγαμε παραπάνω.

Συμμετέχει και ο "μάγος" David Blaine (κι εδώ κολλάει η ανατριχίλα)

 


 

 

Μόδα & Στυλ
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

Μόδα & Στυλ / Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

H πιο ισχυρή παρέλαση διασημοτήτων και brands στον κόσμο ή, για άλλους, η άποψη της «Vogue» για τον κόσμο, τιμά σήμερα τους Μαύρους Δανδήδες της ιστορίας με ένα show που υπόσχεται άψογο tailoring, διαμάντια και φρου φρου. Λίγο πριν συντονιστείτε στο livestreaming της βραδιάς, δείτε μαζί μας τι σημαίνει το φετινό θέμα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Μόδα & Στυλ / «Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργός των brands «No Thinkin» και «Tanpire», μιλά για την εμπειρία της από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Πώς διαχειρίστηκε τα hate comments στα social media και τι συμβουλεύει άλλες γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της;
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

4 σχόλια
Για την ακρίβεια, ο Korine ήδη το 2011 είχε γυρίσει το "περίπου διαφημιστικό" φιλμάκι Snowballs για τον νεοϋορκέζικο οίκο Proenza Schouler. Ένα πράγμα, πιο επιτηδευμένα awkward δηθενιά πεθαίνεις. Την ίδια δε χρονιά, είχε συνεργαστεί και με τους Die Antwoord στο 15λεπτο ταινιάκι Umshini wam (Πρόκειται για τίτλο πολεμικού τραγουδιού των Ζουλού). Άααααααλλη δηθενιά κι αυτή. Αμφότερα βρίσκονται εύκολα στο YouTube.
ωραία κάνε και "εσύ" (όπου "εσύ" ο οποιοσδήποτε θεωρεί πως έχει ταλέντο έλληνας σκηνοθετης) επιτηδευμένες awkward δηθενιές, κ μετά να σε δούμε να κάνεις ταινίες μεγάλες παραγωγές και διαφημίσεις μεγάλων οίκων. Δεν είναι όλα τόσο απλά, ο τύπος έκανε δικιά του σχολή στον ανεξάρτητο κινηματογράφο. Εγώ βλέπω τα πρώτα 2-3 δευτερα από ταινίες του κ τις καταλαβαίνω με τη μία. Τόσο απλό κ όμως τόσο δύσκολο.
Επειδή τον διάλεξε ο Dior εγώ πρέπει να συγκινηθώ; Μπορεί να έχω άδικο και να το έκανε γιατί διέκρινε τη φοβερή & τρομερή ιδιοφυΐα του. Μπορεί να έχω δίκιο, & να τον προσέλαβε γιατί είναι μόδα, γιατί είναι "ακραίος" σκηνοθέτης που έγινε γνωστός στο mainstream κοινό γυρίζοντας ταινία με τη Selena Gomez. Και αν υπάρχει κάτι που συνηγορεί στη δεύτερη άποψη, είναι αυτό που πολύ σωστά παρατηρείς παρακάτω: Η διαφημιση δεν έχει κάτι από το ύφος του, μπορούσε να την έχει κάνει οποιοσδήποτε. Μήηηπως λοιπόν το έκανε απλώς για το θόρυβο; Για να προσθέση λίγο edge στην 70 ετών ταμπέλα του;Έλληνας σκηνοθέτης; Χαίρω πολύ. Αν ο Λάνθιμος είχε κάνει τις δικές του awkward ταινίες στην Αμερική ή τη Γαλλία, μια χαρά θα τον κυνηγούσαν οι οίκοι. (Πράγμα που δεν αποκλείεται, τώρα που θα κάνει ταινία με αναγνωρίσιμους στο διεθνές κοινό ηθοποιούς. Και θα το έκανε μια χαρά, αφού από εμπορικά βιντεάκια ξεκίνησε.) Ο Κορίν είναι αμερικάνος, οπότε δεν τίθεται καν θέμα ανταγωνισμού.