Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες

Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
0
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
Duckie Thot, Slick Woods και Sasha Lane. (Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)

Οι φανς του ημερολογίου Pirelli μόλις πήραν μια πρώτη γεύση από την φετινή έκδοση και είναι ενθουσιασμένοι που η αναμονή τελικά τελειώνει. Μετά την ανακοίνωση που έγινε νωρίτερα φέτος ότι ο Tim Walker θα φωτογραφίσει την έκδοση του 2018, οι πρώτες εικόνες δημοσιεύθηκαν.

Γνωστός για τις αλλόκοσμες εικόνες του και την εκκεντρική του ματιά στην αισθητική, ο φωτογράφος δημιούργησε την δική του ερμηνεία για την «Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων» εμπνευσμένος από τις αυθεντικές εικονογραφήσεις του John Tenniel για το αρχικό βιβλίο του Lewis Carroll.

Το στιλ και το ενδυματολογικό κομμάτι υπογράφει ο νεοαφιχθείς της βρετανικής Vogue, Edward Enninful.

To φετινό ημερολόγιο είναι όμως καινοτόμο για έναν ακόμη λόγο καθώς όλοι οι πρωταγωνιστές είναι μαύροι.

Naomi Campbell, RuPaul, Whoopi Goldberg, Adwoa Aboah, Lupita Nyong'o και Puff Daddy είναι μερικοί από τους διάσημους που θα δούμε στις σελίδες του ημερολογίου. Τα τελευταία χρόνια, το ημερολόγιο έχει αποστασιοποιηθεί από το γυμνό που κυριάρχησε από την πρώτη έκδοσή του το 1964.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Pirelli παρουσίασε ένα ημερολόγιο ωδή στο «Βlack Pride» καθώς το 1987 η Campbell πόζαρε τόπλες για μια έκδοση που περιείχε μόνο μαύρα μοντέλα. Αυτή τη φορά, ωστόσο, ο τόνος είναι αισθητά διαφορετικός δίνοντας την αίσθηση πως έχει σχεδιαστεί με ακρίβεια για να χτυπήσει μια ευαίσθητη χορδή σε μια εποχή κατά την οποία η μόδα επιτέλους φαίνεται να αντιμετωπίζει το πρόβλημα της ποικιλομορφίας της.

Τα πρώτα σχόλια από τον διεθνή Τύπο είναι διθυραμβικά και κάνουν λόγο για ένα ακόμη σημαντικό μήνυμα που στέλνεται με σαφήνεια και αισθητική. Οι φωτογραφίες από το backstage που δόθηκαν στη δημοσιότητα:

Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
(Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
Alpha Dia και King Owusu (Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
Adwoa Aboah (Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
RuPaul, Duckie Thot και Edward Enninful στο backstage (Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
Thando Hopa και Whoopi Goldberg(Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
Naomi Campbell και Sean «Diddy» Combs (Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
(Alessandro Scotti/Pirelli PR handout)
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
Ru Paul
Το φετινό ημερολόγιο της Pirelli σπάει ξανά το κατεστημένο μαζί με δεκάδες διασημότητες Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ