Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας;

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
Γωνία Σταδίου και Καραγεώργη Σερβίας, χθες... Φωτ.: LIFO
1

Στη γωνία Σταδίου και Καραγεώργη Σερβίας υπάρχει πάνω σε μια κολώνα κολλημένη με σελοτέιπ αυτή η αφίσα. Στην αρχή κολλάς. Τρίβεις τα μάτια. Λες, τι είναι αυτό τώρα; Διαφήμιση για πώληση ναρκωτικών στο κέντρο της πόλης; Πωλούνται σήμερα τα ναρκωτικά με τέτοια ευκολία και χωρίς κάποια τιμωρία; Ή πρόκειται απλώς για ένα τρολ; Μετά χαμογελάς, χαλαρώνεις και αναρωτιέσαι ποιος να είναι άραγε αυτός που σκαρφίστηκε αυτόν τον τρόπο για να σου τραβήξει το βλέμμα. Και κυρίως: «τι θέλει να πει ο ποιητής»;

Ο λογαριασμός Coucou_bebe75000 στο Instagram o οποίος αναγράφεται πάνω στο αφισάκι- που δεν είναι τίποτ' άλλο παρά μια ασπρόμαυρη φωτοτυπία- κρύβει την πιο αλλοπρόσαλλη συλλογή με ρούχα που έχεις δει ποτέ. Κάτι μεταξύ Vivienne Westwood του πεζοδρομίου, trap art ενώ έχει και στοιχεία από punk.

Κάνοντας μια γρήγορη περιήγηση στο προφίλ κανείς πέφτει πάνω στον «βασιλιά του troll punk», τον Kanoush, ένα αλάνι απ' το Παρίσι που έχει αναρχικές αναφορές. Η όλη ιδέα πίσω από τις αλλοπρόσαλλες συλλογές του coucou_bebe75000 κρύβει τις περιπέτειες του του εν λόγω street artist ο οποίος μέχρι και πρότινος ήταν πορτοφολάς και μικροαπατεώνας που ζούσε στο υπόκοσμο του Παρισιού.

Μεγάλο μέρος της συλλογής του αποτελείται από εντελώς DIY και ανακυκλώσιμα κομμάτια ενώ μαζί με αυτά διαθέτει και μια συλλογή ρούχων και αξεσουάρ με στάμπες αποκλειστικά αφιερωμένων στην καλλιτεχνική-παράνομη ατμόσφαιρα του σχεδιαστή.

Τα αφισάκια του @coucou_bebe75018 στην αρχή βρέθηκαν τοιχοκολλημένα σε μια κεντρική οδική αρτηρία στην Chinatown της Γαλλίας και συγκεκριμένα στο 18ο διαμέρισμα, εκεί όπου δηλαδή βρίσκεται η ιστορική Πλατεία της Δημοκρατίας. Εκ πρώτης όψεως, τα έργα του προκάλεσαν εντύπωση και προβληματισμό στους περαστικούς, γιατί είναι πράγματι περίεργο, όταν κάποιος βλέπει στο δρόμο αφίσες που δείχνουν ναρκωτικά, κλεμμένα αυτοκίνητα ή ακόμη και ψεύτικα εισιτήρια από συναυλίες.

Παρά την πρώτη έκπληξη που προκαλούν οι αφίσες του καλλιτέχνη είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι, κατά δήλωση του Kanoush, ένα μέρος των χρημάτων από τις πωλήσεις των ρούχων του δίδεται σε μια ένωση που μάχεται για την πρόληψη κατά των ναρκωτικών. Ο ίδιος μάλιστα φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος πάνω σε αυτό το θέμα γιατί, όπως λέει και ο ίδιος «τα ναρκωτικά είναι παντού και έχουν σκοτώσει πολλούς ανθρώπους».  

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

Bibliothèque nationale de France, département estampes et photographies.

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

Japanese Metal Banana

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

View this post on Instagram

voeux lourd underground

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Μόδα & Στυλ
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεμνά και ταπεινά

Μόδα & Στυλ / Κάννες: Σεμνά και ταπεινά στο κόκκινο χαλί

Ένα φεστιβάλ που χρωστά τη φήμη του στις σκανδαλιστικές εμφανίσεις υπό τον ήλιο σχεδόν όσο και στην καλλιτεχνική τόλμη του, βιώνει φέτος μια κρίση αισθητικής ταυτότητας με την τελευταίας στιγμής απαγόρευση «γυμνών και υπερβολικών σε όγκο εμφανίσεων».
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Μόδα & Στυλ / Ντομάτες υψηλής ραπτικής, viral ποτά και high fashion ψωμιά: Το φαγητό είναι το νέο trend

Λεμόνια, κεράσια και ζαχαρωτά μεταμορφώνονται από την υψηλή μόδα σε ρούχα και αξεσουάρ, εδώδιμες ύλες πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες και επίσημα δείπνα των luxury brands, ενώ χυμοί και πίκλες αναβαθμίζονται σε σύμβολα κοινωνικής υπεροχής. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

Μόδα & Στυλ / Ποιοι είναι οι Μαύροι Δανδήδες του φετινού Met Gala;

H πιο ισχυρή παρέλαση διασημοτήτων και brands στον κόσμο ή, για άλλους, η άποψη της «Vogue» για τον κόσμο, τιμά σήμερα τους Μαύρους Δανδήδες της ιστορίας με ένα show που υπόσχεται άψογο tailoring, διαμάντια και φρου φρου. Λίγο πριν συντονιστείτε στο livestreaming της βραδιάς, δείτε μαζί μας τι σημαίνει το φετινό θέμα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Μόδα & Στυλ / «Δεν ήξερα πού θα με πάει, ξεκίνησα με ένα σορτς και έφτιαξα δύο επιχειρήσεις»

Η Μιρκέτα Βιδάλη, δημιουργός των brands «No Thinkin» και «Tanpire», μιλά για την εμπειρία της από τον κόσμο της επιχειρηματικότητας και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε. Πώς διαχειρίστηκε τα hate comments στα social media και τι συμβουλεύει άλλες γυναίκες που θέλουν να ακολουθήσουν τον δρόμο της;
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Retro vs Approach – Νέο δίλημμα στην αγορά sneakers

Μόδα & Στυλ / Τα νέα sneakers είναι για ορειβασία στις «πλαγιές» της πόλης

Μετά την κυριαρχία των retro sneakers, τα approach shoes, μια νέα γενιά ορειβατικών αθλητικών παπουτσιών, κερδίζει συνεχώς έδαφος στα αστικά πεζοδρόμια, εκφράζοντας την καθημερινή άνεση που όλοι αποζητούμε.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Μόδα & Στυλ / Γιώργο Τροχόπουλε, πώς κατάφερες να φορά τα πλεκτά σου η Dua Lipa;

Η Μάιλι Σάιρους, η Κένταλ Τζένερ, η Dua Lipa και πολλές ακόμα σταρ έχουν φορέσει τα πλεκτά του ανερχόμενου σχεδιαστή μόδας από τη Βέροια, που στα 23 του έχει ήδη κατακτήσει το Λονδίνο. 
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior; / Ποιος θα βρεθεί τελικά στο τιμόνι του Dior; / Όργιο φημών και παρασκήνιο στον οίκο Dior

Μόδα & Στυλ / Σε ποιoν σχεδιαστή θα ανήκει από τα τέλη Μαΐου ο οίκος Dior;

Με τμηματικές ανακοινώσεις και μισές αλήθειες που εμπλέκουν τον Jonathan Anderson και τη Maria Grazia Chiuri, ο ιστορικός γαλλικός οίκος πλήττει την αξιοπιστία της μόδας και εκθέτει τους ανθρώπους που εργάζονται σε αυτήν.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Φρέντυ, τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Ψυχή & Σώμα / Τι στο καλό είναι το glass skin και γιατί το θέλουν όλοι;

Τι είναι αυτό που κάνει τα κορεατικά προϊόντα ομορφιάς τόσο δημοφιλή; Σε ποιο βαθμό διαμορφώνουν την αισθητική μας τα social media; Ποιες είναι οι τάσεις που κυριαρχούν στο μακιγιάζ σήμερα; Η Μερόπη Κοκκίνη μιλά με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Βιβλίο / Michel Gaubert: Ο dj που βάζει μουσικές στα σημαντικότερα catwalks

Chanel, Dior και πολλοί ακόμα οίκοι υψηλής ραπτικής «ντύνουν» τα shows τους με τη μουσική του. Στο «Remixed», την αυτοβιογραφία-παλίμψηστο των επιρροών και των εμμονών του, ο ενορχηστρωτής της σύγχρονης catwalk κουλτούρας μας ξεναγεί σε έναν κόσμο όπου μουσική και εικόνα γίνονται ένα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

1 σχόλια