My Wet Calvin

My Wet Calvin Facebook Twitter
0

Φτιαχτήκαμε το 2004, την ημέρα έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων. Μαζευτήκαμε για να δοκιμάσουμε ένα καινούργιο πρόγραμμα ηχογράφησης στον υπολογιστή και να γράψουμε ένα κομμάτι. Ξεκινήσαμε το πρωί, το τελειώσαμε το βράδυ, καθίσαμε και είδαμε την τελετή και μετά προέκυψαν οι My Wet Calvin.

Οι My Wet Calvin είναι ο Άρης, ετών 27, νηπιαγωγός που κάνει αγγλικά σε παιδιά· τα αγγλικά στους στίχους μας είναι όντως νηπιαγωγείου! Ο Λεωνίδας, ετών 29, είναι αρχιτέκτονας. Ξεκίνησε να σπουδάζει από τα 5 του και του κακοφάνηκε όταν σταμάτησε για πρώτη φορά να σπουδάζει πριν από έναν χρόνο. Οι σπουδές είναι ένα μεγάλο μαξιλάρι που απλά σου φεύγει απ' το κεφάλι όταν σταματάς και πρέπει να συνηθίσεις να κοιμάσαι αλλιώς.

Το όνομα βγήκε μέσα από την πατροπαράδοτη συνταγή της τυχαίας σελίδας λεξικού. Ανοίγεις το λεξικό, κλείνεις τα μάτια, αγγίζεις το χαρτί, ανοίγεις τα μάτια, επαναλαμβάνεις άλλες δύο φορές και τελείωσες. Αν ήμασταν πουρίστες και κρατούσαμε την αρχική σειρά των λέξεων, θα έπρεπε να λεγόμαστε Wet my Calvin.

Στο πρώτο μας live αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό, σκεφτήκαμε να μεταμφιεστούμε ο ένας σε χταπόδι κι ο άλλος σε αστροναύτη, θέλαμε μάλιστα το Μικρό Μουσικό Θέατρο να μοιάζει περισσότερο δικό μας κι είχαμε βάλει κάτι αρκούδια στη μια πλευρά και κάτι φωτάκια αλλού. Είπαμε να δώσουμε και τις πρώτες μας ηχογραφήσεις δωρεάν, ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε CD και μας έγινε συνήθεια.

Απ' τη μια σκεφτόμαστε ότι αυτό που γίνεται στη μουσική της Αθήνας αφορά μόνο τα μέλη άλλων συγκροτημάτων, απ' την άλλη διαπιστώνουμε ότι υπάρχει κοινό, όλοι αυτοί που γεμίζουν τις μουσικές σκηνές, τον Παυλίδη, τον Μαραβέγια... Έχει τρελό κοινό ο Μαραβέγιας. Οι διαφημίσεις για το Τζάμπο που ακούς τελευταία είναι αντιγραφές των κομματιών του.

Κατά τη γνώμη μου οι στίχοι στο «Είμαι Αυτός» του Boy είναι ποίηση, είναι κάτι που το ακούς και σε συνταράσσει και το να κρίνεις κάτι ακυρώνοντάς το είναι επικίνδυνο. Ένα απλό «άντε γαμήσου» είναι η ποίηση την κατάλληλη στιγμή και στις κατάλληλες συνθήκες.

Όταν μας ρωτάνε γιατί αγγλικό στίχο λέμε μια διαφορετική μαλακία κάθε φορά. Βασικά έχει να κάνει και με τον βαθμό έκθεσης που θέλεις να έχεις απέναντι σε όποιον σε ακούει. Με τα ελληνικά έχεις το δεδομένο πως ό,τι πεις ο άλλος θα το καταλάβει. Το ελληνικό κοινό ακούει αγγλικά κομμάτια επί δεκαετίες χωρίς να καταλαβαίνει τι λένε και τα φαντάζεται· αυτό είναι μια πολύ ασφαλής φόρμα πάνω στην οποία μπορείς να πατήσεις. Ο Παυλίδης είπε ένα ωραίο τις προάλλες: «Δεν μπορεί να υπάρξει "γιατί" όταν ο άλλος εκφράζεται», δηλαδή μπορεί να είναι ένα προσωπικό του ερώτημα, αλλά δεν μπορεί να το θέσει κάποιος άλλος.

Η οικονομική αντιμετώπιση των γκρουπ πoυ παίζουν support είναι σωστή κατά τη γνώμη μου, γιατί αυτή είναι η οικονομική τους δυναμική. Ο άλλος που κάνει τη συναυλία δεν την κάνει για την ψυχή της μάνας του ή για την τέχνη, την κάνει για κάποιο σκοπό, την κάνει για να έχει κάποια έσοδα. Αν αυτός θεωρεί ότι το support δεν θα του φέρει λεφτά, δεν μπορεί να το πληρώσει. Στο εξωτερικό γίνεται το ίδιο ακριβώς, σου δίνεται η δυνατότητα να παίξεις σε ένα μεγάλο κοινό και να σε μάθουν. Για τα νέα γκρουπ πληρώνει η εταιρεία τους ως μέρος του promotion. Σημασία έχει αν το γκρουπ μπορεί να το δεχτεί αυτό. Είναι θέμα του τι δίνεις και τι παίρνεις.

Η Αθήνα ζει πάντα στη σκιά ενός διαφεύγοντος ιδανικού, το οποίο πάντα το κυνηγά και αυτό πάντα ξεφεύγει. Υπάρχει πάντα κάτι που δεν κατακτιέται. Σου δίνει την αίσθηση ότι σε έναν βαθμό σου ανήκει ως πόλη, ότι μπορείς να έχεις μια πιο προσωπική σχέση μαζί της, αλλά κάθε φορά που πας να το αισθανθείς, πάει ένα βήμα παραπέρα και σε αφήνει μόνο σου τελείως. Το έχω νιώσει πάρα πολλές φορές αυτό.

Μου αρέσει το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση η βλακεία αυτών των ανθρώπων να στέκονται εκεί τόσες ώρες ακίνητοι. Θαυμάζω την ανθρώπινη δύναμη του μυαλού που τους κρατάει εκεί ακίνητους για μια ηλιθιότητα. Μου αρέσει η παράνοια με τους τσολιάδες. Είναι ωραίο που μπορείς να μένεις κάτω απ' την Ακρόπολη και να το αντέχεις οικονομικά, κάτι που δεν γίνεται σε αντίστοιχη περιοχή σε καμία άλλη ευρωπαϊκή πόλη.

Με ενοχλούν οι κόρνες. Κάποιος είπε ότι για κάθε κόρνα που πατάς θα έπρεπε να σου κόβουν ένα δάχτυλο, νομίζω συμφωνώ με αυτό. Δεν μ' αρέσουν οι πινακίδες που βλέπεις από έργα που έχουν τελειώσει εδώ και δεκαετίες και τις αφήνουν να υπάρχουν για πάντα. Με ενοχλεί που οι άνθρωποι είναι μουρτζούφληδες, τώρα ειδικά το πράγμα έχει παραγίνει. Με ενοχλεί που οποιαδήποτε ευθύνη και ανάληψη είναι κακό πράγμα, που δεν υπάρχει ο εισαγγελέας που θα βάλει μέσα όσους έφταιξαν χωρίς να λογαριάσει το κόστος. Λείπει ένας ήρωας. Με ενοχλεί που ετοιμάζονται να βάλουν στο κέντρο το άγαλμα του Ηρακλή να σπρώχνει δυο κίονες - δωρεά κάποιας κυρίας. Με εξοργίζει που δεν μπορείς να κοιτάξεις έναν μπάτσο στα μάτια. Το να τον κοιτάξεις στα μάτια είναι πρόκληση και κινδυνεύεις να θεωρηθείς παράνομος. Οφείλεται κατά πολύ στην αυθυποβολή, αλλά έχουν δώσει και δικαιώματα.

Προς το παρόν, η κρίση μάς έχει επηρεάσει μόνο ψυχολογικά, πρακτικά όχι ακόμα. Ενδεχομένως να μας επηρεάσει σύντομα. Πάντως, έχουν ήδη σταματήσει να χτίζουν. Πολύ σύντομα πολλά πράγματα θα είναι πολυτέλεια, θα πληγούν ακόμα και δουλειές που θεωρούνταν σίγουρες: το να φτιάξεις ένα site για παράδειγμα.

Το πρώτο πράγμα που θα έκοβα θα ήταν το φαγητό έξω. Θα μπορούσα να ελαττώσω τη χρήση του κινητού. Δεν είναι εύκολο να κόψεις κι άλλο όταν ζεις με τα απολύτως απαραίτητα. Αυτό που είναι πραγματικά δύσκολο είναι αν έχεις παιδιά. Το καλό στην Ελλάδα είναι ότι όλοι έχουν βοήθεια από τους γονείς τους και δεν θα ζήσουν την κρίση, όπως πχ. στην Ισλανδία. Μπορούν να σου πληρώνουν τη δόση του αυτοκινήτου μέχρι να ξεχρεώσεις ή να σου πληρώνουν το κινητό. Με όλα τα κακά που συνεπάγεται η ελληνική οικογένεια, η μόνη ασφάλεια που έχεις αυτήν τη στιγμή είναι οι δικοί σου. Επίσης, σχεδόν όλοι εδώ είναι από χωριό. Απώτατη καβάτζα είναι το κωλοχώρι όπου μπορείς να ζήσεις με λιγότερα και να επιστρέψεις σε καταστάσεις πριν από τη δεκαετία του '50, που όλοι αντάλλασσαν προϊόντα. Όλοι παρήγαγαν κάτι και μπορούσαν να επιβιώσουν.

Την ευτυχία την αγγίζεις, όταν σταματάς να την ψάχνεις. Περνάω μια περίοδο κατάθλιψης, την ευτυχία δεν τη σκέφτομαι καθόλου και αναρωτιέμαι μήπως είναι από τις πιο ευτυχισμένες καταστάσεις της ζωής μου. Απλώς ζεις τα ζόρια. Αυτό το λιώσιμο που κάθεσαι 20 μέρες το καλοκαίρι μέσα στο σπίτι και βλέπεις συνέχεια ταινίες και DVD ή παίζεις παιχνίδια απ' το πρωί μέχρι το βράδυ νομίζω ότι είναι στιγμές ευτυχίας.

Οι Αθηναίοι
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θανάσης Τριαρίδης: Οι μετανάστες θα σώσουν τον κόσμο. Χωρίς αυτούς είμαστε χαμένοι

Βιβλίο / Θανάσης Τριαρίδης: «Οι μετανάστες θα σώσουν τον κόσμο. Χωρίς αυτούς είμαστε χαμένοι»

Έγινε αντιρρησίας συνείδησης, γιατί πιστεύει ότι ο στρατός είναι μια δοξολογία εκμηδένισης του άλλου. Άφησε τη Θεσσαλονίκη επειδή τον έπνιγε ο εθνοφασισμός της. Στην Αντίς Αμπέμπα υιοθέτησε την κόρη του, Αργκάνε. Ο συγγραφέας της «Τριλογίας της Αφρικής», Θανάσης Τριαρίδης, αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Οθόνες / Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Όταν αποφάσισε να γίνει κινηματογραφιστής, του είπαν ότι θα πεινάσει, αλλά με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο. Έκανε τις πρώτες του ταινίες κυριολεκτικά με χώμα και νερό, αλλά πλέον τρέχει παράλληλα οκτώ πρότζεκτ. Κάνει σινεμά συνομιλώντας με το σινεμά του Γιάνναρη, του Δαμιανού, του Παπατάκη. Ο Νεριτάν Ζιντζιρία αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Οι Αθηναίοι / O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Ο 81χρονος δημοσιογράφος και συγγραφέας που για δεκαετίες διηύθηνε τις πολιτιστικές σελίδες της Ελευθεροτυπίας, αφηγείται τη συναρπαστική καριέρα του στη LiFO
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Οι Αθηναίοι / Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Από τις ανασκαφές στην Επίδαυρο και τη Νάξο, ο ομότιμος καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας αφηγείται μια ζωή αφιερωμένη στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Και όπως λέει, το πιο πολύτιμο εύρημα δεν ήταν αρχαιολογικό – ήταν η γυναίκα του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Fotis Benardo: «Εξάγουμε πολιτισμό, αλλά στην Ελλάδα δεν μας το αναγνωρίζουν»

Μουσική / Fotis Benardo: «Κανένα ΑΙ δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω, ούτε αυτά που έχω περάσει»

Είναι ο ντράμερ των Nightfall. Έκανε τη μουσική όχημα για τα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράστηκε τη σκηνή με θρύλους της μουσικής όπως οι Black Sabbath, οι Iron Maiden οι Kiss και οι Motorhead. Πιστεύει πολύ στη νέα μουσική σκηνή της Ελλάδας και ότι ο άνθρωπος θέλει άνθρωπο και όχι ΑΙ. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
ΕΠΕΞ Ελένη Σαράντη

Γεύση / Ελένη Σαράντη: «Κυνήγησα πράγματα που τελικά δεν είχαν σημασία»

Μετά από μια δύσκολη στιγμή, κατάλαβε πως η μόνη επιβράβευση που μετρά δεν είναι τα αστέρια, αλλά το “φάγαμε καταπληκτικά”. Όταν την αποκαλούν σεφ, απαντά απλά: «Εγώ μαγειρεύω». Η υπερήφανη μαγείρισσα που προκαλεί ουρές στην οδό Σαλαμίνος, στον Κεραμεικό, είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Κώστας Σπαθαράκης, εκδότης.

Κώστας Σπαθαράκης / Κώστας Σπαθαράκης: «Δεν έχουμε αφηγήσεις για τις ερωτικές μας σχέσεις, για τα νιάτα μας»

Για τον άνθρωπο πίσω από τις εκδόσεις αντίποδες, το μεγαλύτερο όφελος ήταν ότι, ενώ του άρεσε να είναι χωμένος μέσα στα βιβλία – μια μοναχική και ίσως ναρκισσιστική συνήθεια –, στην πορεία έμαθε να τη μετατρέπει σε εργαλείο κοινωνικότητας και επαφής με τους γύρω του.
M. HULOT
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ