Fabric Republic: Ένας οργανισμός που υποστηρίζει την ηθική μόδα και προστατεύει το περιβάλλον

FabricRepublic: No Empty Clothes Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Της Αθηνάς Πηλιτζίδου

Υπεύθυνη Επικοινωνίας ΙΑΣΙΣ, Υπεύθυνη Προγράμματος Fabric Republic

Μια από τις πιο χαρακτηριστικές αναμνήσεις των παιδικών μας χρόνων είναι το μοίρασμα. Να χαρίζουμε τα ρούχα που δεν χρειαζόμαστε πλέον σε συγγενικά πρόσωπα και σε αγαπημένους μας φίλους ή να γινόμαστε εμείς αποδέκτες αυτής της ξεχωριστής πράξης. Τα αγαπημένα μας ρούχα είναι γεμάτα στιγμές, συνδεδεμένα με τόσες όμορφες αναμνήσεις.

Πόση χαρά και αλληλεγγύη κρύβει το μοίρασμα, η αίσθηση ότι τα αγαπημένα σου ρούχα δεν καταλήγουν σε κάδο απορριμμάτων αλλά προσφέρονται σε αγαπημένα σου πρόσωπα. Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε όλο και περισσότερα ρούχα να καταλήγουν στα σκουπίδια, καθιστώντας τη βιομηχανία των ρούχων τη δεύτερη πιο μολυσματική στον κόσμο με αποτέλεσμα 1,3 δισεκατομμύρια τόνους εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να εκλύονται στην ατμόσφαιρα. Παράλληλα, το 1/3 των Ελλήνων ζουν στο όριο της φτώχειας αδυνατώντας  να καλύψουν βασικές βιοτικές ανάγκες, όπως η πρόσβαση σε καθαρό ρουχισμό.

FabricRepublic: No Empty Clothes Facebook Twitter

Σκεφτείτε, λοιπόν, έναν οργανισμό που υιοθετεί την αγαπημένη σας συνήθεια, μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων και παράλληλα βοηθά συνάνθρωπούς μας. Το Fabric Republic είναι ένα καινοτόμο και ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης πλεονάζοντος ρουχισμού, το οποίο εστιάζει στις κοινωνικές ανάγκες του σήμερα, στη βιωσιμότητα και την αειφόρο ανάπτυξη. Συνολικά, στα τρία χρόνια λειτουργίας του, έχει αναπτύξει ένα δίκτυο συνεργασιών με περισσότερους από 70 φορείς προσφέροντας καθαρό ρουχισμό σε περισσότερους από 200.000 συνανθρώπους μας, οι οποίοι προέρχονται από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.

FabricRepublic: No Empty Clothes Facebook Twitter

Μέσα από το www.fabricrepublic.gr μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για τα σημεία που μπορείτε να προσφέρετε ρούχα.

Πού και πώς φτιάχνονται τα ρούχα μας; Ποιος τα φτιάχνει και τι πρώτες ύλες χρησιμοποιούνται για να κατασκευαστούν; Είναι ερωτήματα που  απασχολούν το Fabric Republic από την αρχή του προγράμματος για να αναλάβει δράση με τη δημιουργία ενός βιώσιμου και ηθικού brand. Με στόχο κανένα ρούχο να μην πηγαίνει χαμένο, ξεκίνησε η δημιουργία του κοινωνικού εργαστηρίου Fabric Republic, το οποίο κατασκευάζει ρούχα και αξεσουάρ. Τι σημαίνει όμως αυτό;

Ουσιαστικά, ως πρώτες ύλες χρησιμοποιούνται ρούχα και υφάσματα που θα κατέληγαν σε χωματερές ενώ, όλα τα υλικά από τη συσκευασία έως το τελικό αντικείμενο είναι από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον και ανακυκλώσιμα. Στην παραγωγή εργάζονται άτομα από ευάλωτες ή ευπαθείς ομάδες με λιγότερες ευκαιρίες απασχόλησης ενώ όλοι οι μας συνεργάτες είναι μικρές τοπικές επιχειρήσεις. Το Fabric Republic πιστεύει στη συνειδητή κατανάλωση και στην επίδραση που έχουν οι αγοραστικές μας συνήθειες στους ανθρώπους και το περιβάλλον. Παράλληλα, όλα τα έσοδα των πωλήσεων διατίθενται για τις ανάγκες και τους σκοπούς της τράπεζας ρουχισμού. Ακολουθώντας ένα μοντέλο κυκλικής οικονομίας που βασίζεται στην ισότητα, την αλληλεγγύη, στη διατήρηση και βελτιστοποίηση των φυσικών πόρων και στο διαμοιρασμό.

Fabric Republic: Ένας οργανισμός που υποστηρίζει την ηθική μόδα και προστατεύει το περιβάλλον Facebook Twitter

Βασιζόμενο σε αυτές τις αρχές υποστηρίζει και αναπτύσσει συνεργασίες με φορείς της Κοινωνίας των Πολιτών οπού δημιουργούν από κοινού συλλογές δίνοντας μέρος των εσόδων στους σκοπούς και τη δράση των οργανισμών και παράλληλα αυξάνει την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σε σημαντικά περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα.

To Fabric Republic είναι μια πρωτοβουλία της ΑμΚΕ ΙΑΣΙΣ, www.iasismed.eu.

Μπορείτε να γίνετε μέρος μιας Zero Waste πραγματικότητας, εδώ.

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Μόδα & Στυλ / Rachel Scott: Η ωμή ενέργεια των Τροπικών στη Νέα Υόρκη

Η πολυβραβευμένη σχεδιάστρια του cult brand Diotima μόλις ανέλαβε τα καλλιτεχνικά ηνία στους Proenza Schouler, φέρνοντας ανάγλυφες υφές, χειροποίητες λεπτομέρειες και ένα διάχυτο sexiness, και παράλληλα μια ιδέα για το τι περιμένουμε από τη μόδα σήμερα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Collection D: H νέα συλλογή της Phoebe Philo προοιωνίζεται τη μεγάλη επιστροφή της Couture στη μόδα

Μόδα & Στυλ / Phoebe Philo: H ιέρεια της ήσυχης πολυτέλειας ανεβάζει την ένταση

​Με γλυπτικά τζάκετ, φραμπαλάδες και παντελόνια που σέρνονται, η σχεδιάστρια που ξέρει πώς να δίνει στις γυναίκες κάτι κομψό και συνάμα στραπατσαρισμένο ξαναδείχνει τον παλιό της ατρόμητο ’90s εαυτό και ανοίγει τον δρόμο για τη μεγάλη επιστροφή της couture στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Απώλειες / Giorgio Armani: «Η κομψότητα δεν είναι για να σε προσέχουν αλλά για να σε θυμούνται»

Ένας αληθινός τιτάνας της μόδας έφυγε στα 91 του χρόνια, παραδίδοντας στην ιστορία της μόδας ένα συγκλονιστικό αρχείο ένδυσης του 20ού αιώνα και μια multi-billion αυτοκρατορία που πρεσβεύει την ήσυχη κομψότητα σε κάθε πτυχή του τρόπου ζωής.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει.

Μόδα & Στυλ / Είναι καλή στιγμή για ένα κραγιόν να κοστίζει 160 δολάρια; Η Louis Vuitton έτσι νομίζει

Το λανσάρισμα της πρώτης συλλογής μακιγιάζ του οίκου μόδας πυροδότησε μια ζωηρή συζήτηση για τις τιμές των εταιρειών και τα όριά τους. Θα μεταφραστεί αυτός ο θόρυβος σε πωλήσεις; Μήπως το μεγαλύτερο brand πολυτελείας έκανε λανθασμένους υπολογισμούς;  
THE LIFO TEAM
Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Μόδα & Στυλ / Yves Saint Laurent: «Το Μαρακές άνοιξε τα μάτια μου στο χρώμα»

Σήμερα, στα γενέθλιά του, θυμόμαστε τον μελαγχολικό βασιλιά της γαλλικής couture μέσα από τη διαδρομή του στο Μαρόκο, που δεν υπήρξε απλώς ένας τόπος ελευθερίας αλλά και η μούσα του στη ζωή και στη δουλειά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ελληνικό design: Υπάρχει και αυτή είναι η ιστορία του

Μόδα & Στυλ / Η ιδέα της Ελλάδας στη μόδα: ένα στοίχημα που επιτέλους αποδίδει

Πώς μια χούφτα brands και fashion insiders πήραν την απόφαση να χτίσουν πάνω στα αχαρτογράφητα νερά της «ελληνικότητας» και να μιλήσουν με όρους σύγχρονου design και marketing γι’ αυτό που θα μπορούσε να είναι το ελληνικό προϊόν στη διεθνή μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Παρίσι, ανδρικές συλλογές, Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026: Σορτς και see through 

Μόδα & Στυλ / Πιτζάμες, διαφάνειες, κοντά σορτς: Το Παρίσι δείχνει τον δρόμο για τον άνδρα του 2026

Πέντε σχεδιαστές με διαφορετική ματιά για τον νέο άντρα σχεδίασαν τη φιγούρα του για το ερχόμενο καλοκαίρι με παστέλ αλλά και έντονους τόνους, με τολμηρές duffle bags και μια διάχυτη θηλυκότητα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ