Απόλλων Ρέτσος

Απόλλων Ρέτσος Facebook Twitter
0

Μεγάλωσα στο Πολύγωνο. Στα 15 μου συνήθιζα να βγαίνω έξω τη νύχτα και να περπατάω μόνος μου με το iPod στο χέρι. Ξεκινούσα από το Παλαιό Ψυχικό, περνούσα μέσα από τη Φιλοθέη και μπορεί να έφτανα μέχρι τα Βριλήσσια. Αυτές οι περιοχές μου άρεσαν τότε. Τώρα μου θυμίζουν νεκροταφείο. Άντε να δεις καμιά Φιλιππινέζα να κάνει βόλτα τα σκυλιά του αφεντικού της. Ακόμα και οι παιδικές χαρές είναι ερημωμένες. Το Πολύγωνο που μένω είναι πιο ανθρώπινο. Έχει τα σουβλατζίδικά του, τα προποτζίδικά του, η πλατεία του είναι γεμάτη κόσμο.

Έχουν τύχει φορές το βράδυ να με τρομάζει αυτή η πόλη. Τον τελευταίο καιρό περισσότερο. Δεν είναι ότι θα μου επιτεθεί κάποιος, απλά με φοβίζει το σκοτάδι.

Στο μουσικό σχολείο που πήγα, στην Παλλήνη, μου άρεσε το χαλαρό κλίμα που υπήρχε. Έβλεπες εκεί χαρούμενα παιδιά. Από καθαρά μουσική άποψη, όχι, δεν με βοήθησε. Ό,τι έμαθα, το έμαθα μόνος μου, παρακολουθώντας άλλους μουσικούς. Ως μαθητής ήμουν σκράπας, τεμπέλιαζα πολύ. Το μόνο που ήθελα ήταν να γυρίσω απ' το σχολείο, να κλειστώ στο δωμάτιό μου και να παίξω μουσική. Στις πανελλαδικές εξετάσεις στην Aρμονία έγραψα 3. Δεν κατάφερα να μπω στο τμήμα Μουσικολογίας της Αθήνας. Πέρασα τυχαία σε ένα τμήμα στην Άρτα. Δεν έχω πατήσει ποτέ μου εκεί, παρά μόνο για να γραφτώ, να πάρω το πάσο μου και την αναβολή. Σταμάτησε για λίγο και η γκρίνια των δικών μου.

Το 2005 συμμετείχαμε στο πρώτο Schoolwave. Και από τότε σταθερά κάθε χρονιά. Τότε, αν έλεγες πως αυτό που παίζουμε είναι alternative-rock δεν θα με πείραζε. Τώρα δεν αντέχω τις ταμπέλες. Η μουσική είναι κάτι πολύ πιο ανοικτό. Το Schoolwave έχει κάνει πάρα πολύ καλό. Απλά δεν θα το καταλάβουμε ποτέ εδώ πέρα. Για να γίνει, περνάει έναν Γολγοθά ώστε να βρεθούν οι πόροι. Φέτος ήταν πολύ σημαντικό, γιατί ήταν η πρώτη χρονιά που είχε εισιτήριο και, παρ' όλα αυτά, ήρθε πολύς κόσμος.

Πάντα δούλευα πολύ αυστηρά με τα κομμάτια. Ποτέ δεν σκεφτόμουνα τη μουσική για να ξεδώσω ή για να τα σπάσω. Φαντάσου πως τότε διασκευάζαμε Χατζιδάκι. Ήταν λίγο ακραίο όταν βγήκαμε στο Schoolwave με παραδοσιακά όργανα μπροστά σε ένα κοινό 17χρόνων. Η αλήθεια είναι πως δεν ταίριαζε πολύ με το κλίμα.

Δεν προβάλλεται πολύ η ανεξάρτητη ελληνική σκηνή. Μόνο τα ποπ πράγματα. Δεν είναι ότι με ενοχλεί, αλλά με αφήνει εντελώς αδιάφορο. Νομίζω πως αν δεν γινόταν το live στο Μέγαρο, δεν θα ασχολιόταν και κανείς μαζί μας. Πάντως, θα έχει πλάκα που θα παίξουμε το «Fuck me» από Mary and The Boy ή το «Milkshake» στο κοινό του Μεγάρου.

Το Musica Ficta είναι ένας μεσαιωνικός όρος και ήταν το αντίθετο του musica recta, που ήταν η κανονική-σωστή μουσική. Το Musica Ficta είναι στην ουσία ο αυτοσχεδιασμός. Να μη διαβάζεις όπως πρέπει τις παρτιτούρες.

Η πιο εύκολη κριτική που μας έχουν κάνει είναι αυτή που μόλις είπες: «ότι είμαστε διανοούμενοι». Παλιά μια κυρία που μας είχες ακούσει είχε πει πως είμαι ένας μικρός Μότσαρτ, κάτι που είναι ηλίθιο. Οι επιρροές μας είναι πάρα πολλές. Radiohead, Tori Amos, Nick Cave, Χατζιδάκις και άλλοι. Μπορεί να μην το καταλαβαίνεις, αλλά αν ακούσεις σοβαρά τους Radiohead και τους Muse θα καταλάβεις πως η μελωδία μοιάζει πολύ με τα τραγούδια του Χατζιδάκι.

Φυσικά και θα ζήσω από τη μουσική. Αυτός είναι ο στόχος μου και θα φάω πολλά σκατά μέχρι να το πετύχω. Δύσκολο, βέβαια, αφού μόνο οι λαϊκές φίρμες βγάζουν λεφτά. Πάντως, θα το τραβήξω μέχρι τέλους. Είναι αυτό που με τρώει μέσα μου. Τώρα το λέω που είμαι είκοσι χρόνων. Σε δέκα χρόνια δεν ξέρω τι θα λέω.

Το κοινό στην Ελλάδα είναι ωραίο και ετερόκλητο - άσχετα που πολλοί συνεχίζουν να πηγαίνουν στα μπουζούκια. Δεν πιστεύω ότι πάιζουν σοβαρή μουσική στα μπουζούκια. Το μπουζούκι και ο γύρος στην Ελλάδα έχουν καταλήξει τουριστικά προϊόντα. Αυτά έχουμε για να τραβάμε κόσμο. Θα προτιμούσα να παίξω σε τσόντα παρά σε μπουζούκια.

Υπάρχουν κάποιες πλευρές των Ελλήνων που σιχαίνομαι. Είμαστε πολύ ρατσιστές, μίζεροι και βολεψάκηδες κι ας μην το παραδεχόμαστε. Αντιθέτως, θαυμάζω πολύ τους μετανάστες, αυτούς που τρέχουν καθημερινά με ένα τσουβάλι εμπόρευμα στο χέρι. Είναι πιο δουλευταράδες απ' όλους εμάς που απλά καθόμαστε και τους κρίνουμε.

Τον Δεκέμβριο του 2008 που η Αθήνα καιγόταν ένιωθα σαν να ήμουν στην ταινία Sin City. Ήταν περίεργο, εκεί που είχες συνηθίσει να κυλάνε όλα ήρεμα και βαρετά σε αυτή την πόλη, να τη βλέπεις ξαφνικά στις φλόγες. Κάτι μου άρεσε σε αυτή την καταστροφή. Περπατούσα στην Πατησίων και έβλεπα τις φωτιές, ακούγοντας το «Ok Computer». Ένιωσα ότι κάτι γινότανε. Δεν νιώθω εξεγερμένο νιάτο. Οι εξεγέρσεις γίνονται μέσα μου σε αυτήν τη φάση της ζωής μου. Δεν έχω ανάγκη να βγω έξω να σπάσω κάτι. Απλά τότε που ήμουν στις πορείες ήμουν πεπεισμένος ότι κάτι θα αλλάξει.

Με τους φίλους μου συζητάμε για σεξ και μουσική. Επίσης, μας αρέσει πολύ να παίζουμε μπλόφα και wii. Η γενιά μας πηδιέται πολύ, χωρίς να ξέρει γιατί πηδιέται. Εγώ έρωτα δεν ξέρω αν έχω νιώσει. Έχω νιώσει έντονες επιθυμίες. Ψαχνόμαστε πολύ με τα σώματά μας και χρησιμοποιούμε τον έρωτα ως πρόσχημα. Μας ενδιαφέρει πιο πολύ να κάνουμε σεξ παρά να ερωτευτούμε.

Τώρα στην Ελλάδα υπάρχουν πάρα πολλά μουσικά ταλέντα. Απλά θα περάσει πολύς χρόνος μέχρι να το καταλάβουμε. Σίγουρα δεν τελειώνει στη Μόνικα όλο αυτό. Θα πάει πολύ παραπάνω. Απλά, όλοι σταθήκαμε στη Μόνικα και δεν κοιτάξαμε και λίγο παρά πέρα, αν υπάρχουν και άλλοι. Υπάρχουν, όμως, πολλά ταλέντα που πιστεύω θα τον βρουν τον δρόμο τους.

Πραγματικά, δεν έχω ιδέα πώς θα περιέγραφα τη μουσική που παίζουμε. Αυτό που ξέρω είναι ότι δεν ρίχνει τα κορίτσια. Δεν έχει το ποπ feeling. Ακούμε ιστορίες με απελπισμένες φαν που πάνε μετά το live στα καμαρίνια και κάνουν σεξ με τους καλλιτέχνες. Θα μου άρεσε πολύ να συνέβαινε και σε μας.

Πάντα θεωρούσα πολύ ψεύτικη την αντίληψη «sex drugs and rock n roll». Όταν γράφω μουσική με πιάνει μια τρέλα, σαν να έχω πάρει 10 χάπια εcstasy. Δεν χρειάζομαι κάτι παραπάνω.

Οι Αθηναίοι
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Οι Αθηναίοι / O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Ο 81χρονος δημοσιογράφος και συγγραφέας που για δεκαετίες διηύθηνε τις πολιτιστικές σελίδες της Ελευθεροτυπίας, αφηγείται τη συναρπαστική καριέρα του στη LiFO
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Οι Αθηναίοι / Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Από τις ανασκαφές στην Επίδαυρο και τη Νάξο, ο ομότιμος καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας αφηγείται μια ζωή αφιερωμένη στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Και όπως λέει, το πιο πολύτιμο εύρημα δεν ήταν αρχαιολογικό – ήταν η γυναίκα του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Fotis Benardo: «Εξάγουμε πολιτισμό, αλλά στην Ελλάδα δεν μας το αναγνωρίζουν»

Μουσική / Fotis Benardo: «Κανένα ΑΙ δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω, ούτε αυτά που έχω περάσει»

Είναι ο ντράμερ των Nightfall. Έκανε τη μουσική όχημα για τα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράστηκε τη σκηνή με θρύλους της μουσικής όπως οι Black Sabbath, οι Iron Maiden οι Kiss και οι Motorhead. Πιστεύει πολύ στη νέα μουσική σκηνή της Ελλάδας και ότι ο άνθρωπος θέλει άνθρωπο και όχι ΑΙ. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
ΕΠΕΞ Ελένη Σαράντη

Γεύση / Ελένη Σαράντη: «Κυνήγησα πράγματα που τελικά δεν είχαν σημασία»

Μετά από μια δύσκολη στιγμή, κατάλαβε πως η μόνη επιβράβευση που μετρά δεν είναι τα αστέρια, αλλά το “φάγαμε καταπληκτικά”. Όταν την αποκαλούν σεφ, απαντά απλά: «Εγώ μαγειρεύω». Η υπερήφανη μαγείρισσα που προκαλεί ουρές στην οδό Σαλαμίνος, στον Κεραμεικό, είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Κώστας Σπαθαράκης, εκδότης.

Κώστας Σπαθαράκης / Κώστας Σπαθαράκης: «Δεν έχουμε αφηγήσεις για τις ερωτικές μας σχέσεις, για τα νιάτα μας»

Για τον άνθρωπο πίσω από τις εκδόσεις αντίποδες, το μεγαλύτερο όφελος ήταν ότι, ενώ του άρεσε να είναι χωμένος μέσα στα βιβλία – μια μοναχική και ίσως ναρκισσιστική συνήθεια –, στην πορεία έμαθε να τη μετατρέπει σε εργαλείο κοινωνικότητας και επαφής με τους γύρω του.
M. HULOT
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζόυς Ευείδη

Οι Αθηναίοι / Τζόυς Ευείδη: «Φαίνομαι πολύ κουλ; Μπα, ρόλος είναι»

Αν της είχαν κάνει στο θέατρο όσες επαγγελματικές προτάσεις είχε ως σερβιτόρα, θα ήταν η Βουγιουκλάκη – όπως λέει. Κι αν και συχνά αυτολογοκρίνεται, δεν κρύβεται πίσω από τις λέξεις. Είναι μια αγαπητή κωμική ηθοποιός, που κάποτε ήθελε να παίξει δραματικούς ρόλους. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κατερίνα Βαγενά: «Δεν καταλαβαίνω γιατί φερόμαστε λες και το να μεγαλώνεις είναι αρρώστια»

Οι Αθηναίοι / «Δεν έκανα την Κιμωλία για τα λεφτά αλλά για να δείξω αυτό που είμαι»

Eίναι η ιδιοκτήτρια της Κιμωλίας, του art café που έγινε σημείο αναφοράς στην Πλάκα. Δηλώνει αυτοδίδακτη στα πάντα και πιστεύει στη δύναμη των ανθρώπων να ξαναγεννιούνται. Η Κατερίνα Βαγενά είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Οι Αθηναίοι / Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Η εκτέλεση του Μπελογιάννη τον έκανε αριστερό. Η αυτοκτονία του Νίκου Πουλαντζά, μπροστά στα μάτια του, τον καθόρισε. Ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, ένας από τους σημαντικότερους διανοούμενους της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, αφηγείται το προσωπικό του ταξίδι και την πνευματική περιπέτεια μιας ολόκληρης εποχής, από τη διανόηση του Παρισιού μέχρι τους δρόμους της πολιτικής και τις αίθουσες των πανεπιστημίων.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γκίκας Ξενάκης

Γκίκας Ξενάκης / «Έχω κάνει λάθη – δούλεψα πολύ με τον εαυτό μου για να τους σέβομαι όλους στην κουζίνα»

Μεγαλώνοντας στη Θήβα, αγάπησε το φρέσκο ψάρι, τα άγρια χόρτα και τις ταπεινές συνταγές. Αν και είχε αρχικά πολύ κακή εικόνα για τους μάγειρες, εξελίχθηκε σε σεφ για τον οποίο –όπως είπε ο Επίκουρος– μπορούσε να καταλάβει κανείς ένα πιάτο του με κλειστά τα μάτια. Ο «τιμονιέρης» της κουζίνας του Aleria, Γκίκας Ξενάκης, είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιώργος Βότσης: «Κάποτε δεν χρειαζόταν να δώσεις ορισμό για το τι εστί αναρχικός»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Βότσης: «Κάποτε δεν χρειαζόταν να δώσεις ορισμό για το τι εστί αναρχικός»

Για τις Αρχές ήταν «τρομοκράτης» και «αρχηγός» της 17Ν, ενώ για την Αριστερά «προβοκάτορας». Σήμερα δηλώνει αντιστασιακός εκ φύσεως και πιστεύει ότι η «Ελευθεροτυπία» της δικής του εποχής δεν μπορεί να ξαναβγεί. Ο θρυλικός δημοσιογράφος αφηγείται την πολυτάραχη ζωή του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ