Αλλαγή σελίδας για τον οίκο Calvin Klein - Ανέλαβε ο Raf Simons

Αλλαγή σελίδας για τον οίκο Calvin Klein - Ανέλαβε ο Raf Simons Facebook Twitter
Ο 48χρονος Βέλγος σχεδιαστής αφήνει την αγκαλιά του ελιτίστικου Dior για τη βαριά βιομηχανία του Calvin Klein
0

Μετά από πολύμηνη φημολογία, σήμερα ανακοινώθηκε επισήμως πως ο Raf Simons αναλαμβάνει τα ηνία του οίκου Calvin Klein, καταλαμβάνοντας την θέση που άφησε κενή ο Francisco Costa, τον Απρίλιο.

 

Η είδηση επιβεβαιώνει την έντονη φημολογία στη βιομηχανία, που όμως ο Simons δεν ήταν σε θέση να επιβεβαιώσει εξαιτίας της ρήτρας του συμβολαίου με τον οίκο Christian Dior, που όμως έληξε στα τέλη του περασμένου μήνα.

 

"Η άφιξη του Raf Simons ως επικεφαλής του δημιουργικού σηματοδοτεί ένα βαρυσήμαντο νέο κεφάλαιο για τον οίκο Calvin Klein." δήλωσε ο Steve Shiffman, Διευθύνων Σύμβουλος της Calvin Klein, Inc. "Είμαι βέβαιος ότι η απόφαση αυτή θα οδηγήσει το εμπορικό σήμα Calvin Klein στο μέλλον." πρόσθεσε.

 

Ο Simons θα διαχειριστεί τη στρατηγική του Calvin Klein σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς μάρκες κάτω από την ομπρέλα του Calvin Klein περιλαμβάνουν τις σειρές Calvin Klein Collection, Calvin Klein Platinum, Calvin Klein Jeans και Calvin Klein underwear. Οι πρώτες συλλογές με την υπογραφή του αναμένεται να παρουσιαστούν το φθινόπωρο του 2017.

 

Ο 48χρονος Βέλγος σχεδιαστής ο οποίος θεωρείται ένας από τους κορυφαίους παγκοσμίως αυτή τη στιγμή, ξεκίνησε την καριέρα του ως designer επίπλων. Όταν το 1991 παρακολούθησε μια επίδειξη του Martin Margiela αποφάσισε να μεταπηδήσει δοκιμαστικά στο χώρο της μόδας και το 1995 παρουσίασε την πρώτη του κολεξιόν, με μόνο αντρικά ρούχα. Το πείραμα πέτυχε και αμέσως έστρεψε το ενδιαφέρον της μόδας πάνω του. Ακολούθησαν συνεργασίες με την Adidas, την Eastpack, και τους οίκους Fred Perry και Jil Sander ενώ το 2012 ανέλαβε τον οίκο Dior, στον οποίο παρέμεινε μέχρι την ανακοίνωση της σημερινής μεταγραφής.

 

Calvin Klein, Inc. today announced the appointment of Raf Simons as Chief Creative Officer of the brand, effective immediately. ⠀ Mr. Simons will lead the creative strategy of the Calvin Klein brand globally across the Calvin Klein Collection, Calvin Klein Platinum, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear and Calvin Klein Home brands. As part of his role as Chief Creative Officer, Mr. Simons will oversee all aspects of Design, Global Marketing and Communications, and Visual Creative Services. Mr. Simons’ first collections will debut for the Fall 2017 season. ⠀ The appointment of Mr. Simons as Chief Creative Officer marks the implementation of Calvin Klein’s new global creative strategy, announced in April 2016, to unify all Calvin Klein brands under one creative vision. The strategy comes as part of a global evolution of the Calvin Klein brand, which began with the reacquisition of the Calvin Klein Jeans and Calvin Klein Underwear businesses in 2013. As Calvin Klein looks to grow the brand to $10 billion in global retail sales, this new leadership is intended to further strengthen the brand’s premium positioning worldwide and pave the way for future long-term global growth. ⠀ The arrival of Raf Simons as Chief Creative Officer signifies a momentous new chapter for Calvin Klein,” said Steve Shiffman, CEO of Calvin Klein, Inc. “Not since Mr. Klein himself was at the company has it been led by one creative visionary, and I am confident that this decision will drive the Calvin Klein brand and have a significant impact on its future. Raf’s exceptional contributions have shaped and modernized fashion as we see it today and, under his direction, Calvin Klein will further solidify its position as a leading global lifestyle brand.” ⠀ As part of the creative strategy for the apparel and accessories business, Calvin Klein also announced the hire of Pieter Mulier as Creative Director, reporting directly to Mr. Simons. Mr. Mulier will be responsible for executing Mr. Simons' creative and design vision for all men’s and women’s apparel and accessories lines within the Calvin Klein brand.

Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Calvin Klein (@calvinklein) στις


 

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Μόδα & Στυλ / Roberto Cavalli (1940-2024): Ο σχεδιαστής που ταύτισε την υπερβολή με την επιτυχία

Πλασαρίστηκε σαν ροκ σταρ και αγάπησε όσοι λίγοι designers τις γυναίκες. Ο Ιταλός δημιουργός έφυγε από τη ζωή στα 83 του, αφήνοντας πίσω του ένα εξεζητημένο σύννεφο από aninal prints, σέξι εμπριμέ και ένα «εγχειρίδιο» για το πώς ένας σχεδιαστής μπορεί να είναι πιο αναγνωρίσιμος από τη μόδα που παράγει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Μόδα & Στυλ / Μνους: Ένα ανεξάρτητο αθηναϊκό brand επαναλανσάρει τη σωβρακοφανέλα

Λαμβάνοντας υπόψη τους τη μοναδικότητα του κάθε σωματότυπου και επηρεασμένες από την προσωπική τους ανάγκη για άνεση, δύο νέες γυναίκες δημιουργούν ποιοτικά εσώρουχα που δεν προορίζονται μόνο για να κρύβονται κάτω από τα ρούχα.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Μόδα & Στυλ / Μισέλ Λαμί: Ένα ατόφια εκκεντρικό πρόσωπο της μόδας και της τέχνης

Επιχειρηματίας, οραματίστρια, style icon, αρχηγός συγκροτήματος, επιμελήτρια εκθέσεων. Μια γυναίκα ασταμάτητη στα 80 της χρόνια που ο τίτλος της «μούσας του Ρικ Όουενς» την αδικεί.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ριάνα Κούνου

Οι Αθηναίοι / Ριάννα Κούνου: «Τους βλέπεις όλους να φοράνε μαύρα γιατί φοβούνται να ξεχωρίσουν»

Η σχεδιάστρια πίσω από το πολυτελές και ανερχόμενο brand Rianna+Nina, που έμαθε κάποτε στην Αθήνα τι πάει να πει «designer vintage», έχει μια περιπετειώδη ζωή να αφηγηθεί. Και όσο της αρέσει να είναι ανώνυμη στο Βερολίνο όπου ζει, τόσο απολαμβάνει το να κάθεται στην Ηροδότου στο Κολωνάκι και να τους χαιρετάει όλους.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Μόδα & Στυλ / O ροζ πλανήτης των Karavan στη Σκούφου μεγάλωσε

Το φυσικό κατάστημα του πιο πετυχημένου αθηναϊκού brand με ρούχα επεκτάθηκε, έχει συγκεντρώσει μέσα του όλες εκείνες τις αναφορές που το έφεραν μέχρι το σήμερα, ενώ θα είναι και το μοναδικό μέρος όπου θα μπορούμε να δοκιμάζουμε και να ψωνίζουμε όσα bold κομμάτια έχουν να μας προτείνουν. Karavan girls, έχουμε μπροστά μας ένα καλοκαίρι όλο χρώμα και patterns.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Μόδα & Στυλ / Ο Pierpaolo Piccioli δεν μένει πια στον Valentino

Με μια παρακαταθήκη που μοιάζει με κινηματογραφικό ρομάντζο, τυλιγμένη σε απρόσμενες παλέτες, τρεμάμενα μποά και πληθωρικούς όγκους, ο επί 25 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Valentino αποχώρησε από τη θέση του, μιλώντας για όνειρα υφασμένα με αγάπη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Μόδα & Στυλ / Τι πήγε λάθος με τις ενδυμασίες της Μαίρης Κατράντζου; Όλα.

Aυτές οι ενδυμασίες, που δεν είναι στολές ούτε κοστούμια θεάτρου, ήταν διακριτικές και «έκαναν τη δουλειά», υπηρετούσαν μια τελετή που συμβαίνει κάθε τέσσερα χρόνια για μία ώρα και τέλος, την ξεχνάμε. Δεν είχαν απασχολήσει κανέναν μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ