Fabric Republic: Ένας οργανισμός που υποστηρίζει την ηθική μόδα και προστατεύει το περιβάλλον

FabricRepublic: No Empty Clothes Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Της Αθηνάς Πηλιτζίδου

Υπεύθυνη Επικοινωνίας ΙΑΣΙΣ, Υπεύθυνη Προγράμματος Fabric Republic

Μια από τις πιο χαρακτηριστικές αναμνήσεις των παιδικών μας χρόνων είναι το μοίρασμα. Να χαρίζουμε τα ρούχα που δεν χρειαζόμαστε πλέον σε συγγενικά πρόσωπα και σε αγαπημένους μας φίλους ή να γινόμαστε εμείς αποδέκτες αυτής της ξεχωριστής πράξης. Τα αγαπημένα μας ρούχα είναι γεμάτα στιγμές, συνδεδεμένα με τόσες όμορφες αναμνήσεις.

Πόση χαρά και αλληλεγγύη κρύβει το μοίρασμα, η αίσθηση ότι τα αγαπημένα σου ρούχα δεν καταλήγουν σε κάδο απορριμμάτων αλλά προσφέρονται σε αγαπημένα σου πρόσωπα. Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε όλο και περισσότερα ρούχα να καταλήγουν στα σκουπίδια, καθιστώντας τη βιομηχανία των ρούχων τη δεύτερη πιο μολυσματική στον κόσμο με αποτέλεσμα 1,3 δισεκατομμύρια τόνους εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να εκλύονται στην ατμόσφαιρα. Παράλληλα, το 1/3 των Ελλήνων ζουν στο όριο της φτώχειας αδυνατώντας  να καλύψουν βασικές βιοτικές ανάγκες, όπως η πρόσβαση σε καθαρό ρουχισμό.

FabricRepublic: No Empty Clothes Facebook Twitter

Σκεφτείτε, λοιπόν, έναν οργανισμό που υιοθετεί την αγαπημένη σας συνήθεια, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και παράλληλα βοηθά συνάνθρωπούς μας. Το Fabric Republic είναι ένα καινοτόμο και ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης πλεονάζοντος ρουχισμού, το οποίο εστιάζει στις κοινωνικές ανάγκες του σήμερα, στη βιωσιμότητα και την αειφόρο ανάπτυξη. Συνολικά, στα τρία χρόνια λειτουργίας του, έχει αναπτύξει ένα δίκτυο συνεργασιών με περισσότερους από 70 φορείς προσφέροντας καθαρό ρουχισμό σε περισσότερους από 200.000 συνανθρώπους μας, οι οποίοι προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

FabricRepublic: No Empty Clothes Facebook Twitter

Μέσα από το www.fabricrepublic.gr μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για τα σημεία που μπορείτε να προσφέρετε ρούχα.

Πού και πώς φτιάχνονται τα ρούχα μας; Ποιος τα φτιάχνει και τι πρώτες ύλες χρησιμοποιούνται για να κατασκευαστούν; Είναι ερωτήματα που  απασχολούν το Fabric Republic από την αρχή του προγράμματος για να αναλάβει δράση με τη δημιουργία ενός βιώσιμου και ηθικού brand. Με στόχο κανένα ρούχο να μην πηγαίνει χαμένο, ξεκίνησε η δημιουργία του κοινωνικού εργαστηρίου Fabric Republic, το οποίο κατασκευάζει ρούχα και αξεσουάρ. Τι σημαίνει όμως αυτό;

Ουσιαστικά, ως πρώτες ύλες χρησιμοποιούνται ρούχα και υφάσματα που θα κατέληγαν σε χωματερές ενώ, όλα τα υλικά από τη συσκευασία έως το τελικό αντικείμενο είναι από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον και ανακυκλώσιμα. Στην παραγωγή εργάζονται άτομα από ευάλωτες ή ευπαθείς ομάδες με λιγότερες ευκαιρίες απασχόλησης ενώ όλοι οι μας συνεργάτες είναι μικρές τοπικές επιχειρήσεις. Το Fabric Republic πιστεύει στη συνειδητή κατανάλωση και στην επίδραση που έχουν οι αγοραστικές μας συνήθειες στους ανθρώπους και το περιβάλλον. Παράλληλα, όλα τα έσοδα των πωλήσεων διατίθενται για τις ανάγκες και τους σκοπούς της τράπεζας ρουχισμού. Ακολουθώντας ένα μοντέλο κυκλικής οικονομίας που βασίζεται στην ισότητα, την αλληλεγγύη, στη διατήρηση και βελτιστοποίηση των φυσικών πόρων και στο διαμοιρασμό.

Fabric Republic: Ένας οργανισμός που υποστηρίζει την ηθική μόδα και προστατεύει το περιβάλλον Facebook Twitter

Βασιζόμενο σε αυτές τις αρχές υποστηρίζει και αναπτύσσει συνεργασίες με φορείς της Κοινωνίας των Πολιτών οπού δημιουργούν από κοινού συλλογές δίνοντας μέρος των εσόδων στους σκοπούς και τη δράση των οργανισμών και παράλληλα αυξάνει την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σε σημαντικά περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα.

To Fabric Republic είναι μια πρωτοβουλία της ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ, www.iasismed.eu.

Μπορείτε να γίνετε μέρος μιας Zero Waste πραγματικότητας, εδώ.

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ